2de foto is beter dan de eerste hghehequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] de setup
een gegenereerd plaatje:
[ afbeelding ] er zijn voor de camera nog een zooi instellingen dus de kwaliteit kan vast nog wel wat beter worden, maar echt slecht vind ik het niet voor die 25 euro..
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:02 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon gemaakt in gmod.
Iemand is bezig met een MMO mod
Hij heeft 2 UI's gemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
jammer dat de UI van gmod me altijd een beetje een half life gevoel geeft no matter what
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] de setup
een gegenereerd plaatje:
[ afbeelding ] er zijn voor de camera nog een zooi instellingen dus de kwaliteit kan vast nog wel wat beter worden, maar echt slecht vind ik het niet voor die 25 euro..
Leip, paas link?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij heeft 2 UI's gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat nieuwe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat loopt perfect hoor, Alles in garrys mod is zowat een mod in een mod behalve Sandbox danquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef Ame_thyst het volgende:
zal lekkere fps hebben, een mod in een mod
wel cool dat het kan, maar zou mijn tijd dan eerder besteden aan iets in source zelf, of een betere niet antieke enginequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat loopt perfect hoor, Alles in garrys mod is zowat een mod in een mod behalve Sandbox dan
you! You killed the topique!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoals Sieneke met Bach vergelijken.
He hebben jpegs polygons?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Ame_thyst het volgende:
tijd om wat verbetering aan te brengen in die low-poly jpeg tc's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |