Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn gingquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn ging
whattafuck jouw lichaam verdiend echt een emoslingerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dus een maand terug een half mars ijsje op omdat ik na meer als een jaar geen ijs meer eten t weer eens wou proberen wat uiteindelijk tot leidde dat SF mij naar de dokter/ziekenhuis wou rijden omdat ik echt aleen maar kon liggen en helemaal kapot van de pijn ging
gekwoot voor de spelvautquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
whattafuck jouw lichaam verdiend echt een emoslingermaar echt weird man! mijn moeder krijgt ook altijd buikpijn van ijs, maar niet zo erg als jouw
HOEzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ik voel me gewoon een beetje
Sjaar, is dat een combo van shar en sjaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Ligt het aan de kou Sjaar?
Heb je het ook als je ijskoude cola drinkt enzo
Waar jouw lichaam faalt in functioneren maakt je bwain weer meer dan goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Soberso een emoslinger voor mijn lichaam!
Louwe cola zero proberen !quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sjaar, is dat een combo van shar en sjaan?![]()
En ik weet niet, ik mag geen colaof frisdrank
ik drink alleen water en thee en koffie en van water krig k het niet
Maar ik denk wel dat het aan de kou ligt
Belgenquote:
Ik heb typaidsquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Belgen
Heeft iedereen de typtyfus ofzo vanavond?
20VIPquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
MSS wat was die asos code ook alweer geen zin om terug te zoeken
Zoals bij mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
20VIP
Maar hij schijnt niet bij iedereen te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |