No problems, niets mis mee. Ga het album toch wel halen (Vinyl met blauwe hoes).quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ja, ik had dit wat slimmer aan kunnen pakken. Ach, ik help anderen graag!
Haal die link dan weg. Niemand nu nog gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef Belabor het volgende:
Ik heb de leak al binnengehaald. De link die daar voor was is weer weg, maar ik kan hem nog wel een keer uploaden. Ik heb hem nu op Dropbox staan, maar misschien is er een andere plek waar ik hem beter kan uploaden?
Ik twijfel nog over de rode of de blauwequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
No problems, niets mis mee. Ga het album toch wel halen (Vinyl met blauwe hoes).
Goed idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haal die link dan weg. Niemand nu nog gezien.
Vind beide lelijk. Maar dan heb je toch iets extra's in huis gehaald imoquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over de rode of de blauweLimited editions zijn geil maar de rode hoes is eigenlijk mooier.
Ik dacht eigenlijk dat het naar de albumtitel een referentie was: Like Clockwork...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef Cliffy het volgende:
Volgens mij waren ze het er niet helemaal mee eens dat ze maar 1 minuut mochten
Ja was het ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het naar de albumtitel een referentie was: Like Clockwork...
Ik stond daar godver de godver de godver gewoon vooraan bij het podium WTF!!! Hoor het net op de radio, wtf wtf ben gewoon binnen 20 meter van hem geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Josh staat gezellig biertje te doen bij Savages in de Melkweg
Elke band heeft een album dat echt beter is dan de rest van hun albums, en QotSA heeft een album dat imo een van de beste van alle albums is, vind je het gek dat je daar niet aan gaat tippen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef vogelkooi het volgende:
Net geluisterd naar liedje van DWDD, maar als je daarna songs for the deaf album aanzet, wat een verschil.
Het verschil zit hem in Nick Oliveri: een vat explosievenquote:
Je hebt zeker nooit naar Radiohead geluisterd of wel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:12 schreef vogelkooi het volgende:
Ik vind het achterlijk als ik een liedje meer moet horen om hem leuk te vinden, de eerste keer moet het mij al grijpen. Klopt wel dat liedjes beter lijken te worden als je vaker hebt geluisterd, maar als de eerste vonk er nog niet is, tja.
Dat is nou juist het leuke van goede muziek, dat hij evolueert. Ik vond het nummer 'No one Knows' eerst bloed irritant, nu snap ik echt niet meer waarom....quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:12 schreef vogelkooi het volgende:
Ik vind het achterlijk als ik een liedje meer moet horen om hem leuk te vinden, de eerste keer moet het mij al grijpen. Klopt wel dat liedjes beter lijken te worden als je vaker hebt geluisterd, maar als de eerste vonk er nog niet is, tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |