quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef BasEnAad het volgende:
We hebben een forum voor deze shit ->ESF
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef BasEnAad het volgende:
We hebben een forum voor deze shit ->ESF
Dit. En kapot stampen dat draaiorgelquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
Sieneke moet haar blije bakkes houden.
Ze is gewoon jaloers omdat Anouk wél presteerde namens Nederland.
Met 40 lagen make up is iedereen een lekker wijfquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Klaploper het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar voor een 40-jarige moeder van 3 ziet Sineke er zeker goed uit.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
Gevolgd door:quote:"Anouk niet zuiver"
Voormalig songfestivalkandidate Joan Franka had meer verwacht van de zangkwaliteiten van Anouk tijdens de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival.
"Het was eigenlijk niet zuiver genoeg", te simpel", zegt de zangeres die Nederland in 2012 vertegenwoordigde met "You And Me" in het programma Keuveltijd.
"Ik begrijp wel dat je niet perfect kunt zingen, maar toen ik de eerste repetitie zag, had ik niet verwacht dat Anouk ook echt zo vals zou zingen", aldus Joan.
De stem van Anouk bibberde af en toe tijdens haar uitvoering van Birds, nadat ze eerder al aangegeven had niet goed bij stem te zijn. De zang van Joan Franka was destijds beduidend beter, maar haar zelfgeschreven liedje leverde Nederland geen finaleplek op.
En omdat Anouk wél kan zingen en zij niet. Moet niet gekker worden, tis een liedjesfestival en geen rariteitenkabinet (althans zo zou het moeten zijn)....quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
Heb me zelden zò geschaamd voor onze deelname als toen, hoewel die indiaan ook héél erg was.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |