What ever, komt op hetzelfde neer wat mij betreft. Zelfde laken en pak. Soort zoekt soort en zulks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de 10.000e keer: zijn organiseren of coördineren geen zoekacties. Ze geven op twitter alleen locaties en tijdstippen ed door..
Hoeft niet eens de vorige avond te zijn, misschien iemand aan het joggen daar rond uur of zeven en die misschien iets gezien zou hebben maar daar verder geen aandacht aan besteed heeft?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo van: "Oh, nu ik hoor dat hij zich om 7:20 uur heeft verhangen, herinner ik me opeens dat ik hem de avond ervoor heb gezien!"
En dat verandert natuurlijk als wordt verteld hoe laat pa zichzelf heeft opgehangen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef MissBitchy het volgende:
Hoeft niet eens de vorige avond te zijn, misschien iemand aan het joggen daar rond uur of zeven en die misschien iets gezien zou hebben maar daar verder geen aandacht aan besteed heeft?
Toen heeft hij gewoon weer z'n telefoon uitgezet / accu was leeg of geen ontvangst meer, dat is voor mij geen aanleiding om te denken dat hij toen al zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:37 schreef Marenda het volgende:
[..]
Laatste signaal vlakbij doornse gat om 4.16.
Nee, die zoekacties zijn burgerinitiatieven op Facebook. Ze verwijzen bij vragen over de zoekacties ook altijd door naar de Facebook van de organisator.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
What ever, komt op hetzelfde neer wat mij betreft. Zelfde laken en pak. Soort zoekt soort en zulks.
Klopt, aanstralen zendmast kan ook gebeurd zijn toen hij al dood was en dat daarna zijn batterij het heeft begeven (leeg was).quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toen heeft hij gewoon weer z'n telefoon uitgezet / accu was leeg of geen ontvangst meer, dat is voor mij geen aanleiding om te denken dat hij toen al zelfmoord heeft gepleegd.
Het zou kunnen natuurlijk, maar het signaal zegt mij verder niets met betrekking tot zijn zelfmoord.
Geen idee, misschien gaat er wel ineens een belletje rinkelen ofzo. Als ik om half zeven een rondje door een bosgebied jog besteed ik verder ook geen aandacht aan auto's oid die daar eventueel staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat verandert natuurlijk als wordt verteld hoe laat pa zichzelf heeft opgehangen.
Inderdaad OMG dat gastenboek pffff de eerste theorie die ik las was de "overdrachts-theorie" pfff de rest van de theorien lees ik maar niet meer ik ga me daar maar even op focussen, ben wel ff zoet mee, vele overdrachten mogelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Interessante theoriën in het gastenboek...
Ze hebben gewoon links naar die facebook-paginas en verwijzen naar die zoekacties. Wat mij betreft dragen ze er op z'n minst aan bij. Dan zijn het weliswaar strikt genomen niet de initiatiefnemers, maar veel verschil maakt het verder allemaal niet wat betreft mijn mening over hen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zoekacties zijn burgerinitiatieven op Facebook. Ze verwijzen bij vragen over de zoekacties ook altijd door naar de Facebook van de organisator.
twitter:svmeegen twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:34:31@JulianRubenNL Waarom dat complotfilmpje op jullie YT kanaal? reageer retweet
Was ik eigelijk van uit gegaan en mij maakt het verder ook niet uit hoe hij dood is gegaan enzo maar de zaak word steeds ingewikkelder en de jongetjes nog steeds zoek.Dacht dat het onmogelijk was om nog iets stiekums te doen in Nederland met al die camera,s maar valt dus mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toen heeft hij gewoon weer z'n telefoon uitgezet / accu was leeg of geen ontvangst meer, dat is voor mij geen aanleiding om te denken dat hij toen al zelfmoord heeft gepleegd.
Het zou kunnen natuurlijk, maar het signaal zegt mij verder niets met betrekking tot zijn zelfmoord.
Waar dan? Ik zie 'm zo snel niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Rachilda het volgende:
Er schijnt ook al een complotfilm te zijn zelf :twitter:svmeegen twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:34:31@JulianRubenNL Waarom dat complotfilmpje op jullie YT kanaal? reageer retweet
En dat besef is er dan een week nadat je er geen aandacht aan besteedde opeens wel? Lijkt mij niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:41 schreef MissBitchy het volgende:
Geen idee, misschien gaat er wel ineens een belletje rinkelen ofzo. Als ik om half zeven een rondje door een bosgebied jog besteed ik verder ook geen aandacht aan auto's oid die daar eventueel staan.
Deze misschien?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Rachilda het volgende:
Er schijnt ook al een complotfilm te zijn zelf :twitter:svmeegen twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:34:31@JulianRubenNL Waarom dat complotfilmpje op jullie YT kanaal? reageer retweet
Zie editquote:
De persofficier van justitie heeft zojuist antwoord gegeven op je vraag waarom er wel of waarom er geen informatie wordt gegeven :quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een baat het niet dan schaadt het niet ideeMisschien dat het tijdsbeeld dan nog wat logischer wordt en mensen zich dingen gaan herinneren. Maar ben het met je eens dat we er geen recht op hebben verder. Ik doe ook niet mee aan dat speuren, hoop gewoon dat ze snel gevonden worden!
Dat is dat filmpje dat ook bij Martin Vrijland/Martijn Alberda op de site stond? Die heeft zijn site trouwens opgeheven. Het privacy-overtredende koekje van eigen deeg smaakte toch wat minder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Rachilda het volgende:
Ik lees voor de 10.000e keer mee, maar ik nam het gelijk van je aan...of eh althans na zo de 3-de keer ongeveerquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de 10.000e keer: zijn organiseren of coördineren geen zoekacties. Ze geven op twitter alleen locaties en tijdstippen ed door van zoekacties waar de politie bij aanwezig is.twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:40:57@stephje22 Goede vraag. Wij organiseren vooralsnog geen zoekacties. Dus ik kan je dat niet vertellen. reageer retweet
JAquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dat filmpje dat ook bij Martin Vrijland/Martijn Alberda op de site stond? Die heeft zijn site trouwens opgeheven. Het privacy-overtredende koekje van eigen deeg smaakte toch wat minder.
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:38:16@svmeegen Welk filmpje bedoel je? Dan gaan we het even na bij de beheerder. reageer retweet
twitter:svmeegen twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:39:04@JulianRubenNL #9 van RoccProduction5 reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:40:21@svmeegen Dank, ik heb het doorgegeven. reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:56:04@svmeegen Filmpje is door de YT-beheerder verwijderd! Dank voor het doorgeven, hoorde er idd niet in thuis. ^Hans reageer retweet
Echt?? Goed nieuwsquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dat filmpje dat ook bij Martin Vrijland/Martijn Alberda op de site stond? Die heeft zijn site trouwens opgeheven. Het privacy-overtredende koekje van eigen deeg smaakte toch wat minder.
"Aanleiding voor de nieuwe zoekacties is de grote hoeveelheid tips die de politie uit dat gebied binnenkrijgt. Dinsdagavond besteedde Opsporing Verzocht aandacht aan de zaak, waarop honderden tips binnenkwamen"quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat besef is er dan een week nadat je er geen aandacht aan besteedde opeens wel? Lijkt mij niet.
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:56:04@svmeegen Filmpje is door de YT-beheerder verwijderd! Dank voor het doorgeven, hoorde er idd niet in thuis. ^Hans reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |