Nee, dat lukt de politie dus blijkbaar niet, te moeilijk voor ze, kan betere een fok-rechercheur op worden gezetquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Ticootje het volgende:
Wat is het nou met die beelden en de tijden?
Kan daar nou gewoon ff duidelijkheid over komen via politie.nl ofzo?
Oh mijn god.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Rachilda het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:25:43Grote drukte op de verzamelplek in Zeist @JulianRubenNL http://t.co/yqoPmpYvE0 reageer retweet
Het is om geschift van te rakenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Ticootje het volgende:
Wat is het nou met die beelden en de tijden?
Kan daar nou gewoon ff duidelijkheid over komen via politie.nl ofzo?
Dit is gewoon een twitteraar die dezelfde conclusie trekt als ik een paar uur geleden deed. Nog helemaal niets bevestigd hoor wat betreft de juiste tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:30 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Lagentjes twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:28:31@JulianRubenNL @rtvutrecht FOUT in bericht: camera was wintertijd, nog niet op zomertijd --> uur vooruit wordt 02.56 !!! #vermistebroertjes reageer retweet
Wedstrijdje wie er eerder 2 dode kinderen kan vinden en daarmee kan pochen over hoe de "plisie hun werk nie goed doet!!1".quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Het lijkt verdomme wel konninginnedag braderie.
Ik rij wel ff naar dat eethuis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nee, dat lukt de politie dus blijkbaar niet, te moeilijk voor ze, kan betere een fok-rechercheur op worden gezet
Inderdaad, zo stonden de mensen hier net ook, maar dan voor de avondvierdaagse.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Ik wacht gewoon even op meer duidelijkheid weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit is gewoon een twitteraar die dezelfde conclusie trok als ik een paar uur geleden. Nog helemaal niets bevestigd hoor.
Absoluut. Maar de tijd van 2.56u zou wel logischer zijn dan 0.56u toch? Althans volgens de route die nu 'bekend' is, of beter gezegd, die nu wordt ingeschat als de vermoedelijk gereden route.quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit is gewoon een twitteraar die dezelfde conclusie trok als ik een paar uur geleden. Nog helemaal niets bevestigd hoor.
Inderdaad, een hondje is alvast gaan liggen, die verwacht er ook niet zo veel van zo te zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, zo stonden de mensen hier net ook, maar dan voor de avondvierdaagse.
Jachthonden ook meegenomen zie ik. Als je die een stuk vlees toe gooit kunnen ze het nog niet vinden.
0.56u kan bijna niet als de tijd bij Venray klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut. Maar de tijd van 2.56u zou wel logischer zijn dan 0.56u toch?
Misschien hebben ze nog niet gegeten...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, zo stonden de mensen hier net ook, maar dan voor de avondvierdaagse.
Jachthonden ook meegenomen zie ik. Als je die een stuk vlees toe gooit kunnen ze het nog niet vinden.
Of een van die jachthonden komt zo met een hand aanzetten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog niet gegeten...
Ik kan me voorstellen dat mensen willen helpen met zoeken... maar wat als burgers straks die jongens vinden... trauma alom...
Allemaal van die 'verschillige' huisvrouwen ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh mijn god.
van een ander "slachtoffer"....quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een van die jachthonden komt zo met een hand aanzetten.
Ik denk dat de polisie en Casper nog wel een paar weken nodig hebben om uit te vogelen hoe laat het nou precies was op de camerabeeldenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:37 schreef kuil het volgende:
Intussen al meer dan een uur niets meer gehoord van @CasperHVNL. Benieuwd of hij nog op het politiebureau zit.
Als ze toch bezig zijn, ruim ook even al dat plastic en andere vervuilende troep op.quote:
Hoe moeilijk kan dat zijn? Je ken zien wat de tijd is als eethuis dicht gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik denk dat de polisie en Casper nog wel een paar weken nodig hebben om uit te vogelen hoe laat het nou precies was op de camerabeelden
Dat had ik ook al geopperd in één van de eerste topics... De meesten hebben rugzakken aan... kan makkelijk een hoop zooi in...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze toch bezig zijn, ruim ook even al dat plastic en andere vervuilende troep op.
Daar zouden ze zo achter moeten zijn natuurlijk. Maar het is ook slordig van de eigenaar / beheerder van het bewuste camerasysteem vind ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik denk dat de polisie en Casper nog wel een paar weken nodig hebben om uit te vogelen hoe laat het nou precies was op de camerabeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |