Iedereen behalve ik. Dat is vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jou vervelen. Zijn er nog vervelende users hier?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met die post probeerde ik te zeggen: Wat hoor ik LB? Was jij in VBL?
Oerbeer in het draadjequote:
Ja, Etsu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jou vervelen. Zijn er nog vervelende users hier?
Ja mijn fobo blijkbaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet in de SC. Ik had het gemist anders kwam ik wel voor haar op.
Ik zie het nergens in haar MyAT?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet in de SC. Ik had het gemist anders kwam ik wel voor haar op.
quote:
Wat?quote:
Tja, die Etsu. Nog steeds niet duidelijk wat er met die dude moet gebeuren. Beetje een twijfelgeval.quote:
Vrouwen laten neuken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja, die Etsu. Nog steeds niet duidelijk wat er met die dude moet gebeuren. Beetje een twijfelgeval.
Ik word nieuwe ONZ-mod, jeweet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja, die Etsu. Nog steeds niet duidelijk wat er met die dude moet gebeuren. Beetje een twijfelgeval.
Ja ik weet ook niet hoe maar ene jimbo postte datquote:
Ja laten we even allemaal filmpjes posten om Etsu op zijn gemak te krijgen.quote:
Ik kijk toch niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja laten we even allemaal filmpjes posten om Etsu op zijn gemak te krijgen.
Jimboquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe maar ene jimbo postte dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |