Nee, dat lukt de politie dus blijkbaar niet, te moeilijk voor ze, kan betere een fok-rechercheur op worden gezetquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Ticootje het volgende:
Wat is het nou met die beelden en de tijden?
Kan daar nou gewoon ff duidelijkheid over komen via politie.nl ofzo?
Oh mijn god.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Rachilda het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:25:43Grote drukte op de verzamelplek in Zeist @JulianRubenNL http://t.co/yqoPmpYvE0 reageer retweet
Het is om geschift van te rakenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Ticootje het volgende:
Wat is het nou met die beelden en de tijden?
Kan daar nou gewoon ff duidelijkheid over komen via politie.nl ofzo?
Dit is gewoon een twitteraar die dezelfde conclusie trekt als ik een paar uur geleden deed. Nog helemaal niets bevestigd hoor wat betreft de juiste tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:30 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Lagentjes twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:28:31@JulianRubenNL @rtvutrecht FOUT in bericht: camera was wintertijd, nog niet op zomertijd --> uur vooruit wordt 02.56 !!! #vermistebroertjes reageer retweet
Wedstrijdje wie er eerder 2 dode kinderen kan vinden en daarmee kan pochen over hoe de "plisie hun werk nie goed doet!!1".quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Het lijkt verdomme wel konninginnedag braderie.
Ik rij wel ff naar dat eethuis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nee, dat lukt de politie dus blijkbaar niet, te moeilijk voor ze, kan betere een fok-rechercheur op worden gezet
Inderdaad, zo stonden de mensen hier net ook, maar dan voor de avondvierdaagse.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Ik wacht gewoon even op meer duidelijkheid weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit is gewoon een twitteraar die dezelfde conclusie trok als ik een paar uur geleden. Nog helemaal niets bevestigd hoor.
Absoluut. Maar de tijd van 2.56u zou wel logischer zijn dan 0.56u toch? Althans volgens de route die nu 'bekend' is, of beter gezegd, die nu wordt ingeschat als de vermoedelijk gereden route.quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit is gewoon een twitteraar die dezelfde conclusie trok als ik een paar uur geleden. Nog helemaal niets bevestigd hoor.
Inderdaad, een hondje is alvast gaan liggen, die verwacht er ook niet zo veel van zo te zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, zo stonden de mensen hier net ook, maar dan voor de avondvierdaagse.
Jachthonden ook meegenomen zie ik. Als je die een stuk vlees toe gooit kunnen ze het nog niet vinden.
0.56u kan bijna niet als de tijd bij Venray klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut. Maar de tijd van 2.56u zou wel logischer zijn dan 0.56u toch?
Misschien hebben ze nog niet gegeten...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, zo stonden de mensen hier net ook, maar dan voor de avondvierdaagse.
Jachthonden ook meegenomen zie ik. Als je die een stuk vlees toe gooit kunnen ze het nog niet vinden.
Of een van die jachthonden komt zo met een hand aanzetten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog niet gegeten...
Ik kan me voorstellen dat mensen willen helpen met zoeken... maar wat als burgers straks die jongens vinden... trauma alom...
Allemaal van die 'verschillige' huisvrouwen ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh mijn god.
van een ander "slachtoffer"....quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een van die jachthonden komt zo met een hand aanzetten.
Ik denk dat de polisie en Casper nog wel een paar weken nodig hebben om uit te vogelen hoe laat het nou precies was op de camerabeeldenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:37 schreef kuil het volgende:
Intussen al meer dan een uur niets meer gehoord van @CasperHVNL. Benieuwd of hij nog op het politiebureau zit.
Als ze toch bezig zijn, ruim ook even al dat plastic en andere vervuilende troep op.quote:
Hoe moeilijk kan dat zijn? Je ken zien wat de tijd is als eethuis dicht gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik denk dat de polisie en Casper nog wel een paar weken nodig hebben om uit te vogelen hoe laat het nou precies was op de camerabeelden
Dat had ik ook al geopperd in één van de eerste topics... De meesten hebben rugzakken aan... kan makkelijk een hoop zooi in...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze toch bezig zijn, ruim ook even al dat plastic en andere vervuilende troep op.
Daar zouden ze zo achter moeten zijn natuurlijk. Maar het is ook slordig van de eigenaar / beheerder van het bewuste camerasysteem vind ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik denk dat de polisie en Casper nog wel een paar weken nodig hebben om uit te vogelen hoe laat het nou precies was op de camerabeelden
twitter:Xandradegroot twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:36:49@JulianRubenNL Hebben ze wel opgelet ? Het is heel de auto niet, kijk maar naar de zwarte stootstrip aan de zijkant ! reageer retweet
Kan veel simpeler natuurlijk hé. Gewoon even een blik op het scherm van de actuele opnames op het moment dat je daar bent, en je ziet welke tijd die aangeeft. Dan zie je vanzelf of die de juiste tijd aangeeft of een uur later of vroeger.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan dat zijn? Je ken zien wat de tijd is als eethuis dicht gaat.
Lekker weggegooide luiersquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dat had ik ook al geopperd in één van de eerste topics... De meesten hebben rugzakken aan... kan makkelijk een hoop zooi in...
Klinkt als een rechtstreekse reactie van Jens aan ons fokkersquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef kuil het volgende:
Nieuw licht op route vader Ruben en Julian (update: 18:15)
"Politiewoordvoerder Bernhard Jens zegt in een reactie tegen RTV Utrecht dat de politie onderzoekt of de reconstructie die eerder van de route is gemaakt aangepast moet worden. Hij zegt dat er in de snelheid een fout in de montage is gemaakt en dat de politie wellicht het tijdstip beter had moeten checken.
"We kunnen het er uren over hebben, maar ons gaat het er vooral om die kinderen zo snel mogelijk terug te vinden," zegt Jens. "Als dit dan even niet klopt, dan is dat niet goed. Maar we vragen natuurlijk iedereen om mee te denken over dingen waar we wél wat aan hebben.""
Makkelijk meedenken als nu pas blijkt dat ze de route fout hebben gereconstrueerd.
Geef die paarsharige dikke huiswijven nou niet nog meer voer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef kuil het volgende:
"Politiewoordvoerder Bernhard Jens zegt in een reactie tegen RTV Utrecht dat de politie onderzoekt of de reconstructie die eerder van de route is gemaakt aangepast moet worden. Hij zegt dat er in de snelheid een fout in de montage is gemaakt en dat de politie wellicht het tijdstip beter had moeten checken.
"We kunnen het er uren over hebben, maar ons gaat het er vooral om die kinderen zo snel mogelijk terug te vinden," zegt Jens. "Als dit dan even niet klopt, dan is dat niet goed. Maar we vragen natuurlijk iedereen om mee te denken over dingen waar we wél wat aan hebben.""
Makkelijk meedenken als nu pas blijkt dat ze de route fout hebben gereconstrueerd.
Het moet ook niet te simpel worden he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan veel simpeler natuurlijk hé. Gewoon even een blik op het scherm van de actuele opnames op het moment dat je daar bent, en je ziet welke tijd die aangeeft. Dan zie je vanzelf of die de juiste tijd aangeeft of een uur later of vroeger.
Kan hij dan aub het juiste tijdstip gewoon noemen + bevestigen? En en passant ook even controleren of de tijd op de camera van de kentekenregistratie wel of niet klopt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef kuil het volgende:
even niet klopt???quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef kuil het volgende:
twitter:zwembij twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:39:28De briefing in Zeist gaat beginnen #vermistebroertjes http://t.co/7bYkFyYHhb reageer retweet
Nee hoor, dan is het hier nog veeeeel drukker hoor!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Maar dan klopt 0;56 uur weer niet toch??quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef kuil het volgende:
Politie blundert met beelden auto vader (17:30)
"Volgens Jeannette van Meteren, eigenaresse van Eethuis Touché, is dit echter niet het enige. Volgens haar hebben beide voertuigen niets met de vermissingszaak te maken. De beveiligingscamera stond namelijk nog op wintertijd. De auto’s passeerden dus niet om 01.56, zoals de politie dacht maar om 00.56. Uit onderzoek is gebleken dat Jeroen rond 02.00 uur over deze weg zou hebben gereden, dus deze beelden kunnen niet van zijn auto zijn, stelt Van Meteren. Volgens de eigenaresse is de politie woensdag bij haar geweest om de juiste beelden op te halen."
Er wordt wel degelijk door de eigenaresse gesproken over 'wintertijd' dus. Mevrouw van Meteren maakt dus ook de denkfout wat betreft zomer-/wintertijd. Waarschijnlijk zijn ze daar bij de politie vooralsnog ook ingetuind.
En dat is wel goed te doen s'nachts, wel via de A15 en niet de A12 , dit red je in drie kwartierquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het moet ook niet te simpel worden he.![]()
Maar net na middernacht stoppen in Venray en dan om 0:56 in Leersum zijn is erg krap.
Nou, goddank hebben ze een briefing.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:47 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zwembij twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:39:28De briefing in Zeist gaat beginnen #vermistebroertjes http://t.co/7bYkFyYHhb reageer retweet
Lui van je!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef sig000 het volgende:
De klok in mijn auto staat ook nog op wintertijd.
Zoals het klokje thuis tikt...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lui van je!
Ik kan daar echt niet tegen hé, als een klok niet goed staat. Misschien is dat een tik van me.
Ik snap er werkelijk waar nu helemaal niks meer van, waar komt die 02.00 uur nou weer vandaan???quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef kuil het volgende:
Politie blundert met beelden auto vader (17:30)
"Volgens Jeannette van Meteren, eigenaresse van Eethuis Touché, is dit echter niet het enige. Volgens haar hebben beide voertuigen niets met de vermissingszaak te maken. De beveiligingscamera stond namelijk nog op wintertijd. De auto’s passeerden dus niet om 01.56, zoals de politie dacht maar om 00.56. Uit onderzoek is gebleken dat Jeroen rond 02.00 uur over deze weg zou hebben gereden, dus deze beelden kunnen niet van zijn auto zijn, stelt Van Meteren. Volgens de eigenaresse is de politie woensdag bij haar geweest om de juiste beelden op te halen."
Er wordt wel degelijk door de eigenaresse gesproken over 'wintertijd' dus. Mevrouw van Meteren maakt dus ook de denkfout wat betreft zomer-/wintertijd. Waarschijnlijk zijn ze daar bij de politie vooralsnog ook ingetuind.
38 minuten zou het zijn. De route Venray - Leersum via de Rijnbrug is 88 km. Gemiddeld 138 km/h zou hij dan moeten hebben gereden. En dat stuk is zeker niet alleen maar snelweg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef mar1m het volgende:
[..]
En dat is wel goed te doen s'nachts, wel via de A15 en niet de A12 , dit red je in drie kwartier
Ik ben benieuwd of ze gaan tellen?twitter:servicesforall1 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:43:12@zwembij hoeveel mensen zijn er info voor website http://t.co/K7xnZ8wRNB reageer retweet
Wie helpt me?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan klopt 0:56 uur weer niet toch??
*blijft in verwarring*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |