Ik heb hem werkelijk nog nooit aan gehad. Zou in het weekend mijn NES eens aansluiten om dit te testen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:49 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Is dat een spaanse versie van Zelda 2?
Meer voordat iemand teleurgesteld is haha, viel me ineens op dat het op de cardridge stondquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:35 schreef davako het volgende:
[..]
Ik heb hem werkelijk nog nooit aan gehad. Zou in het weekend mijn NES eens aansluiten om dit te testen.
Alles doet het perfect. Je bod staat genoteerd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:05 schreef zuigmarmot het volgende:
Werk die Game Gear nog goed ? geen geluidsissues ?
onder voorbehoud een voorzichtige 25 euro incl geboden voor de Game Gear
Voor alsnog wil ik graag de gehele set in één keer verkopen. Aan het einde van de volgende week kan ik mogelijk besluiten games los te verkopen.quote:
Voor 31.25 inclusief mag je hem hebben!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:37 schreef zuigmarmot het volgende:
Er is alweer een week voorbij,
nog eens goed kunnen nadenken over mijn bod ?
Waarschijnlijk heb ik Half-life en GTA: SA al verkocht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:05 schreef skunkasaur het volgende:
Interesse in Half Life, Fable, Burnout 3 en GTA SA. 15 inc?
Geen interesse meer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:37 schreef zuigmarmot het volgende:
Er is alweer een week voorbij,
nog eens goed kunnen nadenken over mijn bod ?
Jawel, voor 25 incl.quote:
Neen, dat doe ik niet.quote:
Blazen is functioneler! Ik zie het meer als een collectablequote:Op maandag 27 mei 2013 13:43 schreef Keltie het volgende:
NES cleaning kit.. Dat is een cartridge die voor je blaast?
¤ 27,50 dan! Inclusief.quote:
Deal!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef zuigmarmot het volgende:
27 voor de gamegear set incl games en verzenden en we hebben een deal
Prima, PM maar waar het geld heen moet, dan geef ik je ook het adres waar het heen moetquote:
Is dit al verkocht?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:05 schreef skunkasaur het volgende:
Interesse in Half Life, Fable, Burnout 3 en GTA SA. 15 ex?
Deze waren via de pm bijna verkocht alleen ik hoor niets meer van de potentiele koper dus ze zijn weer te koop! Wat bied je precies?quote:
Ik zal de spellen vanmiddag even wegen. Ik denk dat er een 2,40 aan verzendkosten bijkomt. Dus zullen we het dan gewoon 17,40 van maken incl.quote:
Ik heb hem vandaag ontvangen, in leuk Kerstinpakpapier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef davako het volgende:
[..]
Alles doet het perfect. Je bod staat genoteerd.
Slechte elco's?? Wat zijn dat? Ik heb hem nog getest voordat ik hem verzond. Bij alle games had ik beeld met geluid.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag ontvangen, in leuk Kerstinpakpapier.
Maaar.... hij doet het niet goed, hij heeft het bekende donkere scherm probleem (slechte elco's)
en dat correspondeert niet met wat jij zei.
En nu ?
Het geluid werkt, maar het scherm is zo donker, dat je niets ziet. ook aan de brightness draaien heeft geen effect hierop. als je de gamegear bijna helemaal plat houd, dan zie je heel donker iets.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef davako het volgende:
[..]
Slechte elco's?? Wat zijn dat? Ik heb hem nog getest voordat ik hem verzond. Bij alle games had ik beeld met geluid.
Ik heb grote moeite dat te gelovenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef davako het volgende:
Ik heb de game gear altijd zo gespeeld. Was altijd van mening dat dat zo hoorde vond het wel vervelend. Hij speelde op 45 graden. Ik ben namelijk ook niet zo bekend met hardware problemen.
Het zijn voor het beeldprobleem wel wat meer condensatoren, met het risico dat ik het verkloot natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
Als koper zin heeft om te solderen zou je kunnen overwegen de onderdelen te vergoeden. Bij het geluidsprobleem gaat het om 1 condensator, ik weet niet hoe dat bij het beeldprobleem zit maar heel duur zal het ook weer niet zijn.
Ja, dat is ook goed. Want ik baal er wel echt heel erg van. Van de eerste post zijn de volgende games al verkocht:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Het zijn voor het beeldprobleem wel wat meer condensatoren, met het risico dat ik het verkloot natuurlijk.
ik wil het er wel op wagen als TS me inderdaad wat compenseert. De nintendo 64 games heb ik al, wellicht een aantal xbox games te compensatie ? wat zeg je daarvan TS ?
Ik ga accoord met twee van deze games. Je mag ze wel zelf uitkiezen, anders wordt het retourneren van het hele pakket bijna gunstiger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef zuigmarmot het volgende:
Ik dacht zelf aan:
Star wars - The clone wars
Gun
Red dead redemption
ze mogen voor mijn part gewoon in een goede bubble-envelop
Want je vraagt 11,25 los per xbox game ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef davako het volgende:
[..]
Ik ga accoord met twee van deze games. Je mag ze wel zelf uitkiezen, anders wordt het retourneren van het hele pakket bijna gunstiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |