Bedankt voor je sperma.quote:
Doe raampje open. Frisse lucht helpt ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja man. Nu mr keihard Fresh Fm aangezet om mr wakker te blijven. Jammer voor mn buren.
Hey. Nog gevallen vandaag?quote:
Ja als die duiven naar binnen kunnen vliegen word je niet wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe raampje open. Frisse lucht helpt ook.
Zou je willen eh? Nee, dan had ik contact met je gezocht zodat je even lekker kon lachenquote:
Dan vliegen er dadelijk duiven bij d'r naar binnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe raampje open. Frisse lucht helpt ook.
Om wakker te blijven, grapjas. Moet ik je scriptie nog nakijken of wat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als die duiven naar binnen kunnen vliegen word je niet wakker
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou je willen eh? Nee, dan had ik contact met je gezocht zodat je even lekker kon lachen
Hoe ging je tentamen btw?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om wakker te blijven, grapjas. Moet ik je scriptie nog nakijken of wat.
[..]Gelukkig maar.
Ja goed hoor. Gehaald met een 8,2.
Was echt easy, maakte me druk om niks.
I know the feel :$quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!!
Ha! Niceniet zoveel zorgen maken eh? Is niet goed voor je hart
![]()
Hoewel een beetje discipline je alsnog goed zou doen, zwakke geest
En nu ben ik zwakzinnig chagie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know the feel :$
Zat eens een vleermuis op m'n kamer
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi, ik wil gekke allochtonenseks met Chloro.
Heb je woensdag tijd?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om wakker te blijven, grapjas. Moet ik je scriptie nog nakijken of wat.
[..]
Gaan we eerst uit eten bij gek allochtonen restaurant en dan gaan we tipsy worden zodat je kutje goed vochtig is als we naar huis gaan.quote:
Vast wel.quote:
Lijkt me enig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan we eerst uit eten bij gek allochtonen restaurant en dan gaan we tipsy worden zodat je kutje goed vochtig is als we naar huis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |