Alleen een stuk minder informatiefquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:16 schreef senesta het volgende:
Topictitel heb ik aangepast. Inderdaad wat meer toepasselijk zo
Geen idee. Misschien raakt Poes III er gewoon een beetje high van of zo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
maar hoever is de reikwijdte van zo'n feliway dan als het buiten kennelijk ook werkt?
moet je de pantoffels van je man eens insmeren met valeriaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien raakt Poes III er gewoon een beetje high van of zo.
Haha! Ja, daar reageren ze meer op dan op catnip.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je de pantoffels van je man eens insmeren met valeriaan
mijn moeder had vroeger een keer de pantoffels van mijn vader met valeriaandruppels ingesmeerd. mijn vader had vervolgens twee rollebollende katten over zijn voetenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haha! Ja, daar reageren ze meer op dan op catnip.
Dat merkte ik aan het theezakje van mijn slaap-lekker-thee, dat alle hoeken van de kamer heeft gezien.
Dat is eigenlijk wel leuk voor Dirkjes opa, naar wie hij is vernoemd en die het niet zo op katten heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn moeder had vroeger een keer de pantoffels van mijn vader met valeriaandruppels ingesmeerd. mijn vader had vervolgens twee rollebollende katten over zijn voeten
Ik zie het voor me!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Wij hadden vrieger een kat die zijn kop liefst helemaal in een slof van mijn vader stopte, de slof met zijn voorpoten omklemde en met de achterpoten ertegenaan schopte. Bliss.
ik zeg: doen!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel leuk voor Dirkjes opa, naar wie hij is vernoemd en die het niet zo op katten heeft.
Oh wat fijn hoe dat ging. En met twee mennekes nog wel!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n avond is een nog een stukje beter geworden nu ik voor me kan zien hoe Dude wild blazend de tuin in rent, terwijl Dirkje hoofdschuddend toekijkt.
Wat een leuke lieve beestjes!
Mijn twee mannetjespoezen hebben maanden aan elkaar moeten wennen, al kwam dat meer door de doodsangsten (en angstdrollen) waar het nieuwkomertje last van had. In tegenstelling tot de jouwe, is mijn zwerfnegert namelijk érg relaxed geweest toen hij gezelschap kreeg. Zolang hij af en toe de Grote Boze Alfapoema mag spelen, vind hij alles best.
Izzy, die we als zwerfkitten van straat geplukt hebben, heeft last van hetzelfde. Flikkert werkelijk overal van af, en springen kan hij niet. Even op de vensterbank liggen betekent aanloopje, valse start, teruglopen, weer een aanloopje, twee poten op de verwarming, terug, aanloopje, sprong, mis, aanloopje, raak! En van enthousiasme en verbazing dondert hij weer naar beneden, waarna het riedeltje opnieuw begint. Hij heeft een heul kort staartje, wellicht dat het daaraan ligt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh wat fijn hoe dat ging. En met twee mennekes nog wel!
Hier valt Dirkje zojuist weer eens van de bankleuning. Boink op zijn kop. Ligt twee seconden later weer te slapen.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Izzy, die we als zwerfkitten van straat geplukt hebben, heeft last van hetzelfde. Flikkert werkelijk overal van af, en springen kan hij niet. Even op de vensterbank liggen betekent aanloopje, valse start, teruglopen, weer een aanloopje, twee poten op de verwarming, terug, aanloopje, sprong, mis, aanloopje, raak! En van enthousiasme en verbazing dondert hij weer naar beneden, waarna het riedeltje opnieuw begint. Hij heeft een heul kort staartje, wellicht dat het daaraan ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |