abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:26:05 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126538216
Mariniers zoeken weer naar vermiste broertjes
Groepjes van 8 tot 10 speciaal getrainde mariniers gaan opnieuw bosgebieden tussen Rhenen en Doorn afspeuren op zoek naar sporen van de sinds vorige week vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist.

De zogenoemde combat trackers nemen vanaf woensdagmiddag in enkele dagen tijd telkens andere gebieden nog eens scherp onder de loep.
Dat heeft de woordvoerder van het Utrechtse rechercheteam woensdag gezegd. Aanleiding voor de nieuwe zoekacties is de grote hoeveelheid tips die de politie uit dat gebied binnenkrijgt.

http://www.nu.nl/binnenla(...)miste-broertjes.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:26:22 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126538234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Leandra het volgende:

Ja, want als we het tijdstip van overlijden weten dan lossen we de zaak wel even op?

De spiegel is gebroken op de Oriënt Express en de butler heeft het gedaan?
Dat wist ik door de korrels gort in zijn jaszak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126538253
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:23 schreef MaJo het volgende:
Maar waarom maken ze het tijdstip van overlijden eigenlijk niet bekend? Het lijkt me dat het juist in deze zaak handig is om alle gegevens naar buiten te brengen
om dat ze juist niet willen dat er 16miljoen prive detectives mee zoeken
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 16:27:11 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126538270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want als we het tijdstip van overlijden weten dan lossen we de zaak wel even op?

De spiegel is gebroken op de Oriënt Express en de butler heeft het gedaan?
nee maar dan wordt er wel meer duidelijk over de eventuele route en gaat er misschien iets dagen bij mensen die in eerste instantie niet doorhebben dat ze iets gezien hebben bijvoorbeeld :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_126538272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:23 schreef MaJo het volgende:
Maar waarom maken ze het tijdstip van overlijden eigenlijk niet bekend? Het lijkt me dat het juist in deze zaak handig is om alle gegevens naar buiten te brengen :?
Ik denk dat de politie wel een aardige inschatting heeft van het tijdstip van overlijden (ik weet niet hoe nauwkeurig ze dit kunnen bepalen), maar wat heeft de politie eraan om dit openbaar te maken dan? Zodat wij met z'n allen gezellig kunnen mee-rechercheren?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:29:33 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126538376
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat wist ik door de korrels gort in zijn jaszak.
Jij wel, uiteraard _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126538398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat de politie wel een aardige inschatting heeft van het tijdstip van overlijden (ik weet niet hoe nauwkeurig ze dit kunnen bepalen), maar wat heeft de politie eraan om dit openbaar te maken dan? Zodat wij met z'n allen gezellig kunnen mee-rechercheren?
quote:

[..]

Omdat nu de mensen dachten we hoeven geen beelden te zoeken van na 4 uur.Maar als hij pas om 7 uur zijn eigen heeft opgehangen kan ie nog overal gereden hebben.
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:30:02 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126538401
quote:

Cluedo is ook zo saai.
Als mensen een precies tijdstip nodig hebben om iets wat ze hebben gezien te duiden, betwijfel ik of ze datgene überhaupt wel weten te duiden. Of te communiceren.
pi_126538434
quote:

[..]

dat mee-rechercheren gebeurt nu toch al, tijdstip van overlijden nu geven of niet
pi_126538476
En de politie geeft dan weer wel deze informatie vrij http://www.nu.nl/binnenla(...)miste-broertjes.html kunnen mensen toch ook massaal op gaan mee-rechercheren
pi_126538492
quote:

[..]

Echt hè, mensen die denken dat politie eventjes zomaar alle info op straat gooit van een lopend politieonderzoek :') Shit, die naieviteit van sommige recherche huisvrouwtjes hier, dat ze maar uitkijken dat de aardappels niet aanbranden, i.p.v. de hele dag op internet complot theorietjes zitten verzinnen.
pi_126538499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mariniers zoeken weer naar vermiste broertjes
Groepjes van 8 tot 10 speciaal getrainde mariniers gaan opnieuw bosgebieden tussen Rhenen en Doorn afspeuren op zoek naar sporen van de sinds vorige week vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist.

De zogenoemde combat trackers nemen vanaf woensdagmiddag in enkele dagen tijd telkens andere gebieden nog eens scherp onder de loep.
Dat heeft de woordvoerder van het Utrechtse rechercheteam woensdag gezegd. Aanleiding voor de nieuwe zoekacties is de grote hoeveelheid tips die de politie uit dat gebied binnenkrijgt.

http://www.nu.nl/binnenla(...)miste-broertjes.html
Weer goed bezig fok-speurder van de dag :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:32:42 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126538537
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Cluedo is ook zo saai.
Als mensen een precies tijdstip nodig hebben om iets wat ze hebben gezien te duiden, betwijfel ik of ze datgene überhaupt wel weten te duiden. Of te communiceren.
Of daadwerkelijk gezien hebben, en inmiddels niet bij iedere Getz het nummerbord van de auto van de vader bijna dromen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:33:00 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126538550
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:31 schreef Rachilda het volgende:
En de politie geeft dan weer wel deze informatie vrij http://www.nu.nl/binnenla(...)miste-broertjes.html kunnen mensen toch ook massaal op gaan mee-rechercheren
Ik denk juist eerder dat ze deze info delen om subtiel te laten weten dat dit toch echt werk voor professionals is.
pi_126538576
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Echt hè, mensen die denken dat politie eventjes zomaar alle info op straat gooit van een lopend politieonderzoek :') Shit, die naieviteit van sommige recherche huisvrouwtjes hier, dat ze maar uitkijken dat de aardappels niet aanbranden, i.p.v. de hele dag op internet complot theorietjes zitten verzinnen.
-O_ ik voel mij niet zo aangesproken want ik houd niet zo van aardappels, ik ben meer van de pasta :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:33:49 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126538593
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Aardappels aanbranden?
Hallo... druk druk druk met deze zaak, dus straks even met de kleine naar McDonalds, daar is tenminste gratis wifi.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126538644
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aardappels aanbranden?
Hallo... druk druk druk met deze zaak, dus straks even met de kleine naar McDonalds, daar is tenminste gratis wifi.
_O-
pi_126538708
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aardappels aanbranden?
En straks als die mannetjes gevonden zijn, dan is er ineens een overbelasting van het elektriciteitsnetwerk omdat dan al die huisvrouwtjes ineens massaal gaan stofzuigen, want ja, dat ligt nu ook stil hè.
  Admin woensdag 15 mei 2013 @ 16:36:51 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126538737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik me over verbaas? Dat er niet nadrukkelijker in Duitsland gezocht wordt. Het gebied tussen Venlo en Nijmegen heeft veel bossen, er wonen weinig mensen en je kunt makkelijk binnen 2 uur vanuit Venlo via (best ver in) Duitsland naar Nijmegen rijden.
Ik heb het pas 500x gepost, maar de eerste dagen was er een bercht dat hij in dld was gezien, of de kinderen, Dortmund meen ik. Niks verder meer van gehoord.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:37:23 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126538759
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef Rachilda het volgende:

[..]

_O-
Nou, eerlijk gezegd was het wel raar dat ik vanmorgen in het speeltuintje op een bankje zat terwijl de kleine in de zandbak zat te spelen en ik dit topic zat bij te lezen (of misschien zelfs gepost heb) :@
Maar ik zit daar wel vaker te internetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:38:24 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126538804
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb het pas 500x gepost, maar de eerste dagen was er een bercht dat hij in dld was gezien, of de kinderen, Dortmund meen ik. Niks verder meer van gehoord.
Ik weet het niet, ik heb het jou alleen maar zien posten, maar ik weet wel dat dit de 501ste keer is dat je het post :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:38:48 #122
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_126538822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik me over verbaas? Dat er niet nadrukkelijker in Duitsland gezocht wordt. Het gebied tussen Venlo en Nijmegen heeft veel bossen, er wonen weinig mensen en je kunt makkelijk binnen 2 uur vanuit Venlo via (best ver in) Duitsland naar Nijmegen rijden.
Nu je het zo zegt.....had pas die kaart die op FP stond gepakt en met collega's zitten rekenen qua tijd waar die allemaal geweest kon zijn maar allemaal vanuit Limburg naar het westen....want daar is die gezien (na uren) en dus nooit aan het oosten gedacht. Wat voel ik me een faalhaas.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:39:10 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126538839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wist ik niet. Volg het topic niet de hele tijd.

Wel raar dat je er niets meer van hoort. Vanuit Nederland naar Dortmund en terug is onmogelijk, maar tot aan Duisburg kun je makkelijk komen (via de snelwegen). Ga je binnendoor, dan kom je door een groot aantal bosgebieden/weilanden/braakliggend terrein.
Daarnaast loopt hier de Rijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126538869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:31 schreef Rachilda het volgende:
mooi dat de combat trackers nu als nog een keer gaat zoeken op de plekken waar al gezocht is door onze hobbyisten

ze zijn getraind om kleine verschillen in landschapen waar te nemen. kijken hoe goed ze het doen als er van te voren 100 hobbyisten aan het zoeken zijn geweest!
pi_126538893
Tussen leersum en de lekdijk ligt ook nog een verlaten stukje bos, niet zo groot.
Alleen via leersum is die weg afgesloten, via de lekdijk kun je er wel in.

Misschien is hij daarom gekeerd?

Bij de ingang lekdijk staat wel een boerderij , dus misschien moet de politie vragen of daar wat is waargenomen.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')