auto`s heb je geen pechhulp voor nodig met een hamer in je kofferbak kom je overal ik heb tot nu toe altijd mezelf kunnen helpen in 2 van de 3 gevallen had ik een hamer nodigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ik verwacht dat niet nodig te hebben. Ik heb het eigenlijk vooral voor twee auto's die ik wel eens leen en die beide kuren hebben
was is ook als eerst maar kosten 30euro in de maand heb nu mijn verzekering via ohra 91 euro en pechhulp europa plus vervangend vervoer kost 108euro bij alianzquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog altijd lid van de knmv
Mwah, ik heb een tomtom van ze gehad, dan ga ik nu even niet zeuren om die 2 tientjes wegenbelasting extraquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef klawie het volgende:
[..]
was is ook als eerst maar kosten 30euro in de maand heb nu mijn verzekering via ohra 91 euro en pechhulp europa plus vervangend vervoer kost 108euro bij alianz![]()
ik kreeg een helm muts die ik nooit draag en waar ik er 3 van heb nog van lessenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een tomtom van ze gehad, dan ga ik nu even niet zeuren om die 2 tientjes wegenbelasting extra
Helmmutsen , wat een troepquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef klawie het volgende:
[..]
ik kreeg een helm muts die ik nooit draag en waar ik er 3 van heb nog van lessen![]()
Motor = carburateur, mechanische ontstekingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:12 schreef klawie het volgende:
[..]
auto`s heb je geen pechhulp voor nodig met een hamer in je kofferbak kom je overal ik heb tot nu toe altijd mezelf kunnen helpen in 2 van de 3 gevallen had ik een hamer nodig
idd doe wel sinds kort oordopjes in dat vind ik wel fijn maar die mutsen zitten altijd in de wegquote:
ruilen doe jij mij motor ik jou autoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Motor = carburateur, mechanische ontsteking
Auto = injectie met ECU
Motor kan ik nog fixen met DUCT tape en ijzerdraad. Een auto zit veel te vol met technische rommel en eigenwijze software. Daar begin ik nog niet eens aan.
Ik heb laatst eens dropkick murphys geluisterd tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef klawie het volgende:
[..]
idd doe wel sinds kort oordopjes in dat vind ik wel fijn maar die mutsen zitten altijd in de weg
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:41 schreef Salatrel het volgende:
De drift HD is nu 200 euro of zo? Mooi cameraatje wel hoor
Ik heb gele oortjes voor mijn telefoon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef klawie het volgende:
[..]
wtf !!!!! nee ik doe gwn die gele dopjes in tegen het geluid
begrijp ik wel met zulke muziek op wil je zo snel mogelijk op je bestemming zijn zodat dat gejank uit kanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb gele oortjes voor mijn telefoon.
Nee echt door de berm, over stoepjes, alles maar zo hard mogelijk door het centrum te komen haha
Haten op dropkick murphysquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef klawie het volgende:
[..]
begrijp ik wel met zulke muziek op wil je zo snel mogelijk op je bestemming zijn zodat dat gejank uit kan
moest vandaag wel uit wijken voor een busje die opeens keihard achteruit reedt was ik ook het stoepje op geschoten bleek het later een klant te zijn![]()
idd en je verbaast je nog hoeveel mensen ook motor hebben geredenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haten op dropkick murphys![]()
Oh, en klanten vinden mijn motor ook tof altijdEn het hele kantoor dacht gisteren dat ik verongelukt was terwijl mijn motor nog gewoon in het zicht in de tuin stond. Ik had lekker de trein gepakt omdat ik niet zoveel zin had om een uur op de snelweg te gaan zitten als het ook anders kon..
Had van de week een keer mijn motor geparkeerd naast de gruwelijke dikke mercedes van een klant (geen idee wat voor, maar mijn baas was flink jaloers) en die man kwam ook weer langs dat ie het zo tof vond dat ik motor reedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef klawie het volgende:
[..]
idd en je verbaast je nog hoeveel mensen ook motor hebben gereden
Nou, die kom ik dan weer zelden tegenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef klawie het volgende:
[..]
idd en je verbaast je nog hoeveel mensen ook motor hebben gereden
Zeg ehh, kom jij nou wel of niet morgen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Had van de week een keer mijn motor geparkeerd naast de gruwelijke dikke mercedes van een klant (geen idee wat voor, maar mijn baas was flink jaloers) en die man kwam ook weer langs dat ie het zo tof vond dat ik motor reed
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeg ehh, kom jij nou wel of niet morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |