Who cares?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, Edith en Manuel zijn er nu dus uit. Misschien.
*intensive care.quote:
Het lijkt net of dit soort wendingen zo uit de losse pols bedacht worden. Alsof ze 's ochtends achter de schermen denken: "wat zullen we vandaag eens gaan doen?"quote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
*intensive care.
Het was me het afleverinkje wel weer.![]()
Ik schoot in de lachquote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
*intensive care.
Het was me het afleverinkje wel weer.![]()
Of Johan Vlemmix + kontfluit.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ook een leuke wending zou zijn is als Jeffrey Wammes in de laatste uitzending terugkomt en hij de saboteur blijkt te zijn. Zaten we er allemaal naast![]()
Of Emile Ratelband, dat verwacht echt helemaal niemand.
Vlemmix is te volks voor SBS en al helemaal voor Net5quote:Op zondag 19 mei 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Johan Vlemmix + kontfluit.
Die blaast het verhaaltje uit . Letterlijk
Oh ja, was ik even vergeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlemmix is te volks voor SBS en al helemaal voor Net5
Nou, dat zou idd best wel verschil kunnen makenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was niets bijzonders verder vandaag dus de kijkcijfers zullen wel goed zijn.
Vergeten!quote:
Rapport voor mn Ouders : 1,5 miljoenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk ook dat de kijkcijfers meevallen, er was weinig anders. Wat engelstalige films en series en 'Rapport voor mijn ouders'. Waarvan Kamphues natuurlijk de ideale geloofwaardige presentator is.
Deze zien we niet meer terug in Nederland denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje omhoog.
Vorige week 149.000
Tja, een kraker is het niet, helaas.
Nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze zien we niet meer terug in Nederland denk ik
Nou, mensen die toch al niet keken gaan niet ineens wel kijken omdat er niks anders op is. Die zetten een filmpje op desnoodsquote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was niets bijzonders verder vandaag dus de kijkcijfers zullen wel goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |