Jouw straal moet juist bergafwaarts gaan volgens doktoren. Ouwe lulquote:
Kedeng kedeng, deze trein vertrekt naar Tsjernobyl?quote:
Verdomme.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
inb4 veer die zegt dat doctor en dokter hetzelfde is
Ga mijn vraag beantwoorden, Spellchecker.quote:
Nee. Gewoon Dr. totdat je Prof. Dr. wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
Stel dat je een Doctor dokter bent, ben je dan Dr. Dr.?
Maar als dokter wordt er ook Dr. gebruikt als afkorting toch, dus waarom dan niet dubbel. Vind dit verdacht en ga dit aankaarten bij de overheid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Gewoon Dr. totdat je Prof. Dr. wordt.
Dokter is een aanspreektitel, geen officiële titel. Dus als je als dokter geen doctor bent, mag je ook niet dr. voor je naam zetten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
Stel dat je een Doctor dokter bent, ben je dan Dr. Dr.?
Dit ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dokter is een aanspreektitel, geen officiële titel. Dus als je als dokter geen doctor bent, mag je ook niet dr. voor je naam zetten.
Mooi, dan ga ik van de week langs als Arbeidsinspecteur in een aantal ziekenhuizen om te controleren of de Dr.'s ook wel echt Dr.'s zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dokter is een aanspreektitel, geen officiële titel. Dus als je als dokter geen doctor bent, mag je ook niet dr. voor je naam zetten.
Dit doet me denken aan dat nummer waarin ze spreken over docter docter. Geen idee welke tbh.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar als dokter wordt er ook Dr. gebruikt als afkorting toch, dus waarom dan niet dubbel. Vind dit verdacht en ga dit aankaarten bij de overheid.
Sure. 15 euro per 1000 woorden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Spellchecker? Kun je mijn scriptie nakijken?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat nummer waarin ze spreken over docter docter. Geen idee welke tbh.
Het is dr. eh. Met kleine letters.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik van de week langs als Arbeidsinspecteur in een aantal ziekenhuizen om te controleren of de Dr.'s ook wel echt Dr.'s zijn.
Voor Mortie wel.quote:
Stil, slak.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is dr. eh. Met kleine letters.
Je mag me ook trakteren op een portie kipnuggets.quote:
Just sayin'. Deel mijn wijsheid graag.quote:
Doe-normaal. De merel is niet dood. Baby's weet ik niet.quote:
Bemoei je Er niet mee hooR.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
Vind het ook fucking irritant als mensen woorden als pc, wc, tv, dvd, cd etc. met hoofdletters schrijven.Dat doe je in het Engels ja, niet in het Nederlands.
Het zijn wel Engelse woorden jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
Vind het ook fucking irritant als mensen woorden als pc, wc, tv, dvd, cd etc. met hoofdletters schrijven.Dat doe je in het Engels ja, niet in het Nederlands.
Bedoelde brandweerman Veerquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe-normaal. De merel is niet dood. Baby's weet ik niet.
Maar wel Vera's fiets. Huhuhuhuhuhuhquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Of op z'n Engels bezit aanduiden.Jan's fiets enzo.
Nee, het is gewoon Jans fiets.
Zonder apostrof.
Geïntegreerd in de Nederlandse taal ja.quote:
Ik zal jou eens integreren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geïntegreerd in de Nederlandse taal ja.
Chlo's fietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Of op z'n Engels bezit aanduiden.Jan's fiets enzo.
Nee, het is gewoon Jans fiets.
Zonder apostrof.
JA, VANWEGE UITSPRAAKVERWARRING JA. DAT HEB JE NIET BIJ JAN.quote:
Jan, Jans en de kinderenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA, VANWEGE UITSPRAAKVERWARRING JA. DAT HEB JE NIET BIJ JAN.
Nog altijd mobiel. En loop maar niet uit te dagen Ambi.quote:
Haha op je GSMquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog altijd mobiel. En loop maar niet uit te dagen Ambi.
Veer, pls, ik heb gezien hoe jij werkwoorden vervoegt soms en ook dat is om te janken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |