aan wie verkocht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij om 07:50 gevonden. Mag toch aannemen dat ze wel kunnen uitvinden hoelang hij daar dus gehangen heeft.

vlak na het laatste GSM signaal (rond 04.16) heeft hij zichzelf waarschijnlijk opgehangenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij om 07:50 gevonden. Mag toch aannemen dat ze wel kunnen uitvinden hoelang hij daar dus gehangen heeft.

Bekende van de man, iemand die hij vertrouwd... tja of in het ergste geval.......quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
en wie zou die iemand dan moeten zijn?

En dan heeft die twitteraar het nog knullig omschreven....quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef moeke1 het volgende:
https://twitter.com/VermistNL/status/334643492099870720
Dan klopt het wat iedereen hier al vermoedde.

Oh, daar twijfel ik niet over, maar dat hebben ze niet vrijgegeven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]

Tweet graag posten zoals het moet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef moeke1 het volgende:
https://twitter.com/VermistNL/status/334643492099870720
Dan klopt het wat iedereen hier al vermoedde.

Dat weten ze ook wel, brengen ze alleen niet naar buitenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]

Dus dan is het toch (met zekerheid) een Hyundai Getz?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heeft die twitteraar het nog knullig omschreven....
Eerst komt de Getz met de zwarte auto daarachter uit de richting Amerongen (Rhenen) rijden.

De politie, tja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wel knullig van de politie, want in opsporing verzocht werd duidelijk aangegeven dat de auto eerst aan komt rijden conform filmpje en daarna omkeert met de zwarte auto er achter aan

Wel makkelijker om een gedenkplek te onderhouden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
toch anders of het 10 m bij je huis vandaan is op een plek waar je vaak geweest bent of in de rijn.

bizar joh! wat heeft die man toch een partijtje rondgereden die nachtquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onbevestigd gerucht (wacht op de bron):
De politie gaat bij een eetcafé in Leersum videobeelden ophalen waarop te zien is dat de auto van de vader tussen 06.00 en 06.30 uur voorbij rijdt.

Zou je zeggen (althans ongeveer). Maar is (nog) niet bekend gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]

Ja, dat lijkt me een uiterst waarschijnlijk scenario. Misschien even Marktplaats napluizen. Of in de GoudenGids kijken onder kinderhandelaren.quote:

Ging niet, waarom weet ik niet. Dacht ook dat de tweet erin stond. Niet dus. Sorry.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tweet graag posten zoals het moet.
Is je uitgelegd

www.martijn.nl/vraagenaanbodquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een uiterst waarschijnlijk scenario. Misschien even Marktplaats napluizen. Of in de GoudenGids kijken onder kinderhandelaren.

twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:25:42@JulianRubenNL Mm...dat maakt een 'overdracht' alleen nog maar aannemelijker ! reageer retweet

Als de politie de beelden zelfs andersom heeft gezet dan acht ik de kans groot dat het idd beide keren dezelfde Getz betreft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus dan is het toch (met zekerheid) een Hyundai Getz?

Verklaart wel de tijd. En hij had getankt dus kon ie rondrijden tot de tank leeg was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
bizar joh! wat heeft die man toch een partijtje rondgereden die nacht

Hm, ik heb het ergens gelezen, ik ga even kijken of ik het vinden kan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je zeggen (althans ongeveer). Maar is (nog) niet bekend gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |