quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Dat geldt toch nergens meer sinds de reeksen bestaan aangezien er nu toch maximaal één tegelijk open kan zijn?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh hier geldt blijkbaar niet als je m dichtgooit je ook de nieuwe opent?
geen idee, ik zag onderaan topic staan "open nieuw deel" dus vervolgens daar maar op gekliktquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh hier geldt blijkbaar niet als je m dichtgooit je ook de nieuwe opent?
Nee, nogmaals, het lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk dat ze zich niet bewust zijn van het feit dat het ongewenst is. Die mensen zullen ook wel al het nieuws rondom deze zaak volgen, zeker als ze zo 'begaan' zijn, en anders horen ze het vast wel terplaatse van politiemedewerkers of van andere speurneuzen die het wel weten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee, die mensen weten wellicht niet eens dat het niet gewenst is en willen er alles aan doen om de jongens te vinden. Anders zochten ze immers nieet.
Ben jij ook een paragnost dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die zoekactie(s) van die paragnosten
Triest. Lekker eventuele sporen uitwissen door een paar idioten.
Zieke actie van die vader door die kinderen mee zijn dood in te nemen. Laat ik voorop stellen dat zijn actie ziek en heel triest is, maar ik kan wel begrijpen dat mannen door het huidige rechtssysteem en de toewijzing van kinderen aan de moeder in de meeste gevallen gek van woede kunnen worden. De machteloosheid.
Ik volg deze zaak totaal niet op de voet. Denk dat die vlieger toch echt meer opgaat voor de mensen die zichzelf detective wanen ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Lpunt het volgende:
Nee hoor, dat hoeft niet zo te zijn. Jullie volgen de zaak op de voet en weten dat de politie het als een belemmering ziet. Er zijn genoeg types die meedoen daar zonder dat te weten. Daar ben ik van overtuigd. Als er een bericht rondgaat over met z'n allen zoeken/mensen worden meegevraagd door bekenden en that's it, zijn er mensen die meegaan. Zo werkt dat.
Vooral voor andere mensen spreken. Heel goed. En vooral denken dat zulke mensen voor zichzelf gaan zoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
ter meerdere eer en glorie voor zichzelf. Sterker nog, ik denk dat het laatste zwaarder weegt dan de betrokkenheid bij de jongetjes, aangezien ze ongetwijfeld wel bewust zijn van het feit dat het het werk van de politie niet ten goede komt.
Daarnaast past het in de huidige tijdsgeest dat men neerkijkt op autoriteit en het zelf meent beter te weten.
Wat denk jij? Kan het?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Leandra het volgende:
Gecorrigeerde route bij camera van Eethuis Touché in Leersum:
[ afbeelding ]
http://maps.google.nl/map(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=18
Overzichtskaartje Rijnbrug - Leersum:
[ afbeelding ]
De mensen die worden meegevraag door bekenden hebben zelf geen verstand ofzo? Ook niet het nieuws verder gevolgd? Verder lijkt het mij genoeg over je bekenden zeggen als die je meevragen naar zoiets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Lpunt het volgende:
Nee hoor, dat hoeft niet zo te zijn. Jullie volgen de zaak op de voet en weten dat de politie het als een belemmering ziet. Er zijn genoeg types die meedoen daar zonder dat te weten. Daar ben ik van overtuigd. Als er een bericht rondgaat over met z'n allen zoeken/mensen worden meegevraagd door bekenden en that's it, zijn er mensen die meegaan. Zo werkt dat.
verveling, sensatiezucht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
Nee. Maar ik heb weinig hoop meer dat ze nog leven.....quote:
Ik ook niet en ik wist het ook niet. Natuurlijk wel, genoeg vrouwtjes die dat bericht via facebook krijgen en dan ook mee willen doen omdat het kan en omdat het effectief kan zijn, denken ze.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik volg deze zaak totaal niet op de voet. Denk dat die vlieger toch echt meer opgaat voor de mensen die zichzelf detective wanen ...
Daarbij: als een bekende mij zou vragen mee te gaan zoeken, dan lach ik hem eerst uit om vervolgens te vragen of-ie wel goed bij zijn knar is.
Ik kan niet tot een andere conclusie komen, alles overziend. Jij wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:52 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Vooral voor andere mensen spreken. Heel goed. En vooral denken dat zulke mensen voor zichzelf gaan zoeken.
170 euro had hij gepind.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Bij het motel is hij helemaal niet geweest, toen hij belde en zei dat hij bij het motel stond, stond ie in Neerbeek (geloof ik begrepen te hebben). Oftewel dat was misleiding. Ik denk toch dat hij een tent of zo onderweg heeft gekocht. Hij had veel geld gepind en van dat van dat geld was veel weg.
Hij had wel degelijk schoenen aan toen ze m vonden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Zonet de aflevering van Opsporing Gezocht gezien. De schoenen van de vader, bergschoenen, zijn verdwenen. Die heeft ie waarschijnlijk gebruikt in een bos bij het doen verdwijnen van zijn kinderen. Zijn schoenen heeft ie erbij gedaan en hij is zonder schoenen zijn auto in gestapt en naar het Doornse Gat gereden.
Bij het motel is hij helemaal niet geweest, toen hij belde en zei dat hij bij het motel stond, stond ie in Neerbeek (geloof ik begrepen te hebben). Oftewel dat was misleiding. Ik denk toch dat hij een tent of zo onderweg heeft gekocht. Hij had veel geld gepind en van dat van dat geld was veel weg.
O, nee, ik ook. Maar ik doel op je tekst over vaders die door kunnen slaan enzo, dat is toch niet naar buitengebracht? Of wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb weinig hoop meer dat ze nog leven.....
Zeker nadat ik het verhaal heb gelezen van die kerel in Oostenrijk/Zwitserland die min of meer hetzelfde geflikt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |