Ik heb nog ladingen chocoladeletters liggen, elk jaar groeit de voorraad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ik zit er nu ernstig aan te denken om maar een reep voor mezelf te bestellen ...
Chocstar zou ik niet doen, dat is te veel: "Hier is superluxe chocolade, neem mij aan."quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Etcetera het volgende:
functie in communicatie, bij een bedrijf dat apps maakt.
Whoa, dat was ik helemaal vergeten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:46 schreef Soempie het volgende:
Kun je niet iets sturen van een reep waar ook echt iets op staat?
Ik kan me van mars zoiets herinneren. Toen het met mij niet goed ging kreeg ik van B. een mars met daarop een tekst. Zoiets:
[ afbeelding ]
B. had een andere gestuurd trouwens.
Maar heel beperkt. En bij mijn zusje was die niet aangekomen. Dus pas op.quote:
Maar daar zit verder helemaal geen echte of persoonlijke boodschap achter. Dan zou ik nog eerder m'n solliciatie op een andere manier aanpakken: als animatiefilmpje/ app ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef B.ertha het volgende:
Vervang dan de chocoladereep door deze en je relateert ook nog aan de apps:
[ afbeelding ]
meer hier
Ik bedoelde dan met zo'n wikkel eromheen he. Maar dat laatste vind ik ook leuker, alleen Etc heeft weinig tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar daar zit verder helemaal geen echte of persoonlijke boodschap achter. Dan zou ik nog eerder m'n solliciatie op een andere manier aanpakken: als animatiefilmpje/ app ofzo.
Ozo, ja, ik lees van onder naar boven hier. Dan vind ik het wel een goed idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan met zo'n wikkel eromheen he. Maar dat laatste vind ik ook leuker, alleen Etc heeft weinig tijd.
weer eens iets anders als chineesquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
Straks word ik weer op uit gestuurd om ergens chocola voor Soemp te ritselen!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
Straks word ik weer op uit gestuurd om ergens chocola voor Soemp te ritselen!
Hm... ik kook nooit asperges, dus verder dan knoflok en bouillon kom ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Hema had asperges in de aanbieding, met als gevolg dat ik ze heb gekocht en het plan heb opgevat aspergesoep te maken. Ik moet alleen nog een recept hebben. Nem/LB, hebben jullie een suggestie?
Fijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het wel toffe ideeën hoor Etcals ze originaliteit willen?
Mijn goede nieuws gaat voort: ik kan het gewenste aantal uren gaan werken in juli, en tot die tijd betaalt het UWV mn verlof. Stond daar allemaal al in het systeem, dus krijg gewoon doorbetaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |