De waterjetpack opdracht was best spectaculair. Het is alleen wel jammer dat het daarbij blijft. Er moest gevlogen worden, gegraven en er was iets met een touw, plankjes en sleutels. Uiteindelijk bleek de opdracht mislukt. Duidelijk was het allemaal niet. Ook dat Manuel en Edith opeens terug waren, bij WIDM is het psychologische aspect gewoon groter.
Over de saboteur. Ik denk dat Edith de saboteur is. Ze wordt wel zo uit de montagekundige schijnwerpers gehouden. Ook dat Manuel zegt dat ze gewoon niet zo goed is met zo'n jetpack. Edith is een topsporter en kan dat ook acteren. Sylvia zou het ook nog kunnen zijn.
Hero en Lisa vind ik niet verdacht. Lisa zou Manuel denk ik niet wegsturen. Ze had al de 'vertrouwensband' verbroken, dan doe je dat niet zo snel, vooral niet op dezelfde dag. Hero vond ik ook niet verdacht, een goede saboteur kan beter onder de radar blijven met zo'n code.
Ach we zien het allemaal wel. Veel aanknopingspunten zijn er niet. Het maken van een follow-the-money schema is geen doen.