Jamaar dan was het weer oneerlijk ofzo, want dan had bijv. 1 groep alle slechte sportersquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef loveli het volgende:
Groepen verdelen - nooit laten kiezen, gewoon nummeren.
Oh bij ons werd veelal op kwaliteit gekozen, of soms uit meelijquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef loveli het volgende:
Hoe kan nummeren nou oneerlijk zijn? Dan wordt het toch juist random? Die volleybalmeiden die altijd met elkaar gingen als we moesten volleyballen![]()
Haha nee dat niet, zit wel wat meer tijd tussen dan 3 dagen, Liquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:59 schreef loveli het volgende:
Dus 3 dagen geleden was ze zo leuk dat je er vol voor wilde gaan en nu is het gedoe dat niet gaat werken? Don't get it..
Morgen!quote:
ik lees net dat jij de 100.000.000e post had hierquote:
Ja. Veel te veel aandacht, een extra portie voorzichtigheid voor wat ik ooit nog neerplemp en een levenslang abo. T-shirt had ik ook kunnen krijgen, maar had ik niet echt heel veel behoefte aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik lees net dat jij de 100.000.000e post had hier![]()
Heb je er nog wat voor gekregen?
whehe, wel grappig dat ze dat ook nog doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Veel te veel aandacht, een extra portie voorzichtigheid voor wat ik ooit nog neerplemp en een levenslang abo. T-shirt had ik ook kunnen krijgen, maar had ik niet echt heel veel behoefte aan.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Veel te veel aandacht, een extra portie voorzichtigheid voor wat ik ooit nog neerplemp en een levenslang abo. T-shirt had ik ook kunnen krijgen, maar had ik niet echt heel veel behoefte aan.
zul je altijd zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:10 schreef loveli het volgende:
Tig mensen die op die post hunten en ik maak 'emHad mijn portie heel graag aan fikkie gegeven.
Smoothie blijft vloeibaar dus nooit de volledige verzadiging van vast eten. Kaneelbroodje en marsepein zitten vol met suikers, die gaan nou ook niet echt het hongergevoel tegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet ongesteld worden merk ik. Constant zin in eten![]()
Heb nu al een smoothie, een kaneelbroodje en een stuk marsepein opnu niks meer tot de lunch dus
Meestal zit ik na zo'n smoothie zo vol dat ik tot de lunch geen zin meer heb in eten.
het gaat ook niet om honger. Ik heb totaal geen honger. Ik heb zinquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Smoothie blijft vloeibaar dus nooit de volledige verzadiging van vast eten. Kaneelbroodje en marsepein zitten vol met suikers, die gaan nou ook niet echt het hongergevoel tegen
Ik zou ze niet op je bureau laten liggen, da's kwelling!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:56 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb vier koekjes op m'n bureau liggen en ik ga ze niet aanraken
Om jezelf daarna te belonen met 4 koekjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:03 schreef Nallie het volgende:
Of lekker je zelfdiscipline op de proef stellen
Preciesquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Om jezelf daarna te belonen met 4 koekjes
Heb ik gisteren ook gedaan, is dus mooi niet gelukt. Chocola in huis halen als je ongesteld bent is ook 'een beetje dom'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:03 schreef Nallie het volgende:
Of lekker je zelfdiscipline op de proef stellen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dat zalwel moeten als je ze op wil etenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:56 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb vier koekjes op m'n bureau liggen en ik ga ze niet aanraken
ik heb dat meestal een paar dagen vantevoren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook gedaan, is dus mooi niet gelukt. Chocola in huis halen als je ongesteld bent is ook 'een beetje dom'.
Goed eten voor je boodschappen gaat doen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dat meestal een paar dagen vantevoren.
Nu dus.
En ik moet nog boodschappen doen
Ik zie ze niet, ze liggen onder een bordje ergens achter m'n monitor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou ze niet op je bureau laten liggen, da's kwelling!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen eerder neiging te hebben tot eetbuien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:12 schreef conleche het volgende:
Is vreetmonster een zij? Waarom moet dat nu weer een zij zijn?
quote:
Was dat jouw vraag, ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
En dat was al een tijdje geleden MC, misschien wel 1,5 jaar ofzo. Ik postte toen net hier en Li gaf antwoord op mn vraag met: Vis een optie?
juli 2011. Weet ik ook alleen maar omdat ik gisteren in een linkje keek waar die uitspraak vandaan kwamquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
En dat was al een tijdje geleden MC, misschien wel 1,5 jaar ofzo. Ik postte toen net hier en Li gaf antwoord op mn vraag met: Vis een optie?
Haha jaquote:
Bij ons thuis is het een hij. Hij heeft ook een naam: de raptor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:12 schreef conleche het volgende:
Bij het woord 'monster' denk ik eerder aan vrouwen dan aan mannen, sorryquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:12 schreef conleche het volgende:
Bokst mee. En ik dacht nog wel dat het meevielquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik heb even bijgelezen, het hele vorige topic.
Ik hoop dat je je wat beter gaat voelen dido, en ik denk dat hulp geen kwaad kan. Ik weet niet wat er speelt en hoe je je precies voelt, maar zoek de hulp die bij je past en ook bij het probleem. Zelf heb ik een tijdje counseling gehad, en dat heeft mij redelijk geholpen.
Maar nog ben ik er niet helemaal. Maar kan het nu redelijk goed zelf opvangen en kan heel goed erover praten met mijn moeder. Maar met dagen zoals de afgelopen week (vriend die klachten heeft die ik ga spiegelen met een situatie) merk ik dat ik weer ga eten, en graag in bed lig.
Ook is angst nog een groot probleem voor mij, daar heeft nog niemand me mee kunnen helpen tot nu toe..
Naja lang onsamenhangend verhaal geworden maar dido, verwaarloos je zelf niet en zorg voot jezelf! En een knuf voor de rest die dipjes ervaart!
Weet zeker dat je daar niet de enige in bentquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, ik moet mijn man maar eens gaan bellen denk ik![]()
Iedere keer als ik Dido zie, lees ik Dildo![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, ik moet mijn man maar eens gaan bellen denk ik![]()
Iedere keer als ik Dido zie, lees ik Dildo![]()
ik heb het nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Weet zeker dat je daar niet de enige in bent
Ik ook niet, ik denk altijd aan de zangeres dido!quote:
Maar nu niet meerquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk altijd aan de zangeres dido!
En lekker genieten jij in denemarken! Ff je kop leeg maken en leuke dingen doen!quote:
Nee nu niet meer nee haha!quote:
ik denk aan een of ander tekenfilmfiguurtje ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk altijd aan de zangeres dido!
Ik denk altijd aan Tinkebellquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk aan een of ander tekenfilmfiguurtje ofzo.
Ik ken er geen die dido heet, maar ik vind het gewoon klinken als een tekenfilmfiguurtje.
En tinkepink ook, een of andere eend met een roze jasje aan ofzo
Ik niet, ik lees "wekker".quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik niet, ik lees "wekker".
whehehehe.
Nee, maar serieus, ik denk altijd aan een dappere dodo bij dido!
Naast me zit iemand te neurien, wat is dat irritant in een werk-omgeving.![]()
Ik wil op reis!
wanneer hoor je dat? Naar vooruitzicht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil op vakantie.. Gaan wel 2 keer een weekend weg. Maar echt een vakantie zit er niet in. Beetje balen wel, maar is wel verstandig. Vanaf augustus misshien weer zonder werk.
^^quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
whehehehe.
Ik wil op reis!
Ik heb nu een 0 uren contract tot augustus dus denk dat ik het eind juni hoor. Ik werk in de kinderopvang en er gaan 12 kids af dus echt een stuk minder werk. En heel weinig vacatures...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wanneer hoor je dat? Naar vooruitzicht.
Ik zit ook zonder momenteel, maar wil wel graag (alleen mag ik nog niet volledig van de arts)
Alleen als ik kijk bij de vacatures, zakt de moed me in de schoenen...word er echt een beetje moedeloos van
ja, herkenbaar, bij mn moeder zijn er ook een stel mensen uit gegaan, wel raar, want zíj heeft bv meer werk gekregen terwijl ze dat eigenlijk niet wilde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb nu een 0 uren contract tot augustus dus denk dat ik het eind juni hoor. Ik werk in de kinderopvang en er gaan 12 kids af dus echt een stuk minder werk. En heel weinig vacatures...
Superirritant. Mijn collega heeft vaak zijn muziek zo hard op zijn oordopjes dat ik alle beats net hoor, maar geen melodie. En dan zit ie mee te bewegen met zijn hand, op ongeveer mijn ooghoogte. Supervervelend, zo'n onregelmatige beweging in je ooghoek!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
whehehehe.
Ik wil op reis!
Komt dat 'vis een optie?' van Li? Nooit geweten! Ik dacht wat veel reclame voor vis hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar mijn baas is heel slim, ik heb ook 1 week niet gewerkt..........Verder heb ik voor deze baan al in de ww gezetendus het heeft weinig zin allemaal als ik in augustus geen baan meer heb zit ik zonder inkomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:58 schreef loveli het volgende:
0-uren, kan dat nog? Als je over een aaneengesloten periode van 13 weken een bepaald aantal uren hebt gewerkt, mag je dat als contract zien.
En zat net mee te luisteren met een smeuig telefoongesprek, toen ze toch maar de deur dicht deed. En nu verveel ik me.
je kan een lunchafspraak makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:19 schreef Quinazoline het volgende:
Lijstje:
O: kwark met muesli
L1: 2 boterhammen met ei
L2: salade met tomaat, boterham
T: appel
D: Curry met kip. rijst, tomaat en nog een andere groente
Ik heb een afspraak rond lunchttijd. Wie plant zoiets? Neem nu maar de helft van mijn lunch voor, en de helft na mijn afspraak.
dat is ook vervelend. Ik vind het nu al vervelend en krijg gewoon ziektegeld...quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja maar mijn baas is heel slim, ik heb ook 1 week niet gewerkt..........Verder heb ik voor deze baan al in de ww gezetendus het heeft weinig zin allemaal als ik in augustus geen baan meer heb zit ik zonder inkomen.
En daar moet ik niet aan denken, dan ben ik volledig afhankelijk van mijn vriend. Terwijl ik op dit moment nog mijn eigen verzekeringen kan betalen en telefoonrekening en nog mijn bijdrage kan leveren bij de boodschappen. Zal erg wennen worden. Hij heeft zo iets van als het zo is dat is het zo. Jij kan er niets aan doen.. Maar ik weet al hoe mijn schoonouders gaan denken...
Nee, chorizo en salami staan op het "mag niet als je zwanger bent"-lijstjequote:
Waarom mag je eigelijk geen chorizo? dat is toch geen rauw vlees? Toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh ik kan niet wachten tot ik weer een Italiaanse bol mag van bakker Bart, lekker met chorizo enzo.. Dat mag ik nu niet.
die haal ik weleens bij de Deen (vanmorgen dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:42 schreef J0ycie88 het volgende:
De yammies (of hoe heten die suikerkaneelbroodjes) zijn zo lekker bij de bakker bart!
En toch zijn je kinderen gewoon gezond!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom mag je eigelijk geen chorizo? dat is toch geen rauw vlees? Toch?
Het wordt steeds strenger als je zwanger bent tegenwoordig lijkt wel. Tien jaar geleden mocht ik geen alcohol, tabak, drugs, rauwmelkse kaas, rauw vlees en rauwe vis. En na 28 weken niet meer vliegen. Dat was het wel geloof ik.
Jup. En bewerkingsproces is niet voldoende om de toxoplasmosebacterie te doden.quote:
Ik zou niet meer functioneren hier op de uniquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Veel mensen drinken ook geen koffie meer! Hoe kan je dan nog werken?
Lust ik idd ook niet meer vanaf het begin.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij nummer 2 ben ik juist koffie gaan drinkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
en honing? Dacht dat dat ook niet mocht (was elf jaar geleden voor t laatst zwangerquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom mag je eigelijk geen chorizo? dat is toch geen rauw vlees? Toch?
Het wordt steeds strenger als je zwanger bent tegenwoordig lijkt wel. Tien jaar geleden mocht ik geen alcohol, tabak, drugs, rauwmelkse kaas, rauw vlees en rauwe vis. En na 28 weken niet meer vliegen. Dat was het wel geloof ik.
Gewoon gebruik van makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij nummer 2 ben ik juist koffie gaan drinkenNiet veel hoor, een kopje per dag, maar daarvoor dronk ik helemaal geen koffie.
Kattenbak schoonmaken deed ik daarentegen dan weer niet, al had dat ook best gekund, met handschoentjes aan
ik lustte geen gebakken eieren en chips.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lust ik idd ook niet meer vanaf het begin.
Ah!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. En bewerkingsproces is niet voldoende om de toxoplasmosebacterie te doden.
Babys mogen geen honing. Van zwangeren weet ik het niet. Zowel in Duitsland als in Nederland heeft er nooit iemand iets over gezegd. Ook niet over gerookte vis trouwens, wat tegenwoordig ook op de VERBOTEN lijst schijnt te staan. Mag je eigenlijk nog rauwe groente eten als zwangere tegenwoordig (serieuze vraag)?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en honing? Dacht dat dat ook niet mocht (was elf jaar geleden voor t laatst zwanger)
Mag welquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en honing? Dacht dat dat ook niet mocht (was elf jaar geleden voor t laatst zwanger)
Alleen als ze goed gewassen zijn. Je wordt dus ook geacht uit te kijken met salades e.d. in restaurants.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Babys mogen geen honing. Van zwangeren weet ik het niet. Zowel in Duitsland als in Nederland heeft er nooit iemand iets over gezegd. Ook niet over gerookte vis trouwens, wat tegenwoordig ook op de VERBOTEN lijst schijnt te staan. Mag je eigenlijk nog rauwe groente eten als zwangere tegenwoordig (serieuze vraag)?
dat laatste wist ik, ik wist alleen niet meer of dat nou ook gold voor de zwangerschap of niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag wel. Honing mag je niet geven aan baby's van <1 jaar.
kriebelt het ook niet soms? Bij mij wel nl, maar het is gewoon niet praktischquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ben blij dat ik niet van plan ben om weer zwanger te worden, volgens mij zou ik met pek-en-veren overgoten worden als zijnde onverantwoordelijke moeder
Ik vraag me wel af want de stand van zaken is over 10 jaar. Zou je als zwangere dan 9 maanden in een luchtdichte tent moeten wonen? Om misschien naar een kuuruurd in de bergen en alleen maar biodynamische doorgekookte groente mogen eten? Dat vinden we nu ook overdreven, maar als ik zie hoe de meningen zich de afgelopen 10 jaar hebben ontwikkeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste wist ik, ik wist alleen niet meer of dat nou ook gold voor de zwangerschap of niet.
Mijn moeder vond het maar inzin dat je niet mocht roken, dat de zij ook gewoon toen ze zwanger was van ons en met ons was alles goed
Nee. Nooit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kriebelt het ook niet soms? Bij mij wel nl, maar het is gewoon niet praktisch
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af want de stand van zaken is over 10 jaar. Zou je als zwangere dan 9 maanden in een luchtdichte tent moeten wonen? Om misschien naar een kuuruurd in de bergen en alleen maar biodynamische doorgekookte groente mogen eten? Dat vinden we nu ook overdreven, maar als ik zie hoe de meningen zich de afgelopen 10 jaar hebben ontwikkeld.
ik hoop zó van nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af want de stand van zaken is over 10 jaar. Zou je als zwangere dan 9 maanden in een luchtdichte tent moeten wonen? Om misschien naar een kuuruurd in de bergen en alleen maar biodynamische doorgekookte groente mogen eten? Dat vinden we nu ook overdreven, maar als ik zie hoe de meningen zich de afgelopen 10 jaar hebben ontwikkeld.
Als je geluk hebt, het goed verpakt is en koel genoeg bewaard is heb je een kans.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik vandaag witlof haal zou het volgende week donderdag dan nog goed zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee joh, we moeten toch zo lang mogelijk doorwerken enzo? Das toch heul niet goed voor de economie!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar niet al een week ofzo toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ook lui. Tot 10 uur op bed en daarna beetje computeren
Nee dat niet, maar ik doe weleens nuttiger tijdens mn avonddiensten. Maar vandaag en morgen heb ik dat niet eens dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar niet al een week ofzo toch?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:44 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat jasje wel leuk, puur om the shockeren
Dat je zo heel erg veel niet mag eten tijdens de zwangerschap had ik niet verwacht! In hoeverre zal het overdreven zijn, vraag ik me dan af....af en toe een glas venkelthee, wat zou dat nou doen?
Sushi heb ik ook gegeten, wel met gerookte zalm, wat nu op de verbotslijst staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:48 schreef Laureline het volgende:
Die chorizo en salami stond ook nog niet op de Verbodslijst in mijn tijd hoor! Maar het verandert inderdaad snel. Ik mocht alleen geen rauw vlees (vis? weet ik niet eens meer, misschien heb ik me toch wel eens vergrepen aan sushi?), kattebak schoonmaken en rauwmelkse kazen.
Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap nog braaf dagelijks twee boterhammen met een dikke laag kalkachtige smurrie gegeten ("Dan krijgt het kindje goede botten!"), zo zie je maar weer.
Mag je direct na de bevalling wel weer wijn of is dat afhankelijk van borstvoeding geven of niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb me er wel aan gehouden. Veel van wat niet mocht, at ik toch al niet (vis, rauw vlees, kazen). Chorizo en salami heb ik wel gegeten als het goed verhit was, dus in ovengerechten en op pizza enzo. Het meeste mis ik m'n wijntje en het is opletten met uit eten gaan en soms ff zoeken naar wat geschikts op de kaart.
Typefoutenquote:
Ja doei, ik heb gisteren als een bootwerker gegeten en die luncch was uit, dus veel boter kaas en vet.quote:
Dat staat er toch nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb gisteren als een bootwerker gegeten en die luncch was uit, dus veel boter kaas en vet.
wijn, oh dat vond ik zo ergquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb me er wel aan gehouden. Veel van wat niet mocht, at ik toch al niet (vis, rauw vlees, kazen). Chorizo en salami heb ik wel gegeten als het goed verhit was, dus in ovengerechten en op pizza enzo. Het meeste mis ik m'n wijntje en het is opletten met uit eten gaan en soms ff zoeken naar wat geschikts op de kaart.
Afhankelijk van borstvoeding iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mag je direct na de bevalling wel weer wijn of is dat afhankelijk van borstvoeding geven of niet?
Wou al jubelen dat Kuki er bijna is, maar toen bedacht ik me bovenstaande
Je kan 1 glas alcohol drinken tussen de voedigen door. Al zijn daar de meningen ook weer over verdeeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Afhankelijk van borstvoeding idd. Het kán wel, maar dan moet je afkolven en weggooien. Maar daar moet ik me nog ff nader over inlezen
. Maar goed, ik doe nu al zo lang zonder wijn (
), een beetje langer lukt ook nog wel. Mss op een zwoele zomeravond een keer een glaasje rosé ofzo
.
Je voedt om de zoveel uur en de alcohol komt idd ook gewoon in de melk terechtquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:47 schreef the85mc het volgende:
Komt er anders alcohol in de melk ofzo? Als je de baby nog draagt dan snap ik dat, omdat er dan vanalles uit het moeders bloed door de placenta naar het kind gaat. Maar blijkbaar dus ook in de moedermelk. Apart.
Daarom heb je dus zo'n vrolijke baby!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Skoap het volgende:
Ja ik dronk dus ook elke avond 1 bruin biertje toen ik nog borstvoeding gaf (i.p.v. wijn) ze zeggen dat het goed is en het is nog lekker ook.. Win!
Had ook met mijn kraamverzorgster overlegd en die zei dus ook dat 1 drankje echt geen kwaad kon.
(Als je het maar niet vlak voor een voeding drinkt natuurlijk)
hahahahahaha!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daarom heb je dus zo'n vrolijke baby!![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef V1z0R het volgende:
Denk dat het meevalt, Tink.
Zijn ook mensen die dit hun kind aantrekkenIk vind het niet tof dat je Saar's jasje postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je me ook gewoon kunnen vertellen dat je dat niks vond.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof dat je Saar's jasje postHad je me ook gewoon kunnen vertellen dat je dat niks vond.
[..]
Ik vind het niet tof dat je Saar's jasje postHad je me ook gewoon kunnen vertellen dat je dat niks vond.
Ooit, heel lang geleden schreef ik nog typfouten en toen werd ik daarop gewezen door Vizquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's dan ook de officiële spelling
Echt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ooit, heel lang geleden schreef ik nog typfouten en toen werd ik daarop gewezen door Viz.
Vind ik ook logischerquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt?![]()
omdat Vaiz je daarop wees, niet omdat je typfout schreef. Voor mijn gevoel is typfout logischer dan typefout. Mgoed, gevoel klopt dus niet helemaal
![]()
Saar de kleine divaquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Cancellen die handel en boeken via Hostelworld of Hostelbookers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:04 schreef _Dido_ het volgende:
Leuk, ik blijk ook nog een hostel card nodig te hebben voor mijn Denemarkentrip. Eens kijken waar ik die vandaan ga toveren. Jammer dat dat soort dingen niet duidelijk op de website staan en dat je eerst naar de FAQ moet om zoiets te ontdekken.
Weet niet of dat nog kan (mogelijk non refundable) en ik vrees dat ook alle plekken inmiddels vergeven zijn. Nou ja, weet ik dit voor de volgende keer. Weet jij hoe ik aan zo'n kaart kan komen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Cancellen die handel en boeken via Hostelworld of Hostelbookers.
Die koop je in het hostel waar je gaat slapen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Weet niet of dat nog kan (mogelijk non refundable) en ik vrees dat ook alle plekken inmiddels vergeven zijn. Nou ja, weet ik dit voor de volgende keer. Weet jij hoe ik aan zo'n kaart kan komen?
Via Booking.com, Copenhagen Downtown Hostel: http://copenhagendowntown.com/quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die koop je in het hostel waar je gaat slapen.
Als het een Hostelling International hostel is (neem ik aan van wel), dan kun je ook vaak 1 of 2 euro extra betalen per nacht en zonder lidmaatschap overnachten.
Via welke site heb je geboekt? En welk hostel?
Niets over ter plekke een kaart aanschaffen dus.quote:A) Yes, anyone over 18 must have a hostel card. It costs 70 DKK (EUR 9.5) for a student card. Alternatively, you can purchase a guest pass for 35 DKK (EUR 4.7) per night. If you are a group of more than 10 people, you can purchase a group hostel card for 70 DKK (EUR 9.5).
If you do not live in Denmark, you can purchase an international hostel card, which costs 160 DKK (EUR 21.45) per year.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Saar de kleine diva![]()
*insert Fresh Prince tantes: "DIIIIVAAAA"*
Paint? Da's heul geen paint!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Ik moet soms nog grinniken om die slechte paint van Saar met veul haar.
Vervoeging van werkwoorden heeft bepaalde andere regelsquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef the85mc het volgende:
Ik vind typefout ook echt raar staan. Je schrijf toch ook niet typete. Of hoort dat officieel ook zo?
Oh daar had ik compleet overheen gelezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:36 schreef V1z0R het volgende:
"Alternatively, you can purchase a guest pass for 35 DKK (EUR 4.7) per night."
Lijkt me ter plekke wat ze hier bedoelen
Zijn dat van die stempelkaarten? Die heb ik nog wel eens gehad bij HI hostels, kan me niet herinneren dat ik daarvoor heb betaald. Al boek ik doorgaans ook niet, nou ja Dido, dat gaat helemaal goedkomen daar hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Cancellen die handel en boeken via Hostelworld of Hostelbookers.
Vorig jaar was ik even door europa, niets geboekt, overal eerste hostel plek. Al heb ik ook wel horrorverhalen gehoord van mensen die de hele dag hebben lopen zoeken en uiteindelijk in een superluxe hotel voor weinig mochten slapen uit medelijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh daar had ik compleet overheen gelezen![]()
![]()
.
Maar dan komt er dus nog wel mooi 4,70 per nacht overheen + huur bedlinnen. Naja. Wat ik wel jammer vind is dat je blijkbaar niet een dag van tevoren kunt besluiten dat je morgen het land uitgaat voor een paar dagen. Het zit altijd vol.
Dat laatste klinkt bekend. Maar iets drinken mag? Ik neem aan in een bepaalde context? Ik weet alleen 'geen druppel'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn verloskundige vond het ookgeen probleem als ik tijdens de zwangerschap een keer een wijntje/biertje zou drinken (niet gedaan overigens) en ze zeggen dat bruin bier goed is voor de melkproductie
nou, ze zei gewoon dat je je volgens haar niet te druk moet maken om alcohol, als je drie glaasjes drinkt gedurende je hele zwangerschap, dat dat echt niet slecht was en prima mag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt bekend. Maar iets drinken mag? Ik neem aan in een bepaalde context? Ik weet alleen 'geen druppel'.
Nope, ik had niet meer zoveel te willenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:45 schreef Perruche het volgende:
Hostel? Echt? En dan met meerdere mensen op 1 kamer of we'll je eigen kamer?
Huuu, hostels...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nope, ik had niet meer zoveel te willen. Gelukkig ben ik doof, dus ik zal vast wel doorslapen
.
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:
http://www.stayokay.com/nl/stayokay-cardquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:33 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Via Booking.com, Copenhagen Downtown Hostel: http://copenhagendowntown.com/
Maandag waren er nog drie beschikbaar, nu nog één, zie ik. Bij Q en A staat dit:
[..]
Niets over ter plekke een kaart aanschaffen dus.
Superstom hoor, dat moet je maar net wetenVan dit soort dingen kan m'n vakantiezin dus al afnemen
.
zit je in een hostelling international hostel? Dan hoef je die kaart niet perse te hebben, je kunt ook gewoon een beetje extra betalen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:04 schreef _Dido_ het volgende:
Leuk, ik blijk ook nog een hostel card nodig te hebben voor mijn Denemarkentrip. Eens kijken waar ik die vandaan ga toveren. Jammer dat dat soort dingen niet duidelijk op de website staan en dat je eerst naar de FAQ moet om zoiets te ontdekken.
Alsof jij naar mij luistertquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
datte!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen en ik geloof dat ik dat ook graag zo houd.
/luxepaardje
Eens wb luxe en oneens wb privacy. Vind het fijner om alleen in een kamer te zijn. Gedeelde badkamer heb ik geen problemen mee overigens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verder zijn hostels ontzettend leuk. Ik ben echt de leukste mensen tegengekomen in hostels en heb er eigenlijk geen slechte ervaringen gehad.
En verder vind ik privacy en een eigen badkamer enorm overgewaardeerd. Als ik luxe wil, dan blijf ik wel thuis.
Is dus niet meer nodigquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.stayokay.com/nl/stayokay-card
daar kun je een kaart bestellen.
En verder, in geval van twijfel, vraag het de slankies!
Good luck!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:06 schreef the85mc het volgende:
Zo tas ingepakt, ook zonnebrand mee. Altijd positief blijven![]()
We varen geloof ik Fleet A of B, gelegenheidsteam dus we zullen niet om de prijzen mee doen vermoed ik.![]()
www.nsr.nl
Ja hallo, ik kon kiezen tussen een hostel of thuisblijvenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Eens wb luxe en oneens wb privacy. Vind het fijner om alleen in een kamer te zijn. Gedeelde badkamer heb ik geen problemen mee overigens.
Dat niet omwaaien moet wel lukken. Als ik goed eet en met gear zit ik wel tegen de 90 kgquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Succes McEn niet omwaaien
[..]
Alsof jij naar mij luistert
Ja, snap ik ook hoor! Ik reageerde meer in het algemeen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kon kiezen tussen een hostel of thuisblijven.
mij maakt het niet zo heel veel uit, al heb ik nooit in een hostel gezeten. Camping vind ik prima, hotel ook, al wil ik liever niet all in zittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef Goodbye het volgende:
Hostels zijn leuk als je alleen of met een groepje vrienden reist of als je anders helemaal geen onderdak hebt.
En stiekem ben ik een enorm luxepaardje, dus ik moet even wennen qua accommodaties in Azië vs. Canada (in eerstgenoemde omgeving zit je voor relatief weinig in een super mooi hotel). Heb nu wel 2 superschattige cabins geboekt voor vakantie en daar heb ik enorm veel zin in!
Mietjequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel uniekje.
Ik sla Jilian ook maar een dagje over denk ik. Wel balen JB!
nou ja, ik had me er net toe gezet om het tóch te gaan doen, krijg je dit. Maar goed, ik had toch al geen zinquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, mijn knie vond het ook niet zo leuk gisteravondquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij maakt het niet zo heel veel uit, al heb ik nooit in een hostel gezeten. Camping vind ik prima, hotel ook, al wil ik liever niet all in zitten
En ik moet n dagje Jillian overslaanniet eens vanwege geen zin, wat ik net zei, maar ik ging door mn knie bij de eerste set jumping jacks
(warming up) dan maar niet proberen toch verder te gaan en hopen dat het morgen over is...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
nu wel, maar ik weet uit ervaring dat het meestal niet heel lang duurt gelukkig.quote:
Kamperen vind ik ook wel leuk, ga ik ook doen in Canada. Maar ik word wel een beetje chagrijnig als het regent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij maakt het niet zo heel veel uit, al heb ik nooit in een hostel gezeten. Camping vind ik prima, hotel ook, al wil ik liever niet all in zitten
En ik moet n dagje Jillian overslaanniet eens vanwege geen zin, wat ik net zei, maar ik ging door mn knie bij de eerste set jumping jacks
(warming up) dan maar niet proberen toch verder te gaan en hopen dat het morgen over is...
Is toch gezelluuuuuggg? Tik tik tikquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kamperen vind ik ook wel leuk, ga ik ook doen in Canada. Maar ik word wel een beetje chagrijnig als het regent.
ik heb t al lang niet gedaan. Ado houdt er ook niet van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kamperen vind ik ook wel leuk, ga ik ook doen in Canada. Maar ik word wel een beetje chagrijnig als het regent.
In Steenwijk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week lekker luxe hotel voor 2 nachtjes met sauna, zwembad, zee, ontbijt en dinnerbuffetten. Daaaaaaaaaaaar hou ik van.
Nee, dat heb ik geregeld voor eind augustus. Nu lekker naar de kust.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
In Steenwijk?
Ik wil niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
Wat is het? Je slijmprop?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over arbeiten heb ik het, niet de 'vakantie'quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik geregeld voor eind augustus. Nu lekker naar de kust.
Waarom wil je niet meeeeeeeeeeeeeeer? Vind je het eng (vind het zo vreselijk knap van jou!)
gelukkig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:37 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Over arbeiten heb ik het, niet de 'vakantie'
Bingo!quote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar had ik dat uit op moeten maken?
Hier....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef _Dido_ het volgende:
Ik snap er niets vanIs er ook een troostprijs?
Ze liggen er nog steedsquote:
Top! Goed ze maar waarom gooi je ze niet weg?quote:
Collega's lusten ze vast wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Top! Goed ze maar waarom gooi je ze niet weg?
Of anders ga je afbeeldingen googlen van slijproppen, helpt ook
Ow in gezelschap is het niet zo moeilijk vind ik zelf. Soms is er gebak wat ik niet wil maar wel de slagroom (jaja slagroomverslaafde) dan eet ik dat op en de rest zodeflikker ik weg.. jammer danquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Collega's lusten ze vast wel.
En het kost me echt geen enkele moeite ervan af te blijven. Zoals ik al zei: ik snap mezelf niet.
Ik vind het in gezelschap moeilijker. Feestjes enzo. Dan eet iedereen en staan al die schalen zo pontificaal voor je neus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow in gezelschap is het niet zo moeilijk vind ik zelf. Soms is er gebak wat ik niet wil maar wel de slagroom (jaja slagroomverslaafde) dan eet ik dat op en de rest zodeflikker ik weg.. jammer dan
Wist niet dat er ook nog zoiets uitkwamquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Top! Goed ze maar waarom gooi je ze niet weg?
Of anders ga je afbeeldingen googlen van slijproppen, helpt ook
en geen leuke jurkjes met stippen enzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Laureline het volgende:
O, die panteroutfit is geweldig! Sowieso was dat een heerlijke fase, dat de mini nog zo'n pakketje was dat je gewoon alles kon aantrekken. Wij hadden tijdens die periode oa in de garderobe voor de mini:
1. Gewatteerd berenbruin pak met capuchon met oortjes
2. Witte bontjas (Ooo, 't is net Adamski zeiden we dan telkens)
3. Badstof hansop met voetjes en capuchon, wit/donkerblauw gestreept, als een Boef uit een stripverhaal (en wij dan: oeee, wie is er stout?![]()
)
Nouja, gewoon genieten van de willoze fase van Kukident dus, XM! Voor je 't weet gaan ze alweer knorrig naar de middelbare school, en willen ze geen capuchon met oortjes meer op.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Laureline het volgende:
O, die panteroutfit is geweldig! Sowieso was dat een heerlijke fase, dat de mini nog zo'n pakketje was dat je gewoon alles kon aantrekken. Wij hadden tijdens die periode oa in de garderobe voor de mini:
3. Badstof hansop met voetjes en capuchon, wit/donkerblauw gestreept, als een Boef uit een stripverhaal (en wij dan: oeee, wie is er stout?![]()
)
Nouja, gewoon genieten van de willoze fase van Kukident dus, XM! Voor je 't weet gaan ze alweer knorrig naar de middelbare school, en willen ze geen capuchon met oortjes meer op.
Knorrig is beter dan een mohawk of gezichtspiercingquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Laureline het volgende:
)
Wacht maar tot de kraamcadeaux binnenstromenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vooralsnog hebben wij geen apenpakjes voor Kuki! Maar het klinkt wel vermakelijk zo ja.
Ja, geven mensen dat soort dingen? Echt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wacht maar tot de kraamcadeaux binnenstromen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Laureline het volgende:
)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, geven mensen dat soort dingen? Echt?Ik zou dat echt nooit doen!
Berenpakjes bij baby's zijn dan weer schattigquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Laureline het volgende:
Naja, de boefhansop en witte bontjas waren mijn eigen aankopen, ik zal het maar bekennen. En toen wist ik nog niet eens of het een mannetjes- of vrouwtjesmini ging worden! Berenpak was cadeau
.
Ik vind het zielig...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Berenpakjes bij baby's zijn dan weer schattig
Ik niet. KInd merkt er niets van.quote:
Mja, ieder voor zichquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik niet. KInd merkt er niets van.
Wij hadden ook een paar over the top pakjes zoals die van coco. Geweldig juist.
ik heb dat ook niet gedaan, al vind ik het wel grappig. Alleen met carnavalquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ieder voor zich. Ik zou Kuuks niet snel zoiets aantrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• glas slechte sangria
avondeten:
• sperziebonen met pindasaus & garnalen
• toe: vanillepudding met rabarbermoesik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
dan ga je alsnog zo'n pakje aantrekken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb dat soort dingen nooit aangehadMaar volgens mij was het toen nog niet 'in' om dat te doen.
Ik onthou het voor over enkele jaren.![]()
Die zijn er niet in grote maten toch? Nee, meer het kind als sociaal experimentquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dan ga je alsnog zo'n pakje aantrekken?
kom ik met m'n squats met 1,5 kg iddquote:
Lekker lijstje GBquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een geboortekaartje gekregen met een spelfout erop.![]()
![]()
Eindstand
O: Griekse yoghurt met muesli/lijnzaad
T: gekookt ei, appel
L: salade van tomaat/komkommer/olijven/feta + boterham tehina aubergine
T: stuk gerookte kip, 2 rijstwafels pindakaas
D: zalmpakketje uit de oven (met haricots verts en kerstomaatjes)
T: misschien wat bij vrienden zo, anders nog wat aardbeien thuis
nee want die heet immers al Kudident!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker lijstje GB
Spelfout ja? Desteny bestaat hoor
En nu maar hopen dat Kukident die naam niet krijgt
zeg jij!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het maar knap van iedereen... Jillian, krachttraining, hardlopen/trailer, bodycombats en alle andere sporten, echt heel erg
Alledrie eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Roomijs... Tink!! owww met slagroom en mini m&m's en krokante suikernootjes![]()
Nou Perr, hoop dat je echt veel eet
Pinksterweekend, het alleleukste weekend van dit dorp en mijn lief heeft avonddiensten en nachtdiensten... Ik ga gewoon alleen het dorp in, hossen met bier en leuke bands kan ik ook alleen.. toch?
Is ook maar als puntje bij paaltje komt is het leven niet echt nodig geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alledrie eens.
Roomijs is lekker (maar niet nodig geweest), per moet een groooooooote d eten en jij gaat lekker alleen het dorp in.
hee praat nier zo'n onzin. Je bent hier nodig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is ook maar als puntje bij paaltje komt is het leven niet echt nodig geweestTenminste voor jou wel want jij hebt knderen maar voor mij bv niet
waarom neem je het dan ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef Perruche het volgende:
Het was vies, klef, met ranzige vette ham en rubbermozzarella. Huu!!
rubbermozzarella is wel heel vies jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef Perruche het volgende:
Het was vies, klef, met ranzige vette ham en rubbermozzarella. Huu!!
He poepert, doe normaal. Jij hebt wel degelijk betekenis. Voor ons bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is ook maar als puntje bij paaltje komt is het leven niet echt nodig geweestTenminste voor jou wel want jij hebt knderen maar voor mij bv niet
Ik heb voornamelijk in groepen in hostels geslapen, was altijd prima te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verder zijn hostels ontzettend leuk. Ik ben echt de leukste mensen tegengekomen in hostels en heb er eigenlijk geen slechte ervaringen gehad.
En verder vind ik privacy en een eigen badkamer enorm overgewaardeerd. Als ik luxe wil, dan blijf ik wel thuis.
Hoi mag ik dat broodje wat staat op de kaart als "een heerlijk lekker vers broodje met mooie gegrilde ham en smeuiige mozzarella"quote:
wat zij zegt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He poepert, doe normaal. Jij hebt wel degelijk betekenis. Voor ons bijvoorbeeld.
neeee! ik kwam met t vliegtuig heel laat aan en daardoor was iedereen al aan t slapen. je bed heb je gewoon de hele tijd hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef _Dido_ het volgende:
Ik moet elke nacht weer een nieuw plekje bevechten?yay!
zo lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi mag ik dat broodje wat staat op de kaart als "een heerlijk lekker vers broodje met mooie gegrilde ham en smeuiige mozzarella"
Jij bent lief Dido
Marsepein
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwwwwwwwwwwwww
* uniekhoorn knuffelt Dido heel erg hard terug..
Jij bent echt zo'n durfval.. je doet het zo ongelooflijk goed. Kan volgens mij volgens alle slankies spreken dat je de laatste jaren zo vreselijk bent gegroeid. Je hebt het verdorie allemaal wel gedaan en bereikt.
* uniekhoorn is trots op Dido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |