Wie weet is de vader wel 2 uur koffie wezen drinken bij de man, dan klopt de tijdslijn van de beste manquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:00 schreef Marenda het volgende:
[..]
Weet niet wat die man aan het doen is,maar er is toch tijd zat.
En een uur of twee zou niet genoeg zijn?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh... In principe missen we maar een uur of 2 ...
Hij liep gewoon een uur voor werd er gezegd, dus 01.56 zou 00.56 moeten zijn dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, hoe zitten we nu met de tijd in Leersum?
Als het nu wintertijd zou zijn dan zou het nu 16.02 zijn?
Dus als er op die camera 01.56 staat, dan zou dat in zomertijd 02.56 zijn?
zijn ze er nog niet uit met de polisie??? pffffquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
twitter:CasperHVNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 16:57:16Over beelden zegt @woordvpolitieBJ te betreuren dat ze omgedraaid zijn. Of tijdstip klopt wordt uitgezocht. #vermistebroertjes reageer retweet
Darn....... dus tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
twitter:CasperHVNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 16:57:16Over beelden zegt @woordvpolitieBJ te betreuren dat ze omgedraaid zijn. Of tijdstip klopt wordt uitgezocht. #vermistebroertjes reageer retweet
Wellicht zijn er alsnog niet van overtuigd dat het om 0:56 in Leersum was, zoals wij eerder beweerden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
Okay, geen zomertijd/wintertijd verhaal, maar sinds de invoering van de zomertijd een extra uur vooruit gezet? Vaag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Hij liep gewoon een uur voor werd er gezegd, dus 01.56 zou 00.56 moeten zijn dan.
Er is (tot nu toe) slechts gezegd dat de camera een uur voorliep.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, hoe zitten we nu met de tijd in Leersum?
Als het nu wintertijd zou zijn dan zou het nu 16.02 zijn?
Dus als er op die camera 01.56 staat, dan zou dat in zomertijd 02.56 zijn?
Of gewoon een verkeerde tijdzone ingesteld?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, geen zomertijd/wintertijd verhaal, maar sinds de invoering van de zomertijd een extra uur vooruit gezet? Vaag.
idee voor de polisie : met je eigen polisie auto even langs de camera rijden en dan je conclusies trekken, zo simpel kan het zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:04 schreef kuil het volgende:
[..]
Wellicht zijn er alsnog niet van overtuigd dat het om 0:56 in Leersum was, zoals wij eerder beweerden.
Wat ik al eerder zei, het is volstrekt onlogisch dat een bewakingscamera is afgesteld op een eigen tijd die een uur voorloopt op de zomertijd. Verkeerde tijdzone acht ik veel minder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, geen zomertijd/wintertijd verhaal, maar sinds de invoering van de zomertijd een extra uur vooruit gezet? Vaag.
Dat ligt aan de manier van vermoorden en wegwerken, en de voorbereiding daarvan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
En een uur of twee zou niet genoeg zijn?
inddquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:05 schreef Rachilda het volgende:
[..]
idee voor de polisie : met je eigen polisie auto even langs de camera rijden en dan je conclusies trekken, zo simpel kan het zijn
No shit Sherlock?twitter:NLSherlock twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:04:30Optie: #vermistebroertjes 2.42 #Leersum > #Wijkbijduurstede via #Lekdijk = 3.42 u. Dan 4.18 GSM #Doornsegat = ½ uur voorber. zelfdoding? reageer retweet
dat het volstrekt onlogisch is wil niet zeggen dat het niet kanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef kuil het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, het is volstrekt onlogisch dat een bewakingscamera is afgesteld op een eigen tijd die een uur voorloopt op de zomertijd.
Gewoon even de actuele beelden bekijken die op het moment van bekijken worden opgenomen lijkt mij al voldoende hoor?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:05 schreef Rachilda het volgende:
[..]
idee voor de polisie : met je eigen polisie auto even langs de camera rijden en dan je conclusies trekken, zo simpel kan het zijn
Die tweet van die verslaggever geeft anders aan dat ze het weer opnieuw aan het uitzoeken zijn. Als ze echt zo zeker waren van de juiste tijd was dit niet gemeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:07 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat het volstrekt onlogisch is wil niet zeggen dat het niet kan
Waarom is dat nou weer onlogisch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef kuil het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, het is volstrekt onlogisch dat een bewakingscamera is afgesteld op een eigen tijd die een uur voorloopt op de zomertijd. Verkeerde tijdzone acht ik veel minder waarschijnlijk.
Ook de politie zal weleens een denkfout maken als het om zomer-/wintertijd gaat.
dat zeg ik toch ook...alles kan...en alles kan ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef kuil het volgende:
[..]
Die tweet van die verslaggever geeft anders aan dat ze het weer opnieuw aan het uitzoeken zijn. Als ze echt zo zeker waren van de juiste tijd was dit niet gemeld.
Die tijden hebben ze zelf verzonnen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef MissBitchy het volgende:
No shit Sherlock?twitter:NLSherlock twitterde op woensdag 15-05-2013 om 17:04:30Optie: #vermistebroertjes 2.42 #Leersum > #Wijkbijduurstede via #Lekdijk = 3.42 u. Dan 4.18 GSM #Doornsegat = ½ uur voorber. zelfdoding? reageer retweet
Nee, nu gaan ze niet meer over één nacht ijs uiteraard, maar willen ze eerst 100% zeker van hun zaak zijn, en het nog even dubbelchecken lijkt mij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef kuil het volgende:
[..]
Die tweet van die verslaggever geeft anders aan dat ze het weer opnieuw aan het uitzoeken zijn. Als ze echt zo zeker waren van de juiste tijd was dit niet gemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |