quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Je kunt ook nog de A50 pakken en dan via Renkum , Wageningen binnendoor maar dat lukt niet in drie kwartier. Enige mogelijkheid is via Rijnbrug maar waarom dan niet eerder een opname daar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef mar1m het volgende:
[..]
En dat is wel goed te doen s'nachts, wel via de A15 en niet de A12 , dit red je in drie kwartier
Als het wel wintertijd was ipv een verkeerde instelling op de klok kan het weer wél:quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef moeke1 het volgende:
Volgens mij hebben meerdere op dit topic gelijk, en is het de auto niet. Als de tijd niet haalbaar is, lijkt het onwaarschijnlijk dat dit de vader is.
twitter:ricie1995 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:01:28In een #volle bus naar een andere zoeklocatie #vermistebroertjes #zoektocht #zeist @JulianRubenNL http://t.co/5SrrIuHjRk reageer retweet
Hoe laat is dat?twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:00:28Via @MarleenHVNLZo in #hvnl een laatste update van de politie over #vermistebroertjes #Ruben en #Julian reageer retweet
0:56u is zeer twijfelachtig, 2:56u kan en geeft mogelijk nieuwe aanknopingspunten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef moeke1 het volgende:
Volgens mij hebben meerdere op dit topic gelijk, en is het de auto niet. Als de tijd niet haalbaar is, lijkt het onwaarschijnlijk dat dit de vader is.
Ja, idd. Dan zit de politie er ook naast met wintertijd/zomertijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het wel wintertijd was ipv een verkeerde instelling op de klok kan het weer wél:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zomertijd
Dat is ook nog een optie inderdaad. Pas bij Renkum er af en dan verder over de N225. Die afstand is 89 km, dus dat had dan moeten gebeuren met een snelheid van minimaal 140 km/h. Dat lukt je alleen als je op de snelweg 160 km/h of harder rijdt en vervolgens met een noodgang blijft doorrijden. Niet volledig onmogelijk wanneer de eigenaar van het café ook beweert dat hij met een enorme vaart voorbij reed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog de A50 pakken en dan via Renkum , Wageningen binnendoor maar dat lukt niet in drie kwartier. Enige mogelijkheid is via Rijnbrug maar waarom dan niet eerder een opname daar?
nu?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe laat is dat?twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:00:28Via @MarleenHVNLZo in #hvnl een laatste update van de politie over #vermistebroertjes #Ruben en #Julian reageer retweet
Geen idee? Om 19.00 uur gepost.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zouden ze onderweg gezellig 'Een potje met vet' inzetten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:02 schreef moeke1 het volgende:
twitter:ricie1995 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:01:28In een #volle bus naar een andere zoeklocatie #vermistebroertjes #zoektocht #zeist @JulianRubenNL http://t.co/5SrrIuHjRk reageer retweet
En bij thuiskomst zich verstoppen in de busquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze onderweg gezellig 'Een potje met vet' inzetten?
Dat kan dan niet met dat type auto + hij zou dan erg opvallen. Had 'ie vast gen zin inquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie inderdaad. Pas bij Renkum er af en dan verder over de N225. 89 km, dus dat had dan moeten gebeuren met een snelheid van minimaal 140 km/h. Dat lukt je alleen als je op de snelweg 160 km/h of harder rijdt en vervolgens met een noodgang blijft doorrijden.
Hij is iig wel vol...........quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze onderweg gezellig 'Een potje met vet' inzetten?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef CherryLips het volgende:
En bij thuiskomst zich verstoppen in de bus
Thanks, aangezetquote:
Kan wel, maar dat zou idd erg opvallen (zeker in de provinciale wegen door de dorpen). Ik ga er nog altijd meer vanuit dat het toch een uur later was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan dan niet met dat type auto + hij zou dan erg opvallen. Had 'ie vast gen zin in
Ja, ik ga zometeen de politie even helpen met de tijd op de camera in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef CherryOnTop het volgende:
Ah ik zie dat zich inmiddels hier een team van rechercheurs verzameld heeft?
No shit!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:19 schreef sig000 het volgende:
Volgens mijn auto is 1:56u wintertijd 2:56u zomertijd.
Het is er na vandaag niet echt duidelijker op geworden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:19 schreef sig000 het volgende:
Had je daar je auto voor nodig?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:19 schreef sig000 het volgende:
twitter:IkBenJacqueline twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:22:22RT @zwembij: Echt bizar dit! Wat een vrijwilligers! #vermistebroertjes Ik hoor nu 500 vrijwilligers #Zeist http://t.co/jWkRw0CgsS reageer retweet
Dat filmpje verkeerd om monteren vind ik getuigen van een knulligheid die alle vooroordelen over het NL politiekorps weer eens bevestigen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Het is er na vandaag niet echt duidelijker op geworden.
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef sig000 het volgende:
Stond de camera op de brug bij Rhenen wel op de goede tijd?![]()
Bizar is het inderdaad. Walgelijk zelfs.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef blanket het volgende:
twitter:IkBenJacqueline twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:22:22RT @zwembij: Echt bizar dit! Wat een vrijwilligers! #vermistebroertjes Ik hoor nu 500 vrijwilligers #Zeist http://t.co/jWkRw0CgsS reageer retweet
Misschien stond ie op PSTquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef sig000 het volgende:
Stond de camera op de brug bij Rhenen wel op de goede tijd?![]()
Eerder treurigmakend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bizar is het inderdaad. Walgelijk zelfs.
Vind je het dan gek als mensen nu gaan helpen in die bossen enzo,Ik zou het niet durven.Je zal ze maar vinden als gewone burger.Ga voorlopig echt niet met me kids hier de bossen meer in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat filmpje verkeerd om monteren vind ik getuigen van een knulligheid die alle vooroordelen over het NL politiekorps weer eens bevestigd.
We vormen een menselijk lint! Ipie naast Ipie! Dolletjes!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Bizar is het inderdaad. Walgelijk zelfs.
Zoveel cupcakes kun je toch ook niet meenemen?
En dan die speciaal getrainde legermannen:quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef blanket het volgende:
En we kijken heus wel uit waar we lopen. Met 500 man van de paden af. In het broedseizoen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
We vormen een menselijk lint! Ipie naast Ipie! Dolletjes!
Op straffe van begraving!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef Ticootje het volgende:
En we kijken heus wel uit waar we lopen. Met 500 man van de paden af. In het broedseizoen.
Serieus, kunnen ze dit niet gewoon verbieden?
Done.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef vosss het volgende:
Kan iemand het plaatje in de OP vervangen door dit plaatje aub?
[ afbeelding ]
7 mei kan hij niet in die straat in neerbeek zijn 's avonds als hij op 7 mei dood gevonden wordt 's ochtends.
Jongens, nu even niet storen. Zijn bezig!twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:27:56Laten we de deelnemers van de #zoektochten even niet "storen"via @ social media opdat ze ongestoord kunnen zoeken. #vermistebroertjes reageer retweet
Beter flanst iemand anders gewoon het plaatje ff knap in elkaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef vosss het volgende:
Kan iemand het plaatje in de OP vervangen door dit plaatje aub?
[ afbeelding ]
7 mei kan hij niet in die straat in neerbeek zijn 's avonds als hij op 7 mei dood gevonden wordt 's ochtends.
Laten we anders even een kaarsje voor ze branden!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:30 schreef moeke1 het volgende:
Jongens, nu even niet storen. Zijn bezig!twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:27:56Laten we de deelnemers van de #zoektochten even niet "storen"via @ social media opdat ze ongestoord kunnen zoeken. #vermistebroertjes reageer retweet
O sorry, ssst!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:30 schreef moeke1 het volgende:
'omg, ik zie sporen! Sporen van wel 500 man!!!!'quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan die speciaal getrainde legermannen:
"Mannen, ik heb een spoor.. het lijkt er verdacht veel op dat 500 mensen alle aanwijzingen hebben vernaggelt voor hun Karma"![]()
Het is vast allemaal heel goed bedoeld, maar dit schiet toch niet op lieve vrijwilligers.
Dat is me nog niet helemaal duidelijk, ik dacht een waarneming met vaste camera?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:30 schreef kuil het volgende:
Die waarneming in Rhenen was van een ANPR-voertuig hè, niet van een vaste camera. Ik weet niet of ze daarna in de buurt van Rhenen nog camerabeelden hebben gevonden. Als er geen extra camerabeelden zijn gevonden weten ze mogelijk niet in welke richting hij de Rijnbrug is afgereden.
Ah, niet storen. Ze zijn even met zichzelf bezig!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:30 schreef moeke1 het volgende:
Ik zat te denken aan een stille tocht. Ik heb al een leuke teddybeer gekocht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laten we anders even een kaarsje voor ze branden!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'omg, ik zie sporen! Sporen van wel 500 man!!!!'
Ik heb alleen geen witte ballonnen meer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een stille tocht. Ik heb al een leuke teddybeer gekocht.
In Geulle zag ik wel foto's van (professionele) zoekers die met stokken in bomen bezig warenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef Cucumissativus het volgende:
En zoekt iedereen op de grond, of kijken ze ook omhoog of ze niet tussen de boomtoppen gehangen zijn?
500 voor man voor het zoeken van een kind, maar niemand die nat durft te worden om een man te redden die aan het verdrinken is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef blanket het volgende:
We kunnen via Neerbeek naar Doorn lopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een stille tocht. Ik heb al een leuke teddybeer gekocht.
Ik zag er gisteren eentje in een boom in het bos hangen. Serieus! Morgen neem ik een schep mee. Mijn leenhond is niet zo goed in speuren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen geen witte ballonnen meer.
Oké da's slim.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Geulle zag ik wel foto's van (professionele) zoekers die met stokken in bomen bezig waren
De wereld is ziek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
500 voor man voor het zoeken van een kind, maar niemand die nat durft te worden om een man te redden die aan het verdrinken is.
Dat was in de ORIGINELE meldingquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef Rachilda het volgende:
http://www.hartvannederla(...)-beelden-auto-vader/
De politie heeft geblunderd met de beelden die dinsdag zijn vrijgegeven in de vermissingzaak van Ruben en Julian. Op de beelden is te zien hoe een auto uit de richting van Doorn komt en richting Leersum rijdt. Maar in werkelijkheid reed de auto vanuit Leersum richting Doorn en keerde daarna om. De beelden zijn dus gespiegeld. De politie zegt de fout te betreuren.
Volgens Jeannette van Meteren, eigenaresse van Eethuis Touché, is dit echter niet het enige. Volgens haar hebben beide voertuigen niets met de vermissingszaak te maken. De beveiligingscamera stond namelijk nog op wintertijd. De auto’s passeerden dus niet om 01.56, zoals de politie dacht maar om 00.56. Uit onderzoek is gebleken dat Jeroen rond 02.00 uur over deze weg zou hebben gereden, dus deze beelden kunnen niet van zijn auto zijn, stelt Van Meteren. Volgens de eigenaresse is de politie woensdag bij haar geweest om de juiste beelden op te halen.
De politie laat weten dat het daadwerkelijke tijdstip wordt onderzocht. Nog steeds wil de politie graag in contact komen met de bestuurder van de zwarte auto.
Woon je naast het kerkhof dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:43 schreef sig000 het volgende:
Hier in de buurt kun je perfect zoeken, je vind er lijken die niemand mist.
Volgens mij snappen ze het bij Hart van Nederland ook niet meer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef Rachilda het volgende:
http://www.hartvannederla(...)-beelden-auto-vader/
De politie heeft geblunderd met de beelden die dinsdag zijn vrijgegeven in de vermissingzaak van Ruben en Julian. Op de beelden is te zien hoe een auto uit de richting van Doorn komt en richting Leersum rijdt. Maar in werkelijkheid reed de auto vanuit Leersum richting Doorn en keerde daarna om. De beelden zijn dus gespiegeld. De politie zegt de fout te betreuren.
Volgens Jeannette van Meteren, eigenaresse van Eethuis Touché, is dit echter niet het enige. Volgens haar hebben beide voertuigen niets met de vermissingszaak te maken. De beveiligingscamera stond namelijk nog op wintertijd. De auto’s passeerden dus niet om 01.56, zoals de politie dacht maar om 00.56. Uit onderzoek is gebleken dat Jeroen rond 02.00 uur over deze weg zou hebben gereden, dus deze beelden kunnen niet van zijn auto zijn, stelt Van Meteren. Volgens de eigenaresse is de politie woensdag bij haar geweest om de juiste beelden op te halen.
De politie laat weten dat het daadwerkelijke tijdstip wordt onderzocht. Nog steeds wil de politie graag in contact komen met de bestuurder van de zwarte auto.
ok, dus die opmerking van 02.00 uur moet ik maar vergeten, slaat nergens op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was in de ORIGINELE melding
HvNL maakt het allemaal NOG dommer en verwarrender![]()
1:56 (originele melding) en 2:00 uur liggen nogal dicht bij elkaarquote:
Schijnbaar zit daar ook de verwarring.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:45 schreef Piperidine het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om te kijken op welke tijd de gebruikte camera's op dit moment staan? Weet je gelijk of het goed is of +1 of -1 uur.
Kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:45 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, dus die opmerking van 02.00 uur moet ik maar vergeten, slaat nergens op?
Blijkbaar is het toch lastiger dan wij denken, net zoals beelden in de goede volgorde zetten, valt dat niet mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:45 schreef Piperidine het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om te kijken op welke tijd de gebruikte camera's op dit moment staan? Weet je gelijk of het goed is of +1 of -1 uur.
Geen techneuten blijkbaar, het is best lastigquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Schijnbaar zit daar ook de verwarring.
Ik snap die verwarring niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Schijnbaar zit daar ook de verwarring.
De eigenaresse begint er zelf over.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Ja of het heeft gewoon niets met zomer en wintertijd te maken. Maar stond gewoon die klok niet goed. Tjonge.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zien-in-Rhenen.dhtmlquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
01.42: gezien op de Rijnbrug in Rhenen, rijdend richting de N225
Schreef iemand op Nujij.nl. Ik meen me ook te herinneren dat vorige week een rijrichting bekend is gemaakt..
Is hier iemand goed in speuren naar oude berichten/posts (zowel hier als op internet/twitter)?
twitter:Vermistpersoon twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:40:32De sinds 06-05-2013 vermiste Huub Starren uit #CadierenKeer is terecht. reageer retweet
Schijnbaar keert iedereen naar huis terug. Bang om door de vrijwilligers gevonden te worden?twitter:Kind_vermist twitterde op woensdag 15-05-2013 om 16:57:58De sinds 24-4-2013 uit #Zetten vermiste Katja Roga is terecht. reageer retweet
Dat zijn vrijwilligers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef moeke1 het volgende:
twitter:Vermistpersoon twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:40:32De sinds 06-05-2013 vermiste Huub Starren uit #CadierenKeer is terecht. reageer retweet
Schijnbaar keert iedereen naar huis terug. Bang om door de vrijwilligers gevonden te worden?twitter:Kind_vermist twitterde op woensdag 15-05-2013 om 16:57:58De sinds 24-4-2013 uit #Zetten vermiste Katja Roga is terecht. reageer retweet
Vermoedelijk, heb daar tot nu geen enkel verdere aanwijzing voor gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zien-in-Rhenen.dhtml
"Vervolgens is de bestuurder vermoedelijk linksaf geslagen de N225 op richting Leersum."
richting de N225 dus lijkt me? tenzij ze daar ook in falen
Thanks voor het zoekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zien-in-Rhenen.dhtml
"Vervolgens is de bestuurder vermoedelijk linksaf geslagen de N225 op richting Leersum."
richting de N225 dus lijkt me? tenzij ze daar ook in falen
Geen sprake van verwijtbaarheid bij ongeval in Roermondquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
500 voor man voor het zoeken van een kind, maar niemand die nat durft te worden om een man te redden die aan het verdrinken is.
Kom je niet net voor de winkelstraat erin,waar altijd die kermis is in juli.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk, heb daar tot nu geen enkel verdere aanwijzing voor gezien.
Linksaf wil zeggen dwars door de winkelstraat, ken je de buurt goed is die wel te vermijden.
Ja dat kan, misschien dat ze op de camera konden zien dat hij zijn richtingaanwijzer aan had.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
N233 en dan linksaf N225 op klopt toch gewoon? Volgens Google Maps althans.
Dus als een iemand het niet lukt denkt de rest ach laatmaar he lukt toch niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen sprake van verwijtbaarheid bij ongeval in Roermond
Laatste update: 15-05-2013 | 18:42
Roermond - Na het overlijden van de 58-jarige Roermondenaar die vrijdagavond te water raakte met zijn scootmobiel heeft de politie een onderzoek ingesteld. Hieruit is gebleken dat er geen sprake is van enige verwijtbaarheid naar de getuigen die het ongeval zagen gebeuren.
Uit gesprekken van de politie kwam naar voren, dat een van de getuigen van het voorval nog in het water is gegaan om te proberen het slachtoffer te redden. Helaas heeft de getuige zijn poging om de man te redden moeten staken. Omstanders belden direct het alarmnummer 112 en de politie, die snel op de plek van het ongeval aanwezig was, redde de man uit het water en startte de reanimatie. Het overlijden van de man is een triest ongeval waar verschillende factoren aan ten grondslag liggen.
De politie heeft de zaak inmiddels afgesloten.
http://www.politie.nl/nie(...)val-in-roermond.html
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh he?twitter:Jeltjuhh86 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:55:44@JulianRubenNL hebben ze misschien al aan een paragnost gedacht (bv van zesde zintuig) dat ze misschien op die manier meer komen te weten. . reageer retweet
Eerst rotonde en daarna winkelstraat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef Marenda het volgende:
[..]
Kom je niet net voor de winkelstraat erin,waar altijd die kermis is in juli.
Dus eentje springt erin, het lukt niet en de rest blijft maar toekijken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen sprake van verwijtbaarheid bij ongeval in Roermond
Laatste update: 15-05-2013 | 18:42
Roermond - Na het overlijden van de 58-jarige Roermondenaar die vrijdagavond te water raakte met zijn scootmobiel heeft de politie een onderzoek ingesteld. Hieruit is gebleken dat er geen sprake is van enige verwijtbaarheid naar de getuigen die het ongeval zagen gebeuren.
Uit gesprekken van de politie kwam naar voren, dat een van de getuigen van het voorval nog in het water is gegaan om te proberen het slachtoffer te redden. Helaas heeft de getuige zijn poging om de man te redden moeten staken. Omstanders belden direct het alarmnummer 112 en de politie, die snel op de plek van het ongeval aanwezig was, redde de man uit het water en startte de reanimatie. Het overlijden van de man is een triest ongeval waar verschillende factoren aan ten grondslag liggen.
De politie heeft de zaak inmiddels afgesloten.
http://www.politie.nl/nie(...)val-in-roermond.html
gewoon alles direct online plempen, dan kunnen we tenminste meedenken en hebben we wat te doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen ze niet even gewoon helemaal opnieuw beginnen?
Misschien even verkassen naar dit topic?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus eentje springt erin, het lukt niet en de rest blijft maar toekijken?En waarom lukte het die ene persoon niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |