Wanderson?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
Van Persie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
Bellamyquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
Bulthuisquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
Bellamy.
Zo, hebben we dat gehad. Verder met echt Feyenoord-nieuws.
Niks mis met deze toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Als iemand toevallig een tt weet, geef het door aan de Don.
Met het Groen Haas Toernooi in aantochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Als iemand toevallig een tt weet, geef het door aan de Don.
Doe maar Drenthe (die lijkt me misschien wel haalbaar) en Guidetti (grote hoop, maar ik vrees dat ik te veel wens). Zelf zou ik wel een gokje willen wagen met Misidjan van Willem II. Hij is jong en er kan nog wat aan geslepen worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe maar Drenthe (die lijkt me misschien wel haalbaar) en Guidetti (grote hoop, maar ik vrees dat ik te veel wens). Zelf zou ik wel een gokje willen wagen met Misidjan van Willem II. Hij is jong en er kan nog wat aan geslepen worden.
Godverdommequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe maar Drenthe (die lijkt me misschien wel haalbaar) en Guidetti (grote hoop, maar ik vrees dat ik te veel wens). Zelf zou ik wel een gokje willen wagen met Misidjan van Willem II. Hij is jong en er kan nog wat aan geslepen worden.
Als je moet kiezen tussen Leerdam en Janmaat is het toch niet moeilijk wie kindsoldaat is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lekker geslapen maar jij bent dakloos?
Ken al die bijnamen hier toch niet man
Guidetti moet te doen zijn die moet toch wel bij City? Drenthe is een sociaal probleem maar wel een lekkere voetballer als hij zijn oude vorm weet terug te krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ken ook Mokotjo zijn dat is de enige Afrikaan en Cisse dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Leerdam en Janmaat is het toch niet moeilijk wie kindsoldaat is.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Guidetti moet te doen zijn die moet toch wel bij City? Drenthe is een sociaal probleem maar wel een lekkere voetballer als hij zijn oude vorm weet terug te krijgen.
Deze gaan komen komende zomer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
City is geen liefdadigheidsinstelling. Ik vrees dat ze wel een paar miljoen willen terugzien voor Guidetti. Verder zou hij qua mentaliteit een grote toevoeging zijn voor dit Feyenoord, maar waar zet je hem dan neer? Naast Pelle, achter Pelle of ga je het hele systeem omgooien? Ik heb al eerder gezegd dat ik een zwak heb voor Drenthe, maar Koeman is denk ik bang dat Drenthe zich te veel met randzaken gaat bezighouden. Drenthe zou voor dit Feyenoord een versterking vormen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Elan het volgende:
Guidetti moet te doen zijn die moet toch wel bij City? Drenthe is een sociaal probleem maar wel een lekkere voetballer als hij zijn oude vorm weet terug te krijgen .
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |