Die krijg je nooit meer van dat bed af.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het samen op bed slapen er ook wel van gaat komen. En dan te bedenken dat de katten eigenlijk niet op bed mogen. In het kader van de 'gewenning' slaapt Poes III al ruim een jaar zo nu en dan bij ons. Watjes die we er zijn.
Na hoeveel tijd kwamen die wederzijdse kopjes bij jouw katten?
Ik maak mijn echtgenoot wijs van wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Die krijg je nooit meer van dat bed af.
Zul je wel moeten nu...anders staan ze hoogstwaarschijnlijk voor je slaapkamerdeur te brullen....de katten dan hè.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik maak mijn echtgenoot wijs van wel.![]()
Ik vind het zelf wel gezellig.
Oh, de katten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Zul je wel moeten nu...anders staan ze hoogstwaarschijnlijk voor je slaapkamerdeur te brullen....de katten dan hè.
Echtgenoot kan ook ja.....zeker als hij net uit de douche komt en je de deur voor zijn neus dichtgooit.quote:
De kopjes komen over het algemeen lopend naast elkaar als ze me de weg wijzen naar de keuken waar ze eten krijgenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat het samen op bed slapen er ook wel van gaat komen. En dan te bedenken dat de katten eigenlijk niet op bed mogen. In het kader van de 'gewenning' slaapt Poes III al ruim een jaar zo nu en dan bij ons. Watjes die we er zijn. Na hoeveel tijd kwamen die wederzijdse kopjes bij jouw katten?
Oh wat knap, twee vrouwtjes bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De kopjes komen over het algemeen lopend naast elkaar als ze me de weg wijzen naar de keuken waar ze eten krijgen. Maar ook als de een naast me op de bank ligt en de ander zich ertussen wringt komt er eerst even een "hoi, hier ben ik ook" kopje.
Elin heb ik sinds 27 april en Nika sinds 11 mei. Ze zijn beiden 2 jaar en hebben ook alletwee net een nestje gehad.
Momenteel zijn ze echt vriendinnetjes, ik heb ze vanochtend laten helpen en stinken ze beiden naar dokter en dat schept natuurlijk een band. Ze kwamen de manden uit en liepen meteen naar elkaar en gaven kopjes en dat doen ze nu steeds als ze langs elkaar lopen. Hopelijk blijft dat zo, want gisterochtend was het even helemaal mis.
Gelukkig bijten ze elkaar dan niet, het is echt achterna zitten en met de pootjes slaan. Van de DA gehoord dat dat normaal kattengedrag is en geen ruzie of zo.
En zo'n watje ben ik ook hoor..De eerste nacht dat Elin bij mij was had ik de slaapkamer deur dicht..dat duurde 30 minen Nika weet niet eens beter. slaapkamer is van de katten en ik mag erbij
Geen idee eigenlijk waarom dat zo gekomen is. Wij hebben vroeger thuis 2x poezen gehad die veel te vroeg zijn overleden maar daar had ik wel meer mee dan de kater die we later kregen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat knap, twee vrouwtjes bij elkaar. Ik houd erg van poesjes en hun nukken, maar heb er nu toch een katertje bij, het gaat erg goed. Zo'n knaapie in huis blijkt toch ook wel erg leuk te zijn hoor.
Ach gos!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef lady-wrb het volgende:
goed zo dirk!
misschien was hij je gewoon aan het testen.
wij hadden van de week onze KC per ongeluk 's nachts buitengesloten. die vonden we 's ochtends jankend op de kliko
ik heb vroeger een dove kat. die had de gewoonte in openstaande kasten te gaan slapen. die werd regelmatig opgesloten. dan zoek je je echt de rambam, want roepen helpt dan nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach gos!![]()
![]()
Mijn man bekende laatst dat hij Poes III maanden geleden een keer in de gangkast bleek te hebben opgesloten voor het slapen gaan. Hoorde hij de volgende ochtend gemiauw en toen ging hem iets dagen.
Had mij me nooit durven vertellen.
Ja, doe! Wil graag kiekjes zien!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waarom dat zo gekomen is. Wij hebben vroeger thuis 2x poezen gehad die veel te vroeg zijn overleden maar daar had ik wel meer mee dan de kater die we later kregen.
En toen ik zelf een kat zou nemen wilde ik een jonge rode kater, alleen ik werd uitgezocht door een oudere gestreepte poes.En dat gebeurde 8 jaar later weer. Die jonge rode kater is blijkbaar niet weggelegd voor mij. Deze twee dames kwamen ook zo op mijn weg na het laten inslapen van de vorige. En ze doen het (gelukkig) goed samen. Ik zal nog eens wat foto's uploaden van de week.
Ja, vast als een waar alarm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb vroeger een dove kat. die had de gewoonte in openstaande kasten te gaan slapen. die werd regelmatig opgesloten. dan zoek je je echt de rambam, want roepen helpt dan nietdat was echt wachten tot het alarm afging (je wil niet weten hoe een dove kat klinkt
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |