daar zitten nog best fraaie bij!quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef rosstek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi die eerste!quote:Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef janeway het volgende:
Die paddo foto komt net uit een sprookjes boek, en die gebouwen erg mooi gezien
S2 met instagram
de dag na de sintstorm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom heb je het etiket geblurred?quote:Op maandag 16 december 2013 10:00 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(gemaakt met een oude samsung 400 o.i.d.)
(Heel off-topic, maar)quote:Op maandag 16 december 2013 10:00 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(gemaakt met een oude samsung 400 o.i.d.)
Omdat het in deze meer om de naam ging die de foto een hele andere insteek gaf.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom heb je het etiket geblurred?
Ah, het weekelijkse FOT bezoekje vind plaats?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat het in deze meer om de naam ging die de foto een hele andere insteek gaf.
Haha insteek, kut, ik snap hem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat het in deze meer om de naam ging die de foto een hele andere insteek gaf.
Mooie kiekjes man.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef rosstek het volgende:
M'n nieuwe Nokia Lumia 1020 getest in de Noordoostpolder.
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
nice man, bewerk je ze nog na, zo ja, waarmee?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef rosstek het volgende:
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
Met de Nokia Lumia 1020 (en ook met de 1520) kun je in DNG/RAW-formaat fotograferen.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nice man, bewerk je ze nog na, zo ja, waarmee?
Gaat je goed af!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:01 schreef rosstek het volgende:
[..]
Met de Nokia Lumia 1020 (en ook met de 1520) kun je in DNG/RAW-formaat fotograferen.
Ik ontwikkel de foto's dus digitaal, en doe dat in Lightroom. Wat de grens is tussen ontwikkelen en nabewerken weet ik niet precies, maar ik probeer foto's te maken die ook zonder instagramfilter interessant zijn.
Mooie foto's! Vooral die eerstequote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:44 schreef H4ppy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geschoten en bewerkt op de Samsung Galaxy Note 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |