Nee, is geen rechtevenredig verband.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:05 schreef -Remy het volgende:
En die man heeft toch ook getankt? Kijk naar verbruik van auto en restant benzine en je kan precies zien of hij binnendoor of over snelweg gereden is.
Dat, kinderen op tijd naar bed en de volgende ochtend fit wakker en iets aan de dag hebben, ipv een gebroken nacht en dinsdag nog stuk van die gebroken nacht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:04 schreef kuil het volgende:
[..]
Klopt. Ik begrijp alleen niet dat zij geen argwaan had. Als hij 's avonds niet in een keer door wilde rijden was het logischer om de volgende ochtend te vertrekken voor zo'n relatief kleine afstand.
Omdat 's-avonds recepties van camping/bunglowparken etc niet meer open zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:04 schreef kuil het volgende:
[..]
Klopt. Ik begrijp alleen niet dat zij geen argwaan had. Als hij 's avonds niet in een keer door wilde rijden was het logischer om de volgende ochtend te vertrekken voor zo'n relatief kleine afstand.
Tuurlijk, Luxemburg is nu eenmaal niet ver rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, kinderen op tijd naar bed en de volgende ochtend fit wakker en iets aan de dag hebben, ipv een gebroken nacht en dinsdag nog stuk van die gebroken nacht.
Ja? Jij weet wat zijn verbruik was? Iedere bestuurder heeft hetzelfde verbruik? Je weet dat hij een lege tank had en hem volgetankt heeft?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:05 schreef -Remy het volgende:
En die man heeft toch ook getankt? Kijk naar verbruik van auto en restant benzine en je kan precies zien of hij binnendoor of over snelweg gereden is.
als ik zijn vriendin was geweest had ik het allemaal heel vreemd gevondenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Luxemburg is nu eenmaal niet ver rijden.
En ze wisten hoeveel benzine er nog in de tank zat toen hij tankte? Je hoeft niet vol te tanken he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:05 schreef -Remy het volgende:
Ja, ik ook iig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:07 schreef piepie het volgende:
[..]
als ik zijn vriendin was geweest had ik het allemaal heel vreemd gevonden
Motel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat 's-avonds recepties van camping/bunglowparken etc niet meer open zijn?
Dat motel in Limburg vind ik juist daarom verklaarbaarquote:
Wat ik zeg. De meeste mensen die op vakantie gaan vertrekken 's ochtends vroeg. Tenzij je nog een overnachting onderweg plant of 's nachts doorrijdt. Is hier allemaal niet logisch. Als die kinderen wisten hoe dichtbij Luxemburg is moeten ze het ook vreemd hebben gevonden dat ze nog in Limburg gingen overnachten. Maar goed, misschien heeft hij zijn kinderen wel iets anders verteld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat 's-avonds recepties van camping/bunglowparken etc niet meer open zijn?
http://bit.ly/17wN75Tquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welke motels zijn er eigenlijk in Zuid-Limburg?
Die was toch (zogenaamd) gepland?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:09 schreef kuil het volgende:
[..]
Wat ik zeg. De meeste mensen die op vakantie gaan vertrekken 's ochtends vroeg. Tenzij je nog een overnachting onderweg plant of 's nachts doorrijdt. Is hier allemaal niet logisch. Als die kinderen wisten hoe dichtbij Luxemburg is moeten ze het ook vreemd hebben gevonden dat ze nog in Limburg gingen overnachten. Maar goed, misschien heeft hij zijn kinderen wel iets anders verteld.
Ja, het is heel erg raar gewoon. Ik snap ook niet dat het heeft kunnen gebeuren, zonder dat ik het verhaal erachter ken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:09 schreef piepie het volgende:
Jonge kinderen om die tijd meenemen op vakantie??? Echt heel raar. Die zouden rond die tijd normaal gesproken naar bed gaan.
Ik niet, ik had een motel in Luxemburg gepakt, dan zijn we iig waar we wezen moeten, morgen uitslapen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat motel in Limburg vind ik juist daarom verklaarbaar
Eindbestemming was Luxemburg en te ver voor die avond/nachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, ik had een motel in Luxemburg gepakt, dan zijn we iig waar we wezen moeten, morgen uitslapen.
Hoezo te ver?? Het stelt niets voor vanuit Limburg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eindbestemming was Luxemburg en te ver voor die avond/nacht
Uurtje of 2 nog? IIg 1,5?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo te ver?? Het stelt niets voor vanuit Limburg.
Geloof ik geen barst vanquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:13 schreef piepie het volgende:
Wat ook nog door mijn hoofd speelt is toch die hele kleine kans dat iemand de kinderen heeft meegenomen in Limburg. Misschien had hij wel contact met oost-europeanen die hij ervoor heeft betaald om dit te doen. Ze een hele tijd vast houden en uiteindelijk wel weer vrijlaten na verloop van (langere) tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |