Dat geld zal hij gewoon gebruikt hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:52 schreef kuil het volgende:
[..]
Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiëren.
Dat gepinde geld is waarschijnlijk een dwaalspoor. Uit onvrede met de sterk versoberde omgangsregeling wilde hij het de instanties waarschijnlijk zo moeilijk mogelijk maken.
o sorry, vergetenquote:
Very good point!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:15 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dat geld zal hij gewoon gebruikt hebben.
Als hij een dwaalspoor wou uitzetten had hij beter zijn rekening leeg kunnen pinnen om het geld vervolgens ergens weg te gooien. Als hij de dag voor de zelfmoord zijn limiet had verhoogd, 7.500 euro had gepind en een dag later dood gevonden werd met drie tientjes op zak dan had hij een veel beter dwaalspoor uitgezet. In dat geval had half Nederland de komende 5 jaar gedacht dat ze nog ergens in leven zijn.
Meer een reactie op de foto erbovenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat plaatje is iig niet van Zeist, maar gewoon uit de film de Blair Witch Project?
twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 08:11:31Politie heeft camera in Leersum nog eens bekeken, die zou 1 uur en 16 minuten voorlopen. Donderdag kreeg de politie deze beelden. reageer retweet
Ja, maar datzelfde plaatje komt al sinds gisteren terug als zou het datgene zijn wat in Zeist gevonden is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer een reactie op de foto erbovenTwee takjes op elkaar vormen altijd een kruis natuurlijk.
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:35 schreef Rachilda het volgende:
Zijn jullie wel bij de les vanochtend, ik las al op twitter dat de politie er eindelijk uit isde camerabeelden van Leersum zouden 1 uur en 16 minuten voor staan, dat maakt het tijdstip in Leersum 00.40 uur
Inderdaad, dat lijkt me dan geheel onmogelijk, tenzij hij een helikopter tot zijn beschikking hadquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?
Ook mijn gedachte, maar dat was een vermoeden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?
Het was wel het eerste dat in mij opkwam. Ik heb die dingen zelf ook gemaakt toen de film net uit was. Stapeltjes stenen eromheen enzo. Maar dat is 13 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar datzelfde plaatje komt al sinds gisteren terug als zou het datgene zijn wat in Zeist gevonden is.
Gebeamt door aliens wordt steeds aannemelijker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me dan geheel onmogelijk, tenzij hij een helikopter tot zijn beschikking had
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gebeamt door aliens wordt steeds aannemelijker.
Om vervolgens ongeveer een uur later weer terug te zijn in leersum...quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:41 schreef Bayswater het volgende:
Welke kant reed hij dan op om 1.42 op bij de Rijnbrug? Dan is hij na Leersum weer naar beneden gereden lijkt het.
Ajb zeg, laten we die vrijwilligers negeren vanaf nu, en ze vooral niet het gevoel geven dat ze belangrijk zijn. Wat een uitschot is dat zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef opinionr het volgende:
Waarom gaan de vrijwilligers niet in de buurt van Neerbeek zoeken? Volgens de Chronologie heeft pa daar vrij lang rond gehangen. (een dik half uur)
Wat is vrij lang? De kinderen werden om 22:16 op beelden gezien, de auto werd vermoedelijk om 22:26 in de fattenbergstraat gezien en 22:45 ging zn telefoon pas uit... Als hij om 0:40 in leersum was dan moet hij daarna echt wel die kant op hebben gereden, anders redt je dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef opinionr het volgende:
Waarom gaan de vrijwilligers niet in de buurt van Neerbeek zoeken? Volgens de Chronologie heeft pa daar vrij lang rond gehangen. (een dik half uur)
Hoezo een uur later weer in Leersum? Om 04.16 daarna toch pas weer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om vervolgens ongeveer een uur later weer terug te zijn in leersum...
Dan is hij van neerkeek naar leersum gereden aan 1 stuk, daar bedenkt hij zich, ofzo... Een uur later rijdt hij over de rijnbrug en 2 uur later is hij dan weer terug in leersum... Hij kan het stuk a73 dan zelfs nog eens op en neer gereden hebben qua tijd...
Ik snap er ook geen zak meer van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik volg al die tijdlijnen ondertussen niet meer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |