Ik spam een beetje narcistisch door hoor!
Nadat ik de Feliway uit het stopcontact had gehaald en weggeven had, werd Poes III toch wat minder blij met Dirkje. Gelukkig was mijn vriendin bereid om de stekker gewoon weer retour te doen en nu lijkt het daadwerkelijk weer beter te gaan.
Ik vind het een beetje gek, maar kan toch bijna niet anders concluderen dat het echt werkt!
Met Dirkie gaat het heel goed. Verhaart wel als een malle, dus heb ik vandaag via Marktplaats een Furminator gekocht. Hopelijk kan ik hem daarmee een beetje door het verharen helpen.
Er blijft wel steeds minder van hem over, nu zijn vacht uitdunt. Wat een mini is het toch. Ik verbaas me er eigenlijk nog elke dag over. En licht als een veertje.
We zijn hele dikke vriendjes. Mijn echtgenoot is nog altijd een beetje eng voor Dirk. Ik denk dat dit katje niet zulke goede ervaringen heeft gehad met mannen, toen hij nog rondzwierf. Maar dit komt ongetwijfeld goed. Spelen wil hij al wel met hem, maar opgepakt worden is nog even een brug te ver.
Ik heb overigens nu ook kinderzonnebrand (factor 50) voor Dirk gekocht.
Ik denk dat de buren hun lol weer opkunnen, als ik 's ochtends roep: Dirk, kom eens hier, je moet nog ingesmeerd worden!
Zie hier de hervonden Feliway-harmonie:
[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 06-06-2013 14:18:26 ]