Zie reactie van datdus en mij grgrquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:40 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij is het outer glow hoor.
Dan lijkt die er meer op
En blend mode op multiply zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zie reactie van datdus en mij grgr
Oh PS. Outer glow kan ook, moet je wel even zwart maken
En opacity enz enz. gewoon even mee spelen, kan nu niet kijken hier
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke subreddit was het ook alweer met naaktpics van menstruerende vrouwen?
Dat is er alquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:03 schreef vogelkooi het volgende:
Balkebrij maken van menstruatie bloed.
Ja! Vodka kent kwaliteitseisen, maar Jenever bijna niet. Je kunt jenever niet als vodka verkopen maar wel omgekeerd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:09 schreef vogelkooi het volgende:
En mischien kun je van andere producten van de vrouw wodka/jenever maken, Aldie jij had je daarvoor ingelezen toch?
Hmm bloedwijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja! Vodka kent kwaliteitseisen, maar Jenever bijna niet. Je kunt jenever niet als vodka verkopen maar wel omgekeerd.
Dus een simpel jenevertje maken en menstruatiebloed/moedermelk/vermalen placenta toevoegen moet gewoon mogelijk zijn.
waar is dat uit?quote:
HELP, MIJN NAGEL IS GEBROKEN, OMG OMG OMG !quote:
Wat loop jij te doen dan..quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef vogelkooi het volgende:
Typen met latex handschoenen gaat wat lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |