Economie en Maatschappij haha, maar het is een keuze die ik met enige regelmaat betreurquote:
Hetzelfde hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Economie en Maatschappij haha, maar het is een keuze die ik met enige regelmaat betreur
Tevens, Frusciantequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Economie en Maatschappij haha, maar het is een keuze die ik met enige regelmaat betreur
Als je minimaal 12 uur wilt en kunt werkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef Neraice het volgende:
Wanneer val je onder de niet-participanten en wanneer onder de werkloze beroepsbevolking? Als je actief werkt zoekt ofzo?
quote:
Nog genoeg te kijken dus. Bedankt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
En KhanAcademy heeft ook overal wel wat van
[..]
Aanbod van arbeid = Werkenden + werklozenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Neraice het volgende:
Thanks, dus huisvrouwen gewoon niet omdat ze niet willen.
En vacatures vallen blijkbaar niet onder werkgelegenheid. Vreemd.
Klopt, je moet naar werk op zoek zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Neraice het volgende:
Werkenden vallen toch niet onder vraag?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aanbod van arbeid = Werkenden + werklozen
Werklozen bieden zichzelf aan.
Vraag naar arbeid = Werkenden + vacatures
Bedrijven vragen naar arbeid door middel van vacatures.
Die vallen er inderdaad niet onder, werkgelegenheid moet je maar zien als mensen die de gelegenheid krijgen te werkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Neraice het volgende:
Werkgelegenheid is volgens mij hoeveel banen bezet zijn. Dus de werkzame beroepsbevolking.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Klopt, je moet naar werk op zoek zijn.
Vacatures vallen volgens mij wel gewoon onder de werkgelegenheid, maar kan het mis hebben.
Jawelquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Neraice het volgende:
[..]
Werkenden vallen toch niet onder vraag?
Hoe kunnen ze nou onder vraag en aanbod tegelijk vallen? Snap er niks meer vanquote:
Plus de vacatures zit ook bij de werkgelegenheid volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Werkgelegenheid is volgens mij hoeveel banen bezet zijn. Dus de werkzame beroepsbevolking.
Weet je het zeker? Pagina 4 bovenaan hier zegt wat anders: http://acredactie.files.w(...)-2012-versie-2-0.pdfquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
*lurk*
De werkgelegenheid is gelijk aan het bezette banen inclusief het aantal vacatures.
Ik meen me te herinneren dat mijn leraar dat drie jaar tegen mijn oor heeft geschreeuwd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Neraice het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Pagina 4 bovenaan hier zegt wat anders: http://acredactie.files.w(...)-2012-versie-2-0.pdf
Die definitie kan ik mij inderdaad ook nog heugen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
*lurk*
De werkgelegenheid is gelijk aan het bezette banen inclusief het aantal vacatures.
Ik lul overal gewoon een lang economisch verhaal bij als ik het niet helemaal snap. Kijken of ik er punten voor krijgquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Die definitie kan ik mij inderdaad ook nog heugen.
Tevens, 8.4 voor 2009 I, viel mij mee, was er niet echt met de aandacht bij, daardoor paar stomme punten laten liggen. hopen dit tijdens 2013-I ook te kunnen realiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |