roosjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef roos85 het volgende:
Heb je jezelf zitten bevredigen met een flesje?
Of ben je bevredigd door iemand die tijdens het gebeuren cola in de mond had?
Ik zou morgen vooral even naar je huisarts gaan, ik ben héél erg benieuwd hoe die hier op reageert.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef Lpunt het volgende:
Ik ook niet. Maar als ik morgen alsnog een vreemd gevoel heb ga ik wel naar de dokter.![]()
Verergert dat de klachten niet juist?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:05 schreef Toekito het volgende:
Cola rendeert het best als het koud is......dus wellicht wat ijsblokjes in je doos doen
Nja TS komt wel met een kut verhaal..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
roosje
En ik maar denken dat je braaf bent.
ik lust geen warme cola hoorquote:
Ja dus? Ik dacht dat jij een lief schattig brabants meisje bent.....maar nu wil je niet weten....Heb medelijden met meneerroosquote:
nou overdrijf je wel een beetje hoor , ik stel wel directe vragen omdat ik het een raar verhaal vind.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik lust geen warme cola hoor
[..]
Ja dus? Ik dacht dat jij een lief schattig brabants meisje bent.....maar nu wil je niet weten....Heb medelijden met meneerroos
Even schudden/springen en dan krijg je een plaatselijke ontploffingquote:
Lijkt me best een sensatie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Even schudden/springen en dan krijg je een plaatselijke ontploffing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |