quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo'n caféracer-achtige look met zo'n kort kontje, manmanman
[ afbeelding ]
ieuw, dan 10x liever zo'n bovenstaande triumph.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:25 schreef WallyPower118 het volgende:
Als we t dan toch over mooie kale fietsen hebben..
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:25 schreef WallyPower118 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:27 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
ieuw, dan 10x liever zo'n bovenstaande triumph.
t gehaat kent weer geen grenzen hier..quote:
Daar hoort een gebit vol met gouden vullingen bij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:25 schreef WallyPower118 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sorry, maar ik vind dat echt verschrikkelijk lelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:29 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
[..]
t gehaat kent weer geen grenzen hier..![]()
Ik hou best van een café-racer. maar de bovenstaande Triumph voorbeelden zijn niet mijn invulling daarvan...
Ja eens, het kan subtieler..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daar hoort een gebit vol met gouden vullingen bij?
Ze zijn beetje door geschoten bij deze fiets...
Kan zo'n gedrocht nog rijden dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:34 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ja eens, het kan subtieler..
Maar bij zo'n fiets kijk ik meer naar de handgelaste bochten in de titanium uitlaat, de opengewerkte riemdeksels en koppelingshuis en de gebreide olie leidingen naar de koeler
Het is en blijft een ducati..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan zo'n gedrocht nog rijden dan?Lijkt me zo dat dat blok compleet vastnaait na 3 kilometer.
Oh, dus eigenlijk is ie niet eens opengewerkt maar gewoon uit elkaar gevallen dan?quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat die stukgati nog verder komt dan die verzaagde Engelse Triumphsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk is ie niet eens opengewerkt maar gewoon uit elkaar gevallen dan?
Als er hier een Ducati voorbij rijdt moet ik altijd schuilen achter een boom in verband met rondvliegende onderdelenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:50 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat die stukgati nog verder komt dan die verzaagde Engelse Triumphs
Dat betekend dus dat die wel wou starten..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als er hier een Ducati voorbij rijdt moet ik altijd schuilen achter een boom in verband met rondvliegende onderdelen
Niet zo bijdehand ehquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:53 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat die wel wou starten..
Haha, je bent op fok, haat is hier de normquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:29 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
[..]
t gehaat kent weer geen grenzen hier..![]()
Ik hou best van een café-racer. maar de bovenstaande Triumph voorbeelden zijn niet mijn invulling daarvan...
Verlengde Busa's zijn ook mooi, mits ze maar gebruikt worden waar ze voor bedoeld zijn met zo'n brug erin..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:56 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, je bent op fok, haat is hier de norm
Maar ieder zijn smaak toch? Er zijn ook mensen die een Busa met verlengde achterbrug mooi vinden
Alleen rechtdoor dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Verlengde Busa's zijn ook mooi, mits ze maar gebruikt worden waar ze voor bedoeld zijn met zo'n brug erin..
Als die ketting een eigen leven gaat leiden met 300+ zal er vast wel meer kapot zijn dan alleen een ketting.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me altijd af wat die gasten doen als hun ketting eraf naait onderweg.
ANWB bellen? "Hallo, kunt u even langskomen met een ketting van 3,5 meter?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |