Dit zijn de blauwmannen van ONZ: Oerbeer, LompeHork, Monopoly, Tally, Fopje, murpquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef spierbal het volgende:
Wat spannend zeg, wie zijn de huidige mod(dergooier)s?
Belgenhaterquote:
Denken dat 1 van hun een leven heeft gevondenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:14 schreef spierbal het volgende:
Ik denk dat monopoly weggaat.
Omdat hij op gevangenis is gekomen.
HAHAHA
orthotondist mislukt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:36 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik wil wel MOD worden. Ik ben heel goed met slotjes.
Mannen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit zijn de blauwmannen van ONZ: Oerbeer, LompeHork, Monopoly, Tally, Fopje, murp
Blauwmannen, Tally en murp.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Blauwvrouwen klinkt niet zo mooi![]()
Blauwmannen en Tally
Deze hele solli-ronde is één grote hoaxquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Denken dat 1 van hun een leven heeft gevonden![]()
Ze blijven allemaal hoor
Ik heb het over de buitenkant, aan de binnenkant zullen ze vast heel anders zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het allemaal blauwvrouwen
In dat geval heeft murp naar mijn weten wel een piemeltjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het over de buitenkant, aan de binnenkant zullen ze vast heel anders zijn.
Natuurlijk, dat kunnen we moeilijk geheim blijven houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
We mogen toch weten wie er stopt als ONZ mod?
Dus wie stopt er dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat kunnen we moeilijk geheim blijven houden.
Het is treurnis alom, mijn kindquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
LompehorkHad ik echt niet verwacht
Nog even geduldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |