Ik ben blij met alles boven de 5,0.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef Donnachii het volgende:
[..]
Dikke kans dat je docent ook nog veel puntjes uit je antwoord kan halen die niet in het correctieschrift staan!
GS is als je leert heel makkelijk. Dan ziet 90 procent van de mensen inderdaad de verbanden. Die andere 10 procent hoort niet op het vwo thuis.quote:
economie veel lager, eng denk ik <0,5quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Engels: 0.7
Natuurkunde: 1.2
Economie: 1.5
Nederlands: 1.2
Aardrijkskunde: 0.6
13 juni 8 uur in de ochtend dacht ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik denk het niet! Wanneer zijn ze bekend eigenlijk?
Dat is laat, wat een spanning allemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat is laat, wat een spanning allemaal.Ik vind het vooral kut dat ik moet wachten tot half 5, waarom doen ze dat niet gewon 11 uur in de ochtend ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
Half 5 bij jullie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kut dat ik moet wachten tot half 5, waarom doen ze dat niet gewon 11 uur in de ochtend ofzo
Omdat ze eerst alle cijfers gaan berekenen met de normen die 's ochtends binnenkomen en dan kijken wie er allemaal geslaagd zijn. Vervolgens zijn er allemaal vergaderingen waarbij alles nog een keer wordt gecontroleerd. Dat kost wel tijd allemaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kut dat ik moet wachten tot half 5, waarom doen ze dat niet gewon 11 uur in de ochtend ofzo
Of je bent gewoon slecht in GS. Dat betekent niet meteen dat je niet op het vwo thuis hoort.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
GS is als je leert heel makkelijk. Dan ziet 90 procent van de mensen inderdaad de verbanden. Die andere 10 procent hoort niet op het vwo thuis.
Wiskunde A forum is ergens andersquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef nestels het volgende:
Hoihoi, wiskunde A'ers.
Ik heb een vraag over vraag 21 (laatste vraag van 't wiskunde examen).
Is het ook goed als ik als antwoord heb:
800 punten --> minimaal 1x 46,87 meter.
u = gemiddelde = 40,9 m en o = standaardafwijking = 3,0 m.
P(ten minste 800p) = P(1x groter of gelijk aan 46,87 meter gooien) = P(X groter gelijk aan 46,87 meter) = normalcdf(46.87, 10^99 , 40.9 , 3.0) = 0,0239....
Dus de kans op een uit drie keer is 3 x 0,0239 = 0,07.
Dus de kans is 0,07.
Zo nee, hoeveel punten zouden jullie geven?
Ik denk trouwens dat wiskunde A een N term krijgt van ongeveer 0,6 - 0,8 (zelfde als vorig jaar, hier wassie ongeveer gelijk aan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |