abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126544454
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Bij ons op school worden leraren buitengesloten die de Telegraaf lezen. :r
Precies, nu weet ik niet of de Telegraaf nu zo'n goed voorbeeld is. :P Maar het zou in principe niet uit moeten maken welke krant wordt gelezen. Echter heb je in bepaalde bedrijfsgroepen altijd wel bepaalde voorkeuren. Uiteraard zullen bijvoorbeeld juristen/doktoren vaker VVD stemmen. Nederlandse educatie is bij uitstek een links bastion. Het vervelende daarvan is dat alle kinderen hieronder gebukt gaan, tot ze uiteindelijk de ogen weer kunnen openen na een paar jaar los te zijn uit dat wereldje.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:45:32 #102
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_126544594
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

En de rest van de reacties niet? :') Gelijk is iedere Marokkaan een crimineel, iedere allochtoon een stuk vreten. Mensen zeggen dat ze dood moeten en kanker verdienen. Ja, dat is echt normaal in een ontwikkelde beschaving, het recht in eigen handen willen nemen met zoveel mogelijk agressie.
Die heb ik niet gelezen, en dat soort reacties daar lees ik sowieso overheen want die zijn te verwachten en in vrijwel ieder topic.

Jij wilde benadrukken dat dit topic geen nut heeft, het heeft wel nut als er maar een persoon is die ze herkent. Discriminatie is een zinloze discussie, zou jij wel moeten weten.

Verder lig ik ook niet om elk wissewasje wakker, maar bejaarden lastigvallen is gewoon laf en dat vind ik erg. Zulke mensen hoeven niet dood maar ze mogen wat mij betreft wel even in elkaar geschopt worden zonder al teveel letsel.
Bay of Plenty
pi_126544640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:45 schreef oLexie het volgende:

[..]

Die heb ik niet gelezen, en dat soort reacties daar lees ik sowieso overheen want die zijn te verwachten en in vrijwel ieder topic.

Jij wilde benadrukken dat dit topic geen nut heeft, het heeft wel nu als er maar een persoon is die ze herkent. Discriminatie is een zinloze discussie, zou jij wel moeten weten.
Dit topic had in de oorspronkelijke opzet, dus met de oorspronkelijk TT, weinig nut ja. Kon alleen maar een zooi ondoordachte reacties vol met ziektes en doodsverwensingen uit voort komen.
quote:
Verder lig ik ook niet om elk wissewasje wakker, maar bejaarden lastigvallen is gewoon laf en dat vind ik erg. Zulke mensen hoeven niet dood maar ze mogen wat mij betreft wel even in elkaar geschopt worden zonder al teveel letsel.
Het is ook extreem laf, en die daders moeten ook zeker worden gestraft. Alleen vind ik haatzaaien ook weer zo asociaal, wat TS probeerde te doen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_126544685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Rezania het volgende:
En de rest van de reacties niet? :')
niet allemaal nee...
quote:
Gelijk is iedere Marokkaan een crimineel
nee hoor "slechts" een kleine 80%
quote:
iedere allochtoon een stuk vreten. Mensen zeggen dat ze dood moeten en kanker verdienen.
dat is verwerpelijk
quote:
Ja, dat is echt normaal in een ontwikkelde beschaving, het recht in eigen handen willen nemen met zoveel mogelijk agressie.
nee, nu heb je het over marokanen :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:48:01 #105
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_126544691
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dit topic had in de oorspronkelijke opzet, dus met de oorspronkelijk TT, weinig nut ja. Kon alleen maar een zooi ondoordachte reacties vol met ziektes en doodsverwensingen uit voort komen.
Ik heb de oorspronkelijke TT en OP niet gelezen. En nogmaals, zulke reacties heb je overal, je bent op Fok! daar verwacht je dat, reacties als de jouwe niet. Echter nu blijkt dat de TT en de OP onduidelijk waren begrijp ik het, derhalve een punt achter deze discussie.
Bay of Plenty
pi_126545491
Hopen dat die kankerlijers ook weer aan de digitale schandpaal gaan.. Alhoewel, werk zullen ze toch nooit vinden, Burgerking uitgezonderd :)

Weer jammer dat die 99% het weer voor de overige goeie 1% verpest..
pi_126545517
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ach, volgens de PvdA is er geen probleem dus dan wordt het ook moeilijk om de oorzaken te analyseren.

Het zijn echt niet de 'roepers' zoals jij ze noemt die een analyse van de oorzaken tegenhouden, maar juist personen zoals jij die continu beweren dat de roepers het bij het verkeerde eind hebben en dat er helemaal geen probleem is.
Dat kun je natuurlijk ook omdraaien. Door al tien jaar te roepen dat de problematiek niet benoemd mag worden en je uitgemaakt wordt voor racist leid je de aandacht ook af.
pi_126545549
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Bij ons op school worden leraren buitengesloten die de Telegraaf lezen. :r
Terecht.
pi_126546935
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Terecht.

[ Bericht 17% gewijzigd door Misty_eyes op 17-05-2013 13:57:56 ]
pi_126547579
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Ah, de rellende clown met zijn nietszeggende en loze opmerkingen heeft de weg naar dit topic weten te vinden. Wanneer kunnen we je partners in crime KoosVogels en Ryon verwachten?
Wahahahahahahaha . _O-
Bats boem lucht dicht
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:53:10 #111
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_126547884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef Funkel het volgende:
Hopen dat die kankerlijers ook weer aan de digitale schandpaal gaan.. Alhoewel, werk zullen ze toch nooit vinden, Burgerking uitgezonderd :)

Weer jammer dat die 99% het weer voor de overige goeie 1% verpest..
:')14.gif
pi_126548532
*kijkt naar foto van daders*.... ah nevermind...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:05:07 #113
3542 Gia
User under construction
pi_126548549
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef Mylene het volgende:
Opsporing Verzocht zal ook wel in het complot zitten. Bejaarden mensen die in hun flatje door mannen met Noord Afrikaans uiterlijk worden beroofd.
Die mannen lenen ze uit de jury van 'rijdende rechter, die hebben op het moment niks beter te doen.
pi_126548904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef DjinN het volgende:
*kijkt naar foto van daders*.... ah nevermind...
Na de rellen van Haren ben ik ook totaal niet meer geneigd om enige actie te ondernemen, ongeacht of ik ze herken of niet.
Stel ze worden herkend en opgepakt, dan krijgen ze 40 uurtjes taakstraf voorwaardelijk en spelen morgen weer vrolijk buiten. Als je dit soort gasten niet 80 uur onvoorwaardelijke taakstraf geeft + zes maanden onvoorwaardelijke celstraf + 500 euro schadevergoeding aan de vrouw in kwestie + 500 euro boete aan de Staat, hoeven we hier verder niet meer over te praten. Niemand voelt er in deze tijd nog wat voor om te dweilen met de kraan open, zeker omdat die kraan verder openstaat dan alle dweilen bij elkaar aan vocht kunnen absorberen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_126549293
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Na de rellen van Haren ben ik ook totaal niet meer geneigd om enige actie te ondernemen, ongeacht of ik ze herken of niet.
Stel ze worden herkend en opgepakt, dan krijgen ze 40 uurtjes taakstraf voorwaardelijk en spelen morgen weer vrolijk buiten. Als je dit soort gasten niet 80 uur onvoorwaardelijke taakstraf geeft + zes maanden onvoorwaardelijke celstraf + 500 euro schadevergoeding aan de vrouw in kwestie + 500 euro boete aan de Staat, hoeven we hier verder niet meer over te praten. Niemand voelt er in deze tijd nog wat voor om te dweilen met de kraan open, zeker omdat die kraan verder openstaat dan alle dweilen bij elkaar aan vocht kunnen absorberen.
Je hebt voor 100% gelijk.
Ik denk dat het volk het ook is een keer zat is en gaat voor eigen rechter spelen.(ik hoop stiekem dat het ook gebeurd)
Bats boem lucht dicht
pi_126549335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:16 schreef Eenskijken het volgende:
En weeeer zijn het de Marokkanen....

Coincidence? I think not.
Ja dat was wat onverwacht.
pi_126549375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Ik denk dat het volk het ook is een keer zat is en gaat voor eigen rechter spelen.(ik hoop stiekem dat het ook gebeurd)
dat kan je wel vergeten
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:25:06 #118
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_126549740
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Kan je nog wel even wachten.
Dit probleem speelt zich vooral onder de jeugd af, ik verwacht dat vanuit daar nog weleens iets kan komen.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_126569535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Doet het pijn, de waarheid?
pi_126570254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:28 schreef sonnyspek het volgende:
Had net in mijn klas een discussie met iemand, ik vond dat het wel opvallend vaak Marokkanen zijn en zij vond dat Marokkanen helemaal niet vaker in de criminaliteit zitten in vergelijking met Nederlanders. Ook vond ze (en veel mensen in mijn klas vonden dat ook) dat het door Nederlanders komt omdat die intolerant zijn. Ik vind dit echt schrikbarend, of komt het omdat ze nog niet helemaal volwassen zijn?
Nee, je hebt gewoon gelijk. De statistieken van het CBS bewijzen het. Ik wens iedereen die het Marokkanenprobleem ontkent een ouderwetsche Marokkaanse beroving toe, inclusief schop op de kop en bierflesje in het gezicht.
pi_126579294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef Misty_eyes het volgende:

Vraagje: wat zijn dit, verdachten, delicten, veroordelingen of gedetineerden? Uit welk rapport en uit welk jaar komt dit?
pi_126579694
Zijn de daders al gevonden? Ze staan toch behoorlijk duidelijk op de film.
pi_126583032
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:16 schreef Eenskijken het volgende:
En weeeer zijn het de Marokkanen....

Coincidence? I think not.
En weer reageer jij wel in een topic waarin Marokkanen de daders zijn. Toeval?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Je haalt hiermee je eigen stelling onderuit. Maar dat klopt als een bus:
Een Marokkanenbashertje die niet snapt wanneer een stelling is onderuitgehaald en wanneer niet. Toeval?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toe maar. Straks ga je nog vertellen dat al deze users de statistieken over criminele Marokkanen van het CBS en de politie hebben gemanipuleerd door de computersystemen van deze organisaties te hacken.
Een racist voor wie het allemaal te ingewikkeld is wat er wordt geschreven en dan maar wat in het rond gaat blaten. Toeval?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_126583744
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Een Marokkanenbashertje die niet snapt wanneer een stelling is onderuitgehaald en wanneer niet. Toeval?

[..]

Een racist voor wie het allemaal te ingewikkeld is wat er wordt geschreven en dan maar wat in het rond gaat blaten. Toeval?
:')_!
There are only 151 Pokémon.
pi_126583827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Een linkse bomenknuffelaar die de termen racist en Marokkanenbashertje gebruikt. Toeval?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')