als een krolse kat idd, en met het volume op maximaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, vast als een waar alarm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.Lekker ongecontroleerrd gillen, waarschijnlijk.
Ja, hele enge. 's Avonds met flits genomen terwijl hij door het dekbed heen mijn tenen eraf probeerde te kluiven. Woeste blik en spiegelogen!quote:
Ja!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef lady-wrb het volgende:
het lijkt wel of dirkje een heel kort staartje heeft
wat goed! (zowel van dirkje als van poes III )quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben enorm aan het spammen, realiseer ik me. Maar ik ben zó opgetogen over die lieve Dirkje en zijn zoete Zus.![]()
Poes III houdt hem feilloos in de gaten en laat hem allerlei nuttige plekjes zien in de tuin, zoals de vuurpot waar altijd regenwater in staat.
Ik ben daadwerkelijk geroerd door die twee.En zo trots op de zwarte kat, die vorig jaar om deze tijd nog een angstig ex-zwervertje was, dat nauwelijks achter de wasmachine vandaan kwam. En zie haar nu, Dirkje de tuin door dirigerend.
Ja wie weet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat goed! (zowel van dirkje als van poes III )
wie weet liggen ze over een maand in elkaars pootjes geklemd te slapen
Inderdaad handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef lady-wrb het volgende:
die katten van mij zijn ook zo graag buiten. die ene maakt zelf wel uit wanneer hij terugkomt, maar onze vreetgrage snoepjesgek hoort van ik weet niet hoe ver het geluid van de pedaalemmer (waar ik de snoepje in bewaar, de enige plek waar ze het niet uitkrijgt) en zit dan meteen in de bedelstand op de mat. heel handig als ik wil dat ze binnenkomt
Ze lijkt het allemaal wel best te vinden! Ik had verwacht dat ze jaloers zou zijn, want Dirk is zo ongeveer vergroeid met me, maar ze geeft geen krimp! Is heel lief en hartelijk. Onwijs goed van haar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk om te horen! en poes III geniet ook?
Geen idee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Het klinkt als een versnelde cursus!
Maar hoe gaat hij nou van de schuur komen als jij er niet bent met de ladder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |