PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
hoe duur?quote:
Ja, en gewoon in alles beter dan TOTS Mignolet, behalve handling.quote:
Zowel Vertonghen als hij maar 250k. Dat is echt niksquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:56 schreef Confetti het volgende:
Iemand die een PC account voor FUT voor me wilt aanmaken voor wat geld?
Yaya Tourequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad dat Fellaini maar 280k kost. De beste CDM in het spel.
Serieus? Dat lijkt me echt een held om te gebruikenquote:
Komt omdat hij overall maar 86 is. Dat issie als CAM maar als CDM issie zeker 89quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Fellaini is echt wel beter, lijkt mequote:
LM Robinhoquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme moeilijk godverdomme
origineelquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Geen IF Chiellini hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/player_compare/13011/442/quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
TOTS Fellaini is echt wel beter, lijkt me
Serie A + Lens en Narsingh.quote:
wow jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef Ajacied7 het volgende:
El Shaa?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef BDIL het volgende:
Wie kunnen we uit de Serie A verwachten als TOTS op LW/LM ?
Hazard-Torres?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Noem een goede LW + ST op dan (dubbele chem link)
Hazard - TOTS Benteke.quote:
Hij speelt kut in 3-5-2quote:
fappen op jouw posts en uitvinden waar jouw jacht gelegen is.quote:
Maar dat doet iedereen toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fappen op jouw posts en uitvinden waar jouw jacht gelegen is.
oh ja, een echte fan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:03 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Die weet niet dat ze aan t voetballen zijn nu.
Ik weet het al.quote:
Standaard Petr Helmpje stopt allesquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef pascal08 het volgende:
Dit zou de 6e finale op rij worden in Europees verband die Benfica gaat verliezen.
Is die van '68 dan al meegeteld?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef pascal08 het volgende:
Dit zou de 6e finale op rij worden in Europees verband die Benfica gaat verliezen.
Don Leo moest huilen om die beeldenquote:
'68 tegen United.quote:
Of toch wel, nou weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het niet op rij inderdaad.
Wie is die kutcommentator ook al weer?quote:
Jan Roelfs. Is geen kut commentator.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wie is die kutcommentator ook al weer?![]()
Waarom moest ik hier dan weer om lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, Cardozo scoorde. Het was een penalty.
Nee, hij zegt alleen te vaak ennnnn de goalquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Jan Roelfs. Is geen kut commentator.
Omdat je houdt van flauwe humor?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier dan weer om lachen
budget?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef zerokil het volgende:
IEMAND DIE EEN TEAM VOOR ME WIL FIXE JWZ?
Wat doe jij hier tochquote:
Dat klopt ja. 'En de goal, de goal van ... 'quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij zegt alleen te vaak ennnnn de goal
IF Lukakuquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hier:
[ afbeelding ]
Gomis in de spitsquote:
Eerst hem ff proberenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gomis in de spitsDoe dan IF Menez nog.
wie is die RB ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hier:
[ afbeelding ]
Godver.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef Toefjes het volgende:
haha mol heet mol omdat hij de "ng" niet kan zeggen
Nee geen pacequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
UP Cavanda, beter dan de meeste gouden RB's.
zoiets ? http://wefut.nl/squad/1468quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hier:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand even alle stats van deze TOTW en TOTS overtypen van de Xbox 360? Alvast bedankt.
doe 4-3-3.quote:
Ze staan allemaal op de twitter van EASPORTSFIFAquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand even alle stats van deze TOTW en TOTS overtypen van de Xbox 360? Alvast bedankt.
Rot gewoon op ofzoquote:
Niet de in-game stats denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:17 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op de twitter van EASPORTSFIFA
Wil met Lens dicht bij de spits spelen en wil eigenlijk 3 at the back spelen..quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doe 4-3-3.
Dan op CM MOTM Maher/IF Strootman, op RB Van Rhijn.
Dan is die kant sowieso af en niet zo heel slecht.
Dan heb ik geen idee, 3atb teams mislukken bij mij altijd hopeloos.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wil met Lens dicht bij de spits spelen en wil eigenlijk 3 at the back spelen..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:18 schreef pascal08 het volgende:
...voor een contributor-status op WeFUT?
Dat gaat best hard. Je zit toch niet stiekem allemaal nep-accountjes te maken om op jezelf te abboneren hè?quote:
Dit had ik zelf al in gedachten:quote:
heb nu gemiddeld 100-200 views per videoquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dat gaat best hard. Je zit toch niet stiekem allemaal nep-accountjes te maken om op jezelf te abboneren hè?
Grapje. Ga zo door.
$$$ teveel of wa jonguh?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit had ik zelf al in gedachten:
[ afbeelding ]
Moet alleen de meeste spelers nog kopen met een budget van 1,6 miljoen.
Achja, thanks anyway.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee, 3atb teams mislukken bij mij altijd hopeloos.![]()
Ik 800 op 3 trailers ofzo gisteren geuploadquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb nu gemiddeld 100-200 views per video
Nice.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb nu gemiddeld 100-200 views per video
Vidal Marchisio en Cazorlaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit had ik zelf al in gedachten:
[ afbeelding ]
Moet alleen de meeste spelers nog kopen met een budget van 1,6 miljoen.
Doe ctrl + w krijg je 1miljoen views erbij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik 800 op 3 trailers ofzo gisteren geupload
Vidal is een bawsquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vidal Marchisio en CazorlaDe laatste 3 die ik nog moet, met 1.2 miljoen budget
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Doe ctrl + w krijg je 1miljoen views erbij.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop wel dat er nog iemand gaat scoren, heb helemaal geen zin in verlenging...
Dat gaat je wel lukken. Ik denk dat ik maar voor SIF Marchisio en IF Vidal ga, ook niet slecht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vidal Marchisio en CazorlaDe laatste 3 die ik nog moet, met 1.2 miljoen budget
Hete poesjes in de sneeuw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:21 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog een film die ik kan downloaden? Humor of actie. Weet sowieso niet echt of er laatste tijd goede films zijn geweest na Django ongeveer.
Takers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:21 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog een film die ik kan downloaden? Humor of actie. Weet sowieso niet echt of er laatste tijd goede films zijn geweest na Django ongeveer.
Komt goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
daar mogen ze wel wat meer voor doen jonge!
Je video's worden ook beter qua commentaar en gameplay.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gaat echt de goeie kant op vind ik zelf
Ja de eerste 2.000 subs zijn het moeilijkste te krijgen. Ik ga binnenkort starten met retro kanaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gaat echt de goeie kant op vind ik zelf
Was laatste maand in een ''robbery'' bui.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Even trailer kijken. Thnx voor t meedenken
Is goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
In ruil voor die auto buyer typ ik het wel ff over .
Hangover 3quote:
Wat is er zo moeilijk aan om een plaatje van Dante te zoeken in 60x60?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:24 schreef DePresident. het volgende:
Ik wil een echt coole UI met Dante (). Is iemand hier goed met plaatjes en is bereid om iets te maken..?
3 wordt beter dan 2 op zeker. Ive got a giraffe!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hangover 3, Hangover 2 was al zo'n schaamteloze kopie van deel 1
ja klopt en doe het ook in het Nederlandsquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja de eerste 2.000 subs zijn het moeilijkste te krijgen. Ik ga binnenkort starten met retro kanaal
Ik snap niet hoe mensen kunnen haten op dit soort filmsquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hangover 3, Hangover 2 was al zo'n schaamteloze kopie van deel 1
Zou ik vanaf stappen want dan ga je er nooit meer dan 5.000 krijgen. Mijn retro kanaal (verzameling PS2 games) gewoon int engels en je wordt ook steeds beter in het engels etc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja klopt en doe het ook in het Nederlands
Daar zijn geen mooie plaatjes te vinden. En deze heb ik geëdit met Paint.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om een plaatje van Dante te zoeken in 60x60?
Ik ben bezig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Daar zijn geen mooie plaatjes te vinden. En deze heb ik geëdit met Paint.
Ziet er goed uit!! Morgen lekker in de trein kijken!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
Was laatste maand in een ''robbery'' bui.
Vond dat de vetste film die ik toen heb gezien.
Geef die link eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou ik vanaf stappen want dan ga je er nooit meer dan 5.000 krijgen. Mijn retro kanaal (verzameling PS2 games) gewoon int engels en je wordt ook steeds beter in het engels etc.
Mijn nederlandse video's zijn nog niet super.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou ik vanaf stappen want dan ga je er nooit meer dan 5.000 krijgen. Mijn retro kanaal (verzameling PS2 games) gewoon int engels en je wordt ook steeds beter in het engels etc.
Robery?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:27 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!! Morgen lekker in de trein kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Ja echt niet zo vaak. Ik kom ook nooit Torino AC tegen of Pescara AC, dus dat is echt geen toevalquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet dat die naam heel vaak voorkomt?
Zou niet gaan mixen. Zou jezelf echt richten op of Engels of Nederlandse videos en ik zou de Engelse doen. Fifa kanaal is wel lastig aangezien er al zoveel zijn, beter verzin je iets unieks in combinatie met Fifa ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn nederlandse video's zijn nog niet super.
Ga wel een Finn MOTM uploaden in het engels
Het is een standaard naam die je krijgt als je op een ander account geen teamnaam opgeeft, net als Mendoza FC en nog een aantal namen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja echt niet zo vaak. Ik kom ook nooit Torino AC tegen of Pescara AC, dus dat is echt geen toeval
quote:
Maar daar zitten nog steeds veel fouten in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Haal die stats gewoon van futhead joh, die jatten ook alles blind van jullie.
edit: mijn auto refresh van fok is kapot ofzo
Links je review, rechts een mooie chick in beeld?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou niet gaan mixen. Zou jezelf echt richten op of Engels of Nederlandse videos en ik zou de Engelse doen. Fifa kanaal is wel lastig aangezien er al zoveel zijn, beter verzin je iets unieks in combinatie met Fifa ofzo.
Nou daar zeg je watquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Links je review, rechts een mooie chick in beeld?
ohquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar daar zitten nog steeds veel fouten in.
TOTS Bentekequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik zou natuurlijk ook TOTS Fellaini in de spits kunnen zetten ipv IF Lukaku, dat scheelt een hoop centjes
Zonde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik zou natuurlijk ook TOTS Fellaini in de spits kunnen zetten ipv IF Lukaku, dat scheelt een hoop centjes
Mijne ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef Fuszy het volgende:
volgens mij loopt mijn stream dik een minuut achter
Aan die views van jou heb je toch niks. Want omdat je gewoon auteursrechterlijk materiaal gebruikt gaan ze je daar niet voor betalen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou niet gaan mixen. Zou jezelf echt richten op of Engels of Nederlandse videos en ik zou de Engelse doen. Fifa kanaal is wel lastig aangezien er al zoveel zijn, beter verzin je iets unieks in combinatie met Fifa ofzo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Links je review, rechts een mooie chick in beeld?
Chick moet wel rechts want rechts > links.
Waarom kom ik deze dan constant tegen en al die andere niet?quote:
Krijg gewoon geld hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aan die views van jou heb je toch niks. Want omdat je gewoon auteursrechterlijk materiaal gebruikt gaan ze je daar niet voor betalen.
omdat je constant naar dezelfde spelers zoekt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kom ik deze dan constant tegen en al die andere niet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef zerokil het volgende:
Van Persie is best wel poep in fifa niet?
Dit is een automatische naam die je club krijgt als je de clubnaam niet hebt aangepast. Maar dat zei DS2 net ook al. Mendoza is er ook zo een.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kom ik deze dan constant tegen en al die andere niet?
Neen dat is het namelijk nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat je constant naar dezelfde spelers zoekt?
Cor FC.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is een automatische naam die je club krijgt als je de clubnaam niet hebt aangepast. Maar dat zei DS2 net ook al. Mendoza is er ook zo een.
Hoeveel van die automatische namen heb je dan? Ik dacht dat het dan gewoon FC of AC of AS met een clubnaam was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is een automatische naam die je club krijgt als je de clubnaam niet hebt aangepast. Maar dat zei DS2 net ook al. Mendoza is er ook zo een.
quote:
Een handjevol ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel van die automatische namen heb je dan? Ik dacht dat het dan gewoon FC of AC of AS met een clubnaam was.
Tevens krijg je dalijk de optie om partner te worden van bijv. GameTrailers en dan krijg je een vast bedrag per 1.000 viewsquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Krijg gewoon geld hoorAlleen die van Assassins Creed zijn beschermd. Ik ben expres hiermee gestart om views en abbo's te kweken en dalijk stap ik over op retro filmpjes.
pauperjinxquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Lekker verlengen zometeen, zijn ze kapot dit weekend --> Arsenal 3e
Oke. Dat is dan bijna net zo makkelijk geld verdienen als met adsensequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tevens krijg je dalijk de optie om partner te worden van bijv. GameTrailers en dan krijg je een vast bedrag per 1.000 viewsAls je een x aantal subs hebt.
Ik zat dus net te typen dat ik het geen probleem vond dat het verlengen zou worden omdat ik morgen toch nog een dagje vrij zou zijn en het allemaal ten goede zou komen van Arsenal. Jammer dit.quote:
Ja idd maar ben het puur gestart omdat het geen tijd kost en om subs te kwekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke. Dat is dan bijna net zo makkelijk geld verdienen als met adsense
In de verlenging ook nogquote:
+2quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die sukkel die de hele tijd staat te bidden
Dat deed RDM ook pikquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Fuszy het volgende:
Al die Chelsea fans lopen haten op Benitez, maar hij loodst ze gewoon naar een grote prijs.
zo groot is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Fuszy het volgende:
Al die Chelsea fans lopen haten op Benitez, maar hij loodst ze gewoon naar een grote prijs.
Die hebben ze zelf ontslagen omdat de resultaten daarna teleurstellend waren.quote:
90e minuut.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef Maver24 het volgende:
het zit benfica dus ook niet mee, 2x verliezen in blessuretijd in een week tijd
Tegen Porto gunde ik het ze van harte met dat antivoetbal, maar vandaag zeker niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Cazorla al gehaald?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef Maver24 het volgende:
ze ontslaan daar iedereen mja dat is het beleidquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die hebben ze zelf ontslagen omdat de resultaten daarna teleurstellend waren.
Had je me DM gelezen ?quote:
ze zijn nu zowel CL als EL titelhouderquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef BDIL het volgende:
Chelsea doet het wel erg goed eerst CL winnen en nu EL
Congrats, een kutfilm met NL subs.quote:
En nog prijzen halenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
ze ontslaan daar iedereen mja dat is het beleid
Een dertijn in een dozijn kutfilm met bizar slecht acteerwerk.quote:
Ik ben niet een film expert, af en toe download ik een filmpje.quote:
Hmm oke, jij nog een film tip dan? Actie of humor o.i.d. in iedergeval geen horror.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een dertijn in een dozijn kutfilm met bizar slecht acteerwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |