Of feestjes waarbij de vader van de host achter een strijkplank met laken biertjes verkoopt voor 2,50quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Feestjes zonder alcohol zijn geen feestjes
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Of feestjes waarbij de vader van de host achter een strijkplank met laken biertjes verkoopt voor 2,50
Welk topic was dat ook alweer? Link? Ik heb hem toen wel gelezen. Die vader echt winst maken en iedereen reageren van "WTF wtfquote:
Wijn in het paradijs is niet bedwelmd. Lees het maar eens na...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ha, alcohol stinkt en is smerig! Nou jah, we zullen zien hé. Eerst maar het paradijs zien te bereiken.
Naam weet ik helaas niet meerquote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Welk topic was dat ook alweer? Link? Ik heb hem toen wel gelezen. Die vader echt winst maken en iedereen reageren van "WTF wtf"
KLB / Feestje van een vriendquote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Welk topic was dat ook alweer? Link? Ik heb hem toen wel gelezen. Die vader echt winst maken en iedereen reageren van "WTF wtf"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |