Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn gingquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn ging
whattafuck jouw lichaam verdiend echt een emoslingerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn ging
gekwoot voor de spelvautquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
whattafuck jouw lichaam verdiend echt een emoslingermaar echt weird man! mijn moeder krijgt ook altijd buikpijn van ijs, maar niet zo erg als jouw
HOEzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ik voel me gewoon een beetje
Sjaar, is dat een combo van shar en sjaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Ligt het aan de kou Sjaar?
Heb je het ook als je ijskoude cola drinkt enzo
Waar jouw lichaam faalt in functioneren maakt je bwain weer meer dan goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Soberso een emoslinger voor mijn lichaam!
Louwe cola zero proberen !quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sjaar, is dat een combo van shar en sjaan?![]()
En ik weet niet, ik mag geen colaof frisdrank
ik drink alleen water en thee en koffie en van water krig k het niet
Maar ik denk wel dat het aan de kou ligt
Belgenquote:
Ik heb typaidsquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Belgen
Heeft iedereen de typtyfus ofzo vanavond?
20VIPquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
MSS wat was die asos code ook alweer geen zin om terug te zoeken
Zoals bij mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
20VIP
Maar hij schijnt niet bij iedereen te werken.
die asos codes bokken vaker dan moet je t een paar keer proberenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
20VIP
Maar hij schijnt niet bij iedereen te werken.
Ik ben in de sale aan het kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee, ff laatste foto afmaken en dan es shoppen
Emsterdm?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zaterdag de stad in hoop ook wat leuke dingen te vinden
FALEN, NU!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben echt helemaal confused dat er daadwerkelijk vrij basic nagellakkleuren zijn die ik niet heb.
Ik heb me teveel gefocust op holo en duochrome
Leuk! Het wordt wel echt boutweer volgens mij, dat is dan wel weer kutquote:
M'n geld is echt heul erg opquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk! Het wordt wel echt boutweer volgens mij, dat is dan wel weer kut
VAKANTIEGELD BIJNAAAAAquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
M'n geld is echt heul erg op
Maar ik ben al bij Bubs aan het kijken welke ik ga falen zodra m'n salaris er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |