Ja dat is ook wat makkelijk. Je weet het niet, dan kan je er dus vanuit gaan. Want het is de bedoeling dat je het niet weet. Makkelijke cirkelredenering.quote:
Wat wil je nu precies horen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat is ook wat makkelijk. Je weet het niet, dan kan je er dus vanuit gaan. Want het is de bedoeling dat je het niet weet. Makkelijke cirkelredenering.
Niks. Ik geef alleen mijn mening. Maar ja, hier kan je jaren over praten, je komt het toch nooit te weten tenzij je een insider bent.quote:
Ik lees dit gewoon met een big smile, kijk ik kan je uiteraard ''zo'' niet geloven. Dan moet je echt de persoon kennen. Maar dat over die paarden enzo, dat zijn van die dingen dat is gewoon gaaf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Daar mag je inderdaad aan denken ja.
Ik heb de bijzondere eer gehad van Marco Kroon een persoonlijke presentatie op de Militaire school te mogen bijwonen. hier heeft hij het een en ander uit de doeken gedaan wat burgers niet wordt verteld op tv. Je mag dan echt denken aan HALO sprongen en te paard op verkenning in het gebied om vervolgens vermomd als Afghaan alles in kaart te brengen.
Het is voor het KCT het grootste compliment om te horen dat ze zulke dingen niet doen.
Alberto Stegeman maar is vragen ;P ( ik neem aan dat we 'm wel kennen )quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niks. Ik geef alleen mijn mening. Maar ja, hier kan je jaren over praten, je komt het toch nooit te weten tenzij je een insider bent.
Nee dat denk ik niet. Dit zijn standaard taktieken en strategieën. Het is niet geheim. In zijn boek zal heel wat meer te lezen zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Ik lees dit gewoon met een big smile, kijk ik kan je uiteraard ''zo'' niet geloven. Dan moet je echt de persoon kennen. Maar dat over die paarden enzo, dat zijn van die dingen dat is gewoon gaaf.
''Echt ''De Special Forces'' '' En als zei dit echt zouden doen en wij blijven zeggen dat ze toch niet actief zijn, dan is dat voor hun uiteraard een compliment.
Het blijft gewoon een ''strijd'' om achter zoiets te komen, veel punten tegen wat er naar kan leiden dat ze niet actief zijn en punten voor het wel actief zijn.
Ik zal het nog altijd betwijfelen maar wel cool wat je erover zei. Top!!
Heyè, kijk wel uit voor je eigen veiligheid. Kom jij dalijk in de problemen omdat je info hebt losgelaten.
Hallo conclusion, je kent me vast wel van youtube. Al deze eenheden schept voor mij ook veel verwarring aangezien het veel op elkaar lijkt wat ze doen. als het om de SOF eenheden gaat lijkt het mij ook verstandig als Defensie het KCT en MARSOF combineert in 1 eenheid, net zoals de overheid in Polen heeft gedaan. Zij hebben de GROM als SOF en deze selecteerd militairen uit de army en navy. Dit zou veel discussie wegnemen op het gebied van wie er ingezet wordt en in welke situatie ze ingezet worden.quote:Ik heb trouwens ook een vraag :
Wat is het verschil tussen :
Arrestatieteam van de politie
Arrestatieteam van de marechaussee
Arrestatieteam van BSB
UIM en het DSI
Met het UIM bedoel ik dan het M-squadron, dus de Binnenlandse eenheid.
En wanneer wordt wie nou ingezet...
Misschien weet iemand ook wanneer de Mobiele Eenheid van KMar. wordt ingezet
en de Mobiele Eenheid van de Politie..
Ik vind alles een beetje op elkaar lijken vandaar deze vraag...
Ik vermoed dat het alleen voor 'out-siders' onduidelijk is wie waar en wanneer word ingezet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:14 schreef Jack_Echelon het volgende:
[..]
Hallo conclusion, je kent me vast wel van youtube. Al deze eenheden schept voor mij ook veel verwarring aangezien het veel op elkaar lijkt wat ze doen. als het om de SOF eenheden gaat lijkt het mij ook verstandig als Defensie het KCT en MARSOF combineert in 1 eenheid, net zoals de overheid in Polen heeft gedaan. Zij hebben de GROM als SOF en deze selecteerd militairen uit de army en navy. Dit zou veel discussie wegnemen op het gebied van wie er ingezet wordt en in welke situatie ze ingezet worden.
Stel we gaan stiekem aan land in Somalië, of we hebben dat al gedaan... (nobody knows)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het alleen voor 'out-siders' onduidelijk is wie waar en wanneer word ingezet.
Opzich zit daar wel wat in ja, maar er zullen dan altijd wel weer dingen zijn dat niet kan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:14 schreef Jack_Echelon het volgende:
[..]
Hallo conclusion, je kent me vast wel van youtube. Al deze eenheden schept voor mij ook veel verwarring aangezien het veel op elkaar lijkt wat ze doen. als het om de SOF eenheden gaat lijkt het mij ook verstandig als Defensie het KCT en MARSOF combineert in 1 eenheid, net zoals de overheid in Polen heeft gedaan. Zij hebben de GROM als SOF en deze selecteerd militairen uit de army en navy. Dit zou veel discussie wegnemen op het gebied van wie er ingezet wordt en in welke situatie ze ingezet worden.
Ik denk dat ik deze vraag iets kan verduidelijken.quote:KCT of NLMARSOF, ze hebben bijvoorbeeld allebei duikteams, maar welk van de 2 dan.
Dat laatste kan ik zelf ook niet beantwoorden. Het lijkt mij dat het SF- eenheden zijn die allebei hetzelfde kunnen maar een andere naam hebben. Als je het zo bekijkt zou je net zo goed een SF - eenheid kunnen hebben. (( Special Forces Group Netherlands )) ;Pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef Jack_Echelon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze vraag iets kan verduidelijken.
De duikteams van het KCT worden ingezet voor taken als direct action, search and rescue, counter terrorism en speciale verkenningen maar dan verder het land op. en dan moet je denken aan een rivier die ver het land in loopt. Zij worden dan vaak ingezet met een chinook, deze dropt een paar rubber boten met een paar commando's op de rivier waarna ze verder het land ingaan en na een voor mij onbekend aantal kilometers duikend verder gaan.
Voor de snelle acties op bijv. een boorplatform of een iets dergelijks diep op zee, of een actie die aan de kust plaatsvindt worden naar mijn logica kikvorsmannen van MARSOF ingezet. Ze worden dan ingezet d.m.v. een onderzeëer.
Dit is natuurlijk subjectief, aangezien het KCT ook traint op doelen op zee en MARSOF ook traint op doelen op het land. Zou het KCT trouwens ook trainen met onderzeëers van de marine?
Heette dat boek : Leiderschap onder vuur.... ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Pumatje het volgende:
[..]
In zijn boek zal heel wat meer te lezen zijn.
Call of duty 360 black ops team.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Andyy het volgende:
Er zijn/waren wel een aantal ex-SF actief hier..
Want dat is onmogelijk en zulksquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:38 schreef skippy22 het volgende:
Er kwam in DEF altijd een 360 commando die claimde dat hij een delta force operator is/was
Sean peri e.d.
Ja bijna welquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Want dat is onmogelijk en zulks
Die "persoon" zat/zit toch echt bij de SF van de USA, je bent niet verplicht het te geloven ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit hele topic hangt met te veel fantasie en film/game kennis aan elkaar.
Die persoon ben jij zeker ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die "persoon" zat/zit toch echt bij de SF van de USA, je bent niet verplicht het te geloven ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |