Die speelt bij Barcelona, niet zo lastig dus.quote:
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die speelt toch helemaal niet mallerd!
Deze is te makkelijk. Niet doen dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Je ziet nu een lelijke lege plek zonder 't gehandicaptenplatform.
Amsterdammers zijn verstandelijk gehandicapt hahahahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze is te makkelijk. Niet doen dus.
Ziet er normaal een stuk beter uit ja met al die mongolen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Jij begon met die plaatjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee als ik het moet zeggen: Alba speelt niet vanavond.
Daar doen ze normaal atletiek toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Grifte het volgende:
Die ruimte achter de goals![]()
![]()
Sneu voor die fans
Chelsea en Benfica hebben zoiets niet nodig nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Ik verbaas me altijd dat 90% daarvan bij een doelpunt voor ajax spontaan geneest. Springen allemaal op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er normaal een stuk beter uit ja met al die mongolen.
Alleen als ze tegen Fener zouden spelen. Zij hebben ook kaarten trouwens, ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Caland lul, jij zou toch in Amsterdam zitten met die Chelsea maten van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |