quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Je kunt ook nog de A50 pakken en dan via Renkum , Wageningen binnendoor maar dat lukt niet in drie kwartier. Enige mogelijkheid is via Rijnbrug maar waarom dan niet eerder een opname daar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef mar1m het volgende:
[..]
En dat is wel goed te doen s'nachts, wel via de A15 en niet de A12 , dit red je in drie kwartier
Als het wel wintertijd was ipv een verkeerde instelling op de klok kan het weer wél:quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef moeke1 het volgende:
Volgens mij hebben meerdere op dit topic gelijk, en is het de auto niet. Als de tijd niet haalbaar is, lijkt het onwaarschijnlijk dat dit de vader is.
twitter:ricie1995 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:01:28In een #volle bus naar een andere zoeklocatie #vermistebroertjes #zoektocht #zeist @JulianRubenNL http://t.co/5SrrIuHjRk reageer retweet
Hoe laat is dat?twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:00:28Via @MarleenHVNLZo in #hvnl een laatste update van de politie over #vermistebroertjes #Ruben en #Julian reageer retweet
0:56u is zeer twijfelachtig, 2:56u kan en geeft mogelijk nieuwe aanknopingspunten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef moeke1 het volgende:
Volgens mij hebben meerdere op dit topic gelijk, en is het de auto niet. Als de tijd niet haalbaar is, lijkt het onwaarschijnlijk dat dit de vader is.
Ja, idd. Dan zit de politie er ook naast met wintertijd/zomertijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het wel wintertijd was ipv een verkeerde instelling op de klok kan het weer wél:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zomertijd
Dat is ook nog een optie inderdaad. Pas bij Renkum er af en dan verder over de N225. Die afstand is 89 km, dus dat had dan moeten gebeuren met een snelheid van minimaal 140 km/h. Dat lukt je alleen als je op de snelweg 160 km/h of harder rijdt en vervolgens met een noodgang blijft doorrijden. Niet volledig onmogelijk wanneer de eigenaar van het café ook beweert dat hij met een enorme vaart voorbij reed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog de A50 pakken en dan via Renkum , Wageningen binnendoor maar dat lukt niet in drie kwartier. Enige mogelijkheid is via Rijnbrug maar waarom dan niet eerder een opname daar?
nu?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe laat is dat?twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:00:28Via @MarleenHVNLZo in #hvnl een laatste update van de politie over #vermistebroertjes #Ruben en #Julian reageer retweet
Geen idee? Om 19.00 uur gepost.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zouden ze onderweg gezellig 'Een potje met vet' inzetten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:02 schreef moeke1 het volgende:
twitter:ricie1995 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:01:28In een #volle bus naar een andere zoeklocatie #vermistebroertjes #zoektocht #zeist @JulianRubenNL http://t.co/5SrrIuHjRk reageer retweet
En bij thuiskomst zich verstoppen in de busquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze onderweg gezellig 'Een potje met vet' inzetten?
Dat kan dan niet met dat type auto + hij zou dan erg opvallen. Had 'ie vast gen zin inquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie inderdaad. Pas bij Renkum er af en dan verder over de N225. 89 km, dus dat had dan moeten gebeuren met een snelheid van minimaal 140 km/h. Dat lukt je alleen als je op de snelweg 160 km/h of harder rijdt en vervolgens met een noodgang blijft doorrijden.
Hij is iig wel vol...........quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze onderweg gezellig 'Een potje met vet' inzetten?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef CherryLips het volgende:
En bij thuiskomst zich verstoppen in de bus
Thanks, aangezetquote:
Kan wel, maar dat zou idd erg opvallen (zeker in de provinciale wegen door de dorpen). Ik ga er nog altijd meer vanuit dat het toch een uur later was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan dan niet met dat type auto + hij zou dan erg opvallen. Had 'ie vast gen zin in
Ja, ik ga zometeen de politie even helpen met de tijd op de camera in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef CherryOnTop het volgende:
Ah ik zie dat zich inmiddels hier een team van rechercheurs verzameld heeft?
No shit!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:19 schreef sig000 het volgende:
Volgens mijn auto is 1:56u wintertijd 2:56u zomertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |