Het was kerstochtend, 1961..quote:
hommo'squote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg nooit meer dat homo's niet kunnen rijmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Rezania het volgende:
Etsu denkt dat ik hem wil raken
Ik zou nog liever brakenOnwaarheden in deze post. Userbash. Ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wist ook niet in de SC. Ik had het gemist anders kwam ik wel voor haar op.quote:
Iedereen behalve ik. Dat is vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jou vervelen. Zijn er nog vervelende users hier?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met die post probeerde ik te zeggen: Wat hoor ik LB? Was jij in VBL?
Oerbeer in het draadjequote:
Ja, Etsu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jou vervelen. Zijn er nog vervelende users hier?
Ja mijn fobo blijkbaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet in de SC. Ik had het gemist anders kwam ik wel voor haar op.
Ik zie het nergens in haar MyAT?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet in de SC. Ik had het gemist anders kwam ik wel voor haar op.
quote:
Wat?quote:
Tja, die Etsu. Nog steeds niet duidelijk wat er met die dude moet gebeuren. Beetje een twijfelgeval.quote:
Vrouwen laten neuken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja, die Etsu. Nog steeds niet duidelijk wat er met die dude moet gebeuren. Beetje een twijfelgeval.
Ik word nieuwe ONZ-mod, jeweet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja, die Etsu. Nog steeds niet duidelijk wat er met die dude moet gebeuren. Beetje een twijfelgeval.
Ja ik weet ook niet hoe maar ene jimbo postte datquote:
Ja laten we even allemaal filmpjes posten om Etsu op zijn gemak te krijgen.quote:
Ik kijk toch niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja laten we even allemaal filmpjes posten om Etsu op zijn gemak te krijgen.
Jimboquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe maar ene jimbo postte dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |