Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn gingquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn ging
whattafuck jouw lichaam verdiend echt een emoslingerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn ging
gekwoot voor de spelvautquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
whattafuck jouw lichaam verdiend echt een emoslingermaar echt weird man! mijn moeder krijgt ook altijd buikpijn van ijs, maar niet zo erg als jouw
HOEzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ik voel me gewoon een beetje
Sjaar, is dat een combo van shar en sjaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Ligt het aan de kou Sjaar?
Heb je het ook als je ijskoude cola drinkt enzo
Waar jouw lichaam faalt in functioneren maakt je bwain weer meer dan goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Soberso een emoslinger voor mijn lichaam!
Louwe cola zero proberen !quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sjaar, is dat een combo van shar en sjaan?![]()
En ik weet niet, ik mag geen colaof frisdrank
ik drink alleen water en thee en koffie en van water krig k het niet
Maar ik denk wel dat het aan de kou ligt
Belgenquote:
Ik heb typaidsquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Belgen
Heeft iedereen de typtyfus ofzo vanavond?
20VIPquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
MSS wat was die asos code ook alweer geen zin om terug te zoeken
Zoals bij mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
20VIP
Maar hij schijnt niet bij iedereen te werken.
die asos codes bokken vaker dan moet je t een paar keer proberenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
20VIP
Maar hij schijnt niet bij iedereen te werken.
Ik ben in de sale aan het kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee, ff laatste foto afmaken en dan es shoppen
Emsterdm?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zaterdag de stad in hoop ook wat leuke dingen te vinden
FALEN, NU!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben echt helemaal confused dat er daadwerkelijk vrij basic nagellakkleuren zijn die ik niet heb.
Ik heb me teveel gefocust op holo en duochrome
Leuk! Het wordt wel echt boutweer volgens mij, dat is dan wel weer kutquote:
M'n geld is echt heul erg opquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk! Het wordt wel echt boutweer volgens mij, dat is dan wel weer kut
VAKANTIEGELD BIJNAAAAAquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
M'n geld is echt heul erg op
Maar ik ben al bij Bubs aan het kijken welke ik ga falen zodra m'n salaris er is
JAAA MONEH!quote:
ik ben jaloersquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik val alweer om van de slaap terwijl ik afgelopen nacht ook al 10 uur heb geslapen en tot 9 uur in bed heb gelegen. WAT IS DEZEN?
Ja die is echt erg kort ja...quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:15 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)20&sort=-1&clr=Black
Dit vind ik leuk, maar veel te kort.
Ik ook. Ik word vaak wakker, lig vaak verkrampt en ben eigenlijk standaard moe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik ben jaloersslaap de hele week al slecht
Same here, slaap al paar dagen verrot door al het gezeikquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik ben jaloersslaap de hele week al slecht
Ja ik weet niet wat het is bij mij, maar het is wel echt kut want mijn suikers zijn op dit moment ook om te huilenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, slaap al paar dagen verrot door al het gezeikblij als het weekend is!
Dat wilde ik net al zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:21 schreef Mss het volgende:
Ik snap echt niet dat al die plussize jurkjes zo kort zijn...
Exact. En wat zeg je dat subtielquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat wilde ik net al zeggen
Juist de plussize dames willen denk ik liever een ietwat langer jurkje vanwege minder fraaie bovenbenen toch?
Net boven de knie is dan juist veel mooier en kleedt af.
Oh fuque, ik moest nog stof kopen voor mijn brushroll, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit te denken om een paar meter dan deze nude kleur kant te bestellen (die winkel zit hier in Uden...score!)
Om er dan een strak poederroze/blauw of koraalkleurig jurkje onder te maken en een jurkje van dit kant eroverheen licht gedrappeerd op de heup/taille.
Visuals anyone?Ik zie het zo voor me, maar het wordt wel een uitdaging om te maken...
[ afbeelding ]
Nu nog ff kijken of ze ook geschikte stof voor het onderjurkje hebben.
Bordtjequote:DIT ZAL DEZE FLINKE TERUG OP ZIJN BORDTJE KRIJGEN
Ja nouja ik vind dat best een gevoelig onderwerp.quote:
Doby?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kwam net deze tegen:
[..]
Bordtje
Mag ik dan aan je tetten zitten? Om de maat te nemen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
PUCKZ
wanneer ga je opdrachten aannemen!
Mwah het ligt vooral aan de intentie. Ik weet dat jij zulke dingen niet zegt om te kwetsen. En ik zeg dat soort dingen ook makkelijker omdat ik zelf dik ben, dan is het toch anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja nouja ik vind dat best een gevoelig onderwerp.
HOE vaak zeg ik niet lillike dingen over de wat stevigere medemens, terwijl ik me wel degelijk besef HOE kwetsend dat kan zijn voor de wat stevigere meisjes hier of in het algemeen
Ik ben gewoon een kutwijf met een te grote bek
Die gast waarvan er tig foto's op mijn facebook rondzwerven die (vermeend) een Stafford heeft vermoord en in een sporttas in het kanaal heeft gegooid.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah het ligt vooral aan de intentie. Ik weet dat jij zulke dingen niet zegt om te kwetsen. En ik zeg dat soort dingen ook makkelijker omdat ik zelf dik ben, dan is het toch anders.
Ja die.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die gast waarvan er tig foto's op mijn facebook rondzwerven die (vermeend) een Stafford heeft vermoord en in een sporttas in het kanaal heeft gegooid.
Jij welquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag ik dan aan je tetten zitten? Om de maat te nemen?
Ik vind de kleur van het satijn(?) een net-niet-kleur persoonlijk..quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooie combo yes? Ik twijfel...ze hebben ook oud roze kant. Dat is de fuck aan online bestellen, je kunt niet voelen en je moet maar hopen dat de foto's kleurecht zijn. Nu ken ik die winkel van binnen en weet dat hij twee softboxen heeft hangen om de foto's zo kleurecht mogelijk te maken. Ik ga er dus wel vanuit dat dit de juiste kleuren zijn.
ik denk dat t wel mooi isquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooie combo yes? Ik twijfel...ze hebben ook oud roze kant. Dat is de fuck aan online bestellen, je kunt niet voelen en je moet maar hopen dat de foto's kleurecht zijn. Nu ken ik die winkel van binnen en weet dat hij twee softboxen heeft hangen om de foto's zo kleurecht mogelijk te maken. Ik ga er dus wel vanuit dat dit de juiste kleuren zijn.
Ja oud roze is heel moeilijk. Maar wat als ik het met zwart kant zou doen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind de kleur van het satijn(?) een net-niet-kleur persoonlijk..
Ben aan het nadenken bij welke huidskleur ik het mooi zou vinden staan, maar ik kan niks verzinnen...
Ik ben zo bang dat het bruidsjurkerig wordt als ik de kleuren te licht hou.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat t wel mooi is
desnoods de bovenste foto iets lichter nemen
Dat zou wel eens mooi kunnen zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja oud roze is heel moeilijk. Maar wat als ik het met zwart kant zou doen?
M'n glazuur, wat doe je!quote:
Dat is de essentie van dit topicquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik had die datasheet in de OP nog nooit gezien
Herkenbaarquote:
Behalve die want ik lees bijna niet meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik het leukstdekenrups
Structuur, voorspelbaarheid en duidelijkheidquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n glazuur, wat doe je!
Maar stiekem wel herkenbaar![]()
Je hebt niet eens de hoogste autisme scorequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Structuur, voorspelbaarheid en duidelijkheid
Toen ik de test lange tijd later nog een keer deed had ik 37quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de hoogste autisme score
noh, altijd bubs boven bubsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik de test lange tijd later nog een keer deed had ik 37![]()
Maar toen had Bubs 39
Het is jouw autistenlijstjequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
En er staat bij Bami niet dat ze weddings crasht en bij Mss niet dat ze jankt op meets![]()
Nice!!! Ben benieuwd naar het resultaat, anders mag je voor mij ook een jurkje gaan fatsoenerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef Puckzzz het volgende:
Het is oud roze met zwart kant geworden trouwens
Maisnon is tof, maar nog een beginner, ze zit nog niet in mijn autistensysteemquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maisnon moet ook in de databeesDan ben ik niet meer de kortste
Hoewel ik tegenwoordig nog maar 1.20 meetMaar dat telt niet
Ja ik kom net kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maisnon is tof, maar nog een beginner, ze zit nog niet in mijn autistensysteem![]()
![]()
En ja, dat is echt mijn logica![]()
Niks persoonlijks hoor, KUSJEKROEL
Tettenfotoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga die ontgroening uitdaging sowieso aan
Cinnamon challenge ja?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga die ontgroening uitdaging sowieso aan
Ik steek wel even mn hand in eigen boezem hoorquote:
Heb het wel eens met een half lepeltje geprobeerdquote:
Succes morgen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Diconnected het volgende:
anyhow ik ga naar bed, heb net een flink potje gejankt en gescholden, ben echt fucking moe en heb echt verschrikkelijke rugpijn en al de hele dag buikpijn van de stress![]()
trusten maisjes
En je vriend/man Dino-en!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik steek wel even mn hand in eigen boezem hoor
[..]
Heb het wel eens met een half lepeltje geprobeerd
IK VERGEET HET STEEDSquote:
Zo'n leuke meid??quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben alleen op de wereld
Maar ik heb een idee
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Jullie mogen ook trouwens meezoeken naar date-materiaal want ik ben al te lang alleenklinkt dit wanhopig?
Ik doe niet moeilijk over geslacht. Maar het liefst een meisje meisje of een stoere vent
awwquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo'n leuke meid??
OK, dat komt nog wel dan
Ik schup mezelf ook naar bedje...zucht, kan nog steeds niet wennen aan het 'vroeg' naar bed moeten
Trustuh!!
De herkenbaarheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Jullie mogen ook trouwens meezoeken naar date-materiaal want ik ben al te lang alleenklinkt dit wanhopig?
Ik doe niet moeilijk over geslacht. Maar het liefst een meisje meisje of een stoere vent
Doe jij ook vrouwen?quote:
Neinz, het veel te lang alleen van een paar maanden terug.quote:
O ik dacht al, zo van "WAAROM WIST IK DAT NIET"quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, het veel te lang alleen van een paar maanden terug.
Ik was ook al even verbaasdquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ik dacht al, zo van "WAAROM WIST IK DAT NIET"
Daar hoef je ook heul geen pot voor te zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij vrouwen houdt het bij mij op bij tetten. Want tetten.
Ja nu ben ik benieuwd hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenzij het een schaar-onthulling is, die was gewoon t.
open taartquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nog een andere leuke twist maar die wordt later pas onthuld natuurlijk, moet niet meteen alle kaarten op tafel leggenof hoe zeg je dat, open taart spelen
Heb je maar 1 been?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nog een andere leuke twist maar die wordt later pas onthuld natuurlijk, moet niet meteen alle kaarten op tafel leggenof hoe zeg je dat, open taart spelen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenzij het een schaar-onthulling is, die was gewoon t.
Meta?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je maar 1 been?
Ben je eigenlijk een man?
Ben even aan het denken wat we hier nog niet hebben...
Die hebben we nog niet!quote:
Wel heel grappig, maar wat een dafuq-moment was dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Tha topic was never the same!
+100!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel heel grappig, maar wat een dafuq-moment was dat.
Bij chicks moet je je makeup en nagellak en spullies delenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar de kans is groot dat die ander meer heeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij chicks moet je je makeup en nagellak en spullies delen
EHMYGEWRD DAN GELIJK AAN DE HAAK SLAANquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar de kans is groot dat die ander meer heeft
Potvolblikkie je bent goed in spanning opbouwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Maisnon het volgende:
Om een of andere reden zitten mensen er meteen heel dicht bijSpees meteen spot on, ik weet niet of dat slecht is of dat iedereen bij een twist meteen dezelfde richting in denkt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD DAN GELIJK AAN DE HAAK SLAAN
eisen:
- veel nagellak makeup schoenen tassen kleding ditdatalles
- dikke tetten
- ze moet alles delen
KLAAR
Goed lijstjequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eisen:
- dikke tetten
- ze moet alles delen
KLAAR
JIJ ZOU GAAN SLAPEN!quote:
Ik heb nu allemaal Ducktales liedjes als midi gevondenquote:
JIJ HAD VEEL TE LANG NODIG!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Potvolblikkie je bent goed in spanning opbouwen
Maar we horen het wel als je het kwijt wilt
Ik had ook even nodig![]()
En dan zo een relatie krijgen en dan blijk je allebei een wijf te zijn en je als een wijf te gedragen.. THE HORROR!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eisen:
- dikke tetten
- ze moet alles delen
KLAAR
ehmygewrd vrouwen gezeikquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zo een relatie krijgen en dan blijk je allebei een wijf te zijn en je als een wijf te gedragen.. THE HORROR!
Alleen een "wtf doe jij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zo een relatie krijgen en dan blijk je allebei een wijf te zijn en je als een wijf te gedragen.. THE HORROR!
EN DAT DAN KEER TWEEquote:
lin en lies zijn allebei geen normale vrouwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN DAT DAN KEER TWEE![]()
LIN HOE DOE JE HET?![]()
En weten wanneer ze je met rust moeten laten omdat enig woord toch zinloos isquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen een "wtf doe jij?"-hoofd krijgen.
Hoax, wijven zeiken altijd, alleen in verschillende gradatiesquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lin en lies zijn allebei geen normale vrouwen
die zijn gewoon tof en zeiken niet
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet met je in discussie gaan in een dronken bui.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En weten wanneer ze je met rust moeten laten omdat enig woord toch zinloos is![]()
(en dandoen als ook dat niet goed blijkt te zijn
)
dat is wel een dikke hoax jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan houdt ook iedereen voor de gek, in de database staat dat ze een ziel heeft!
Je hebt iedereen in de waan gelaten, GIJ LIEGENAAR!quote:
K HEB VERDOMME NOOIT GEDAAN ALSOF IK EEN ZIEL HEB!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen in de waan gelaten, GIJ LIEGENAAR!
Wie heeft er dan ooit verzonnen dat jij een ziel zou hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
K HEB VERDOMME NOOIT GEDAAN ALSOF IK EEN ZIEL HEB!
Jij hebt 'm ingevuld...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ooit verzonnen dat jij een ziel zou hebben?
Ik werkte alleen in opdrachtquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ooit verzonnen dat jij een ziel zou hebben?
quote:
-10 voor shar!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:46 schreef Maisnon het volgende:
jullie moeten een keer die tijgerpunten test doende ultieme heb-ik-een-ziel-test
Zijn er meer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Oh lol die tijgerpunten is iets anders als dat ik bedoelde
Ermahgerd, de intriges.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja bij die tijgerpunten scoor ik namelijk niksthe plot thickens
Maar er was een andere test, die is alleen offline nu
Ging ook over drugs en vanalles en hoe hoger je scoorde hoe erger je was
ONZ / Hoe corrupt ben jij? Doe de test!
Volgens mij heb jij nieuwe fbvrienden nodigquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge !!
Mensen op facebook die elke dag op hun werk inchecken . Elke.dag.
jullie posten te weinig . De tokkies overheersenquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nieuwe fbvrienden nodig
Ik heb nooit wat te meldenquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie posten te weinig . De tokkies overheersen
Tegen tokkies valt niet op te posten, want die overwegen niet vantevoren of iets het posten wel waard isquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie posten te weinig . De tokkies overheersen
Truequote:Op donderdag 16 mei 2013 09:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tegen tokkies valt niet op te posten, want die overwegen niet vantevoren of iets het posten wel waard is
http://www.lebonjour.fr/quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd cif heeft misschien een verkansie gevonden (is ie nog maar 3 weken mee bezig)
Wij hebben 1 vriendin die altijd standaard om 17.05 uur op vrijdag 'Jaaaa! Weekend!!' postte. Daar zijn we haar mee gaan plagen en ondertussen is het wel een redelijke running gag geworden, als zij het niet meer post post er altijd wel iemand de vraag waar het weekend nu blijft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn neef post standaard bijna dagelijks 'Goeiemorgen deze morgen!' of iets in die trant.
En dan vanaf woensdag: 'De week is weer doormidden!' 'Het is bijna weekend!' 'Jaaaa nog maar 4 uurtjes!!'
Ook zo heerlijk nuttig om dat elke week te mogen lezen![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn neef post standaard bijna dagelijks 'Goeiemorgen deze morgen!' of iets in die trant.
En dan vanaf woensdag: 'De week is weer doormidden!' 'Het is bijna weekend!' 'Jaaaa nog maar 4 uurtjes!!'
Ook zo heerlijk nuttig om dat elke week te mogen lezen![]()
Heeft Cif vliegangst?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.lebonjour.fr/Cif vindt frankrijk plots heul zo erg niet meer
(en krijg ie tch weer zijn gedacht van net vliegen gmrpflMaar het lijkt me wel erg gaaf daar
)
..............quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD PRIEM DAN KAN JE NAAR HET LAVENDELMUSEUM![]()
![]()
Nou hij vindt het niet prettig... En vooral omdat ie de (been)ruimte niet heeft.. En om ticket te kopen met meer beenruimte of business class is echt meteen rete duur... Liefst pakt ie eigen auto zodat we ook met eigen auto (lees: ruime auto) kunnen rondrijden ookquote:
JA DAAR GA IK WONEN IS ECHT FANTASTISCHHHquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD PRIEM DAN KAN JE NAAR HET LAVENDELMUSEUM![]()
![]()
Moh, als je bij Eliza boekt zeg je gewoon dat je pers bij de exit wil zitten, dan regelen ze dat voor je zonder extra kosten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou hij vindt het niet prettig... En vooral omdat ie de (been)ruimte niet heeft.. En om ticket te kopen met meer beenruimte of business class is echt meteen rete duur... Liefst pakt ie eigen auto zodat we ook met eigen auto (lees: ruime auto) kunnen rondrijden ook
Hij vindt vliegen vervelendDat is het meer
ZIJN HET SNOEPJESquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren 63 kaartjes zitten knippenplakken voor aan ons bedankje, want de kant-en-klare labels die ik had gekocht waren toch te lelijk en ik had geen geduld meer om iets te bestellen bij een drukker. Dus vanavond nog 40 te gaan![]()
![]()
Bruidzilla begint eindelijk te ontwaken
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het is alcohol natuurlijk. SQ trouwt.
Dan pak je het niet!quote:
Doemdenkertquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga echt heel hard gillen als ze bij controle in het ziekenhuis zeggen 'Ja, U heeft veel te veel gedaan, U moet opnieuw geopereerd worden'.
ERMAHGERDquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan pak je het niet!
En laat de fishfinger in remouladesaus en de minihamburger ook maar staan
Ze doet echt te veel hoor, maar ik ben het nu zat. Ik loop de hele dag fucking politieagent te spelenquote:
Spees, je bent haar moeder niet he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze doet echt te veel hoor, maar ik ben het nu zat. Ik loop de hele dag fucking politieagent te spelen
Maar voor mij is het ook verre van voordelig als ze te veel doet hequote:Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Spees, je bent haar moeder niet he?
Probeer niet de rollen om te draaien, voor beide velen malen beterder.
Transatlantische vluchten zijn soberso tien keer beter qua beenruimte dan die vliegende bussen die naar Zuid-Europa gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
Nee hij heeft wel vaker gevlogen en we zijn ook al naar griekenland geweestIk wou het liefst weer eens vliegen; maar had al aan cif aangegeven dat het niet pers hoefde...
Overigens is gangpad ook niet je van het; met die karren die steeds tegen zijn knien aanbotsen![]()
En idd we waren ook bij eliza aan het kijkenHij had daar al iets in Kreta gezien; maar toen kwam ie dit tegen en vond ie wel erg mooi ook
En ik vond het eik ook wel tof
En er komt soberso een dag dat we naar Amerika en australi gaan... en met de boot lijkt me niet zo'n strak plan![]()
Opgelostquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dan gaat ze maar lekker naar mn zus toe, ik ga niet weer 6 weken thuis blijven
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Spees, je bent haar moeder niet he?
Probeer niet de rollen om te draaien, voor beide velen malen beterder.
Gelukkig wel iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Transatlantische vluchten zijn soberso tien keer beter qua beenruimte dan die vliegende bussen die naar Zuid-Europa gaanGelukkig, want toen ik naar Houston ging heb ik uiteindelijk 12 uur in de schijtkist gezeten.
Dan neemt ze maar vrij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die werkt fulltime, dus dan gaat die weer huilen. Ah well![]()
En dan vervolgens in een echtscheiding verwikkeld zijn, er ieder moment uitgegooid worden, je baan verliezen en ernstig ziek worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet je doen om voorrang te krijgen op een woningbouw huis? Baby maken?
Gewoon geduldig je beurt afwachten, je bent toch geen marginaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders ziekte aan sjaan gaat vragen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En dan vervolgens in een echtscheiding verwikkeld zijn, er ieder moment uitgegooid worden, je baan verliezen en ernstig ziek worden.
Da's de eis tegenwoordig geloof ik
Die heeft genoegquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders ziekte aan sjaan gaat vragen.
Sneller dan 'normaal' krijg je je diploma niet, en met alleen een bachelor heb ik toch niks. Dus daar heb ik toch niets aan op dit momentquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon geduldig je beurt afwachten, je bent toch geen marginaal.
Betere oplossing: Superhard studeren, zodat je snel je dimploma hebt, een baan kan zoeken en een huis kan kopen
Baan verliezen telt alleen als je je hypotheek niet meer op kan brengen en je huis door de bank wordt ingevorderd denk ik?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En dan vervolgens in een echtscheiding verwikkeld zijn, er ieder moment uitgegooid worden, je baan verliezen en ernstig ziek worden.
Da's de eis tegenwoordig geloof ik
Dan wacht je afquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sneller dan 'normaal' krijg je je diploma niet, en met alleen een bachelor heb ik toch niks. Dus daar heb ik toch niets aan op dit moment
Weet ik veel, ik hou van overdrijvenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Baan verliezen telt alleen als je je hypotheek niet meer op kan brengen en je huis door de bank wordt ingevorderd denk ik?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:55 schreef Mss het volgende:
En anders gaan zeiken dat het discriminatie is jegens de anders genfecteerden!
Welke stoornis zou je me aanraden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Spaids, ik zou eerder kiezen voor een zware mentale stoornis, denk dat je dan nog het meest luxe uit komt. In zo'n gezellige woongroep in het bos ofzo <3
Is dat zo'n siliconen lapje wat je om je bandje doet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag Lindy's magische anti afzak BH-clip aan en het zit raarrrr.
Maar, het werkt wel!
Iets zwakzinnigs, dan hoef je ook niet te veel te doen en stellen mensen geen hoge verwachtingen aan je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke stoornis zou je me aanraden?
Nee, meer een soort haak waarmee je ze op je rug samentrekt:quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Is dat zo'n siliconen lapje wat je om je bandje doet?
- Magic Clips: 3,99quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag Lindy's magische anti afzak BH-clip aan en het zit raarrrr.
Maar, het werkt wel!
Ik ging toch al een badpak bestellen bij wehkamf, dus kocht deze er meteen bij.quote:
Ja in Breda bij bijenkorf en een lingeriezaak die ik herken, dus daar ff checkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze zoiets ook wel bij de hunkemoller hebben liggen
Dat kan bij mij heul nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel ff wennen hoor, het zit wel significant anders en je moet eerst je bandjes even op maximale lengte stellen eerst anders zitten je tetten tegen je kin
Nein! *ervaring heeft*quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan moet je wel eerst samenwonen anders kan het nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel met brum trouwen en dan scheiden, en dan kan ie wel bij me komen wonen
Dan moet je wel verschrompelde ballen likken Speesquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of dan moet ik eigenlijk een oude man trouwen met velen geld, wachten tot ie doodgaat en zn huis erven
Eentje die balkanker heeft gehad dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je wel verschrompelde ballen likken Spees
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of nog steeds heeft, en al bijna dood is. Dat zou ideaal zijn
VUILE MARGINAALquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb mijn eerste huis met een urgentie gekregen.. Maar 10 jaar geleden waren de regels heul wat soepeler
Dan lag dat aan jouw gemeente, want ik krijg 13 jaar geleden echt geen urgentie toen Jodokus en ik alletwee nog thuiswoonden en ik zwanger wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb mijn eerste huis met een urgentie gekregen.. Maar 10 jaar geleden waren de regels heul wat soepeler
Spees is jaloersquote:
Heeft dat iets met je tetten te maken dan? Ik moet alsnog hijsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zat te kijken wat voor nut die bh clips heeft; maar aangezien mijn tetten minimaal zijn; hoef ik dus ook nooit te hijsen*schrapt van lijstje*.
Gisteren wel 2 sportbh's gekocht bij wehkampWerd ook tijd; want bij elke shoulder check tegen die beugel aan van mijn bh is niet bepaald handig te noemen
Ik heb relatief smalle schouders, dus mijn bandjes zakken erg makkelijk afquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zat te kijken wat voor nut die bh clips heeft; maar aangezien mijn tetten minimaal zijn; hoef ik dus ook nooit te hijsen*schrapt van lijstje*.
Gisteren wel 2 sportbh's gekocht bij wehkampWerd ook tijd; want bij elke shoulder check tegen die beugel aan van mijn bh is niet bepaald handig te noemen
Ja voor raceback-top snap ik het wel! Maar ik heb een paar bh's die ik kan kruisen op mijn rug; dus dan doe ik die altijd aan eikquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb relatief smalle schouders, dus mijn bandjes zakken erg makkelijk af
Plus dus racerback-top, vind het mooier als je dan geen bh-bandjes ziet
Het ligt zelfs aan met wie je je gesprek hebt. Want ik kreeg een urgentie, terwijl mijn collega met z'n vriendin en kind in een 1kamerwoning zat en geen urgentie kreeg. Toen die collega eens bij een andere woningbouw binnenliep vroegen ze daar waarom hij in godsnaam geen urgentie had en heeft hij die direct gekregen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan lag dat aan jouw gemeente, want ik krijg 13 jaar geleden echt geen urgentie toen Jodokus en ik alletwee nog thuiswoonden en ik zwanger was
Kan best, ik ga niet velen geld eraan uitgevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet nooit hijsen.. bh's zitten altijd vast.. dus of je hebt slechte bh's?Nee?
Dunno
Kutgemeentequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het ligt zelfs aan met wie je je gesprek hebt. Want ik kreeg een urgentie, terwijl mijn collega met z'n vriendin en kind in een 1kamerwoning zat en geen urgentie kreeg. Toen die collega eens bij een andere woningbouw binnenliep vroegen ze daar waarom hij in godsnaam geen urgentie had en heeft hij die direct gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |