Er is een snelweg vanuit Luik, die gaat naar Bastogne en dan Arlon, met connectie met de stad Luxemburg. Die ligt in België, maar langs de grens met Luxemburg. Dat schiet goed op.quote:
Zie ik op twitter ook steeds terugkomen om moe van te worden(mensen volgen tegenwoordig geen nieuws meer zijn ze te lui voorquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom komen dezelfde vragen na meer dan een week nog terug???
misschien om niet iedereen tijd heeft alle topics door te lezen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom komen dezelfde vragen na meer dan een week nog steeds terug???
Zo heette het niet waar we zaten; was trouwens in 1974 tijdens WK-voetbal, de finale zagen we toen in een kroeg daar, tussen de Duitsers...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:18 schreef Leandra het volgende:
Vleuten - Noord Luxemburg (Op der Strooss) 294 km, 2 uur en 57 minuten.
Heeft niks met dit topic te maken. Even een aantal nieuwsberichten doorspeuren en je hebt antwoorden op de meeste vragen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:25 schreef piepie het volgende:
[..]
misschien om niet iedereen tijd heeft alle topics door te lezen?
Ik snap het deels wel (niet gevolgd), maar ik begin me er ook behoorlijk aan te ergeren, die ELKE dag terugkerende vragenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:25 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zie ik op twitter ook steeds terugkomen om moe van te worden(mensen volgen tegenwoordig geen nieuws meer zijn ze te lui voor)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap het deels wel (niet gevolgd), maar ik begin me er ook behoorlijk aan te ergeren, die ELKE dag terugkerende vragen
Mensen zijn gewoon te lui om te zoeken..quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:25 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft niks met dit topic te maken. Even een aantal nieuwsberichten doorspeuren en je hebt antwoorden op de meeste vragen.
True, maar dat mag je niet zeggen, want je bent een enge freak die het wel heeft gevolgd enz..quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn gewoon te lui om te zoeken..
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar dat mag je niet zeggen, want je bent een enge freak die het wel heeft gevolgd enz..
ook maar het valt hier ook niet terug te lezen omdat de op niet wordt bijgehouden en de meeste dingen die neergezet worden onjuist zijn omdat speculatie, dus wil je goed op de hoogte zijn qua nieuwsfeiten ben je hier fout of je moet urenlang topics gaan lezen :pquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:25 schreef piepie het volgende:
[..]
misschien om niet iedereen tijd heeft alle topics door te lezen?
Het valt hier WEL terug te lezen want de OP wordt redelijk bijgehouden, Als er nog speculaties zijn niet, maar anders wel..quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef Lpunt het volgende:
[..]
ook maar het valt hier ook niet terug te lezen omdat de op niet wordt bijgehouden en de meeste dingen die neergezet worden onjuist zijn omdat speculatie, dus wil je goed op de hoogte zijn qua nieuwsfeiten ben je hier fout of je moet urenlang topics gaan lezen :p
Ach, is toch geen probleem, mensen gaan wat snel, maar ze geven toch wel antwoord op een vraag?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef piepie het volgende:
Ik wil zelf zoveel mogelijk hier lezen, dus gezien de snelheid waarin het er hier aan toegaat kom ik niet toe aan andere berichten doorlezen. Jammer dat er dan zo wordt gereageerd als je een simpele vraag stelt.
Deze reeks valt niet bij te houden dus baseer je op wat er in de OP aan links staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef piepie het volgende:
Ik wil zelf zoveel mogelijk hier lezen, dus gezien de snelheid waarin het er hier aan toegaat kom ik niet toe aan andere berichten doorlezen. Jammer dat er dan zo wordt gereageerd als je een simpele vraag stelt.
Niet 1000x op dezelfde nee. Lees je eerstt wat inquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, is toch geen probleem, mensen gaan wat snel, maar ze geven toch wel antwoord op een vraag?
ik hou juist van brainstormen onderling, het nieuws erover volg ik in de krant en op tv welquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze reeks valt niet bij te houden dus baseer je op wat er in de OP aan links staat
Sorry, maar in de op staan alle belangrijke links incl tijdlijnen en nieuwsberichten waar genoeg uit op te halen valt. Juist omdat het hier zo snel gaat, lijkt het me handiger als je die dingen doorleest. Ze staan er niet voor niets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef piepie het volgende:
qua topics is het echt niet bij te lezen want je bent zo 7 pagina's verder over mogelijke tijden, auto's of whatever. No problem ook maar als je snel gerichte nieuwsfeiten wil hebben zit je hier fout en kan je beter naar een echte nieuwssite gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het valt hier WEL terug te lezen want de OP wordt redelijk bijgehouden, Als er nog speculaties zijn niet, maar anders wel..
Ja, ik ook, nu moet je wel brainstormen ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:31 schreef piepie het volgende:
[..]
ik hou juist van brainstormen onderling, het nieuws erover volg ik in de krant en op tv wel
Geen probleem, maar dingen die dagen bekend zijn tig keer moeten vertellen wekt op een gegeven moment wrevel. Dus lees eerst de OP of mainstream nieuwsquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:31 schreef piepie het volgende:
[..]
ik hou juist van brainstormen onderling, het nieuws erover volg ik in de krant en op tv wel
En we worden ook steeds op het verkeerde been gezet door politie en nieuwssitesquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ook, nu moet je wel brainstormen ook.
We weten ook gewoon heel weinig, denk ik.
geef gewoon antwoord of negeer het, mensen blijven toch dingen vragenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen probleem, maar dingen die dagen bekend zijn tig keer moeten vertellen wekt op een gegeven moment wrevel.
pfff, alleen die vraag over internationaal opsporingsbericht? Verder heb ik alleen hardop gedacht hier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen probleem, maar dingen die dagen bekend zijn tig keer moeten vertellen wekt op een gegeven moment wrevel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |