Kon het nergens vinden. En de Topicsluiter had een S4 gekocht, dus hij vond het waarschijnlijk niet interessant meer.quote:
die heb ik nu ook ineens sinds vanmorgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen, ik heb een probleem. Sinds gisteren heb ik een S3 en nu ik krijg ik vaak een melding als ik een pagina in mijn browser wil bezoeken (bijvoorbeeld FOK!). Ik krijg deze melding in de standaard browser, Chrome en Dolphin. Na een aantal keer refreshen doet hij het wel.
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<html>
<head>
<title>Internal error in gateway</title>
</head>
<body><center><h1>Internal error in gateway</h1></center></body></html>
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Hmm, vreemd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik ook. Zou kunnen sat het probleem bij hi ligt, zie op Twitter ook al wat klachten hierover
Mijn versie is nu:quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Metalfreak het volgende:
Bij mij loopt 'ie nu zo'n 10x per dag vast, niet grappig meer...
Maar welke firmware versie hebben jullie nog draaien. Hoorde laatst van updates, maar ik heb die nog niet gekregen, maar oorspronkelijk is het ook een Grieks toestel.
Mijn versie is nu:
Modelnummer: GT-I9300
Android-versie: 4.1.2
Baseband-versie: I9300XXELLA
Kernelversie: 3.0.31-742798
Buildnummer: JZO54K.I9300XXELLA
Wat staat er bij jullie?
Die update heb ik dus nog steeds niet gekregen, na al tig keer handmatig geprobeerd te controleren op updates.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
Nadat ik gisteren mijn telefoon ingesteld had kreeg ik direct een melding of ik wilde updaten. Was iets van 40MB geloof ik.
Toestel geroot? En probeer het eens via Kies.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die update heb ik dus nog steeds niet gekregen, na al tig keer handmatig geprobeerd te controleren op updates.
Nee, sinds de laatste update niet meer geroot. Maar ben al wat wijzer, mijn CSC code geeft aan Greece (Vodafone), toch is het een unlockte telefoon en als ik op deze site: http://www.sammobile.com/(...)0&pcode=EUR#firmware kijk, zou dat EUR moeten zijn. Die eerste entry komt namelijk overeen met mijn versie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Toestel geroot? En probeer het eens via Kies.
Dito. Ook MC2.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn versie is nu:
Modelnummer: GT-I9300
Android-versie: 4.1.2
Baseband-versie: I9300CEELL1
Kernelversie: 3.0.31-1042335
Buildnummer: JZO54K.I9300XXEMC2
Pcies, geen pcquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dito. Ook MC2.
Vandaag geroot. Ben op zoek naar een goede custom-rom, ik kan die Samsung-zooi echt niet meer handelen. 3 a 4 seconde vertraging als ik mijn telefoon-app open. Het is verdomme een telefoon man.
Inderdaad. Een telefoon moet gewoon werken. Zeker als je wilt bellen. Ik snap Samsung niet, bakken met allerlei zinloze features en de meest essentiële zaken lopen niet soepel.quote:
Bij jou opent de telefoon-app wel vloeiend direct? Dan ben je een uitzondering als ik het Tweakers-forum moet geloven.quote:
Net wel, nu niet. Ik ga toch altijd naar contacten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Bij jou opent de telefoon-app wel vloeiend direct? Dan ben je een uitzondering als ik het Tweakers-forum moet geloven.
Een power bank kopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Hallojo het volgende:
Mijn S3 loopt met nauwelijks gebruik als een gek leeg vandaag. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dat kan oplossen?
Omega v44.4quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Xetran het volgende:
Er is blijkbaar een JB update voor de S3. wat is nu de beste custom rom ervoor? Ik wil gewoon de samsung rom met de lag eruit gehaald en optionele mods die ik kan kiezen bij install tbh.
Bij het openen van contacten doet hij hetzelfde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net wel, nu niet. Ik ga toch altijd naar contacten.
thx. op het feit na dat ik per ongeluk mijn samsung clock widget heb gedeinstalleerd draait hij prima zonder een wipe. weet iemand hoe je die clock terugkrijgt? :cquote:
Opnieuw installeren me dunkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:45 schreef Xetran het volgende:
[..]
thx. op het feit na dat ik per ongeluk mijn samsung clock widget heb gedeinstalleerd draait hij prima zonder een wipe. weet iemand hoe je die clock terugkrijgt? :c
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:36 schreef De_Guidance het volgende:
Hilarische recensies trouwens.
Wel op 'meer reacties' klikken, de eerste drie zijn lame.
Edit: link vergeten
https://play.google.com/s(...)m.sec.spp.push&hl=nl
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef ArtistA het volgende:
Maken mensen gebruik van een extra SD-kaartje?
Gebruik je ook Spotify toevallig? Ik wil m'n opslagruimte gaan uitbreiden omdat m'n toestel tergend langzaam wordt naarmate ik meer offline synchroniseer. Daarnaast wordt hij ook wat storingsgevoeliger zo lijkt het.quote:
Hier nergens last van (heb mijn offline muziek op de SD staan).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gebruik je ook Spotify toevallig? Ik wil m'n opslagruimte gaan uitbreiden omdat m'n toestel tergend langzaam wordt naarmate ik meer offline synchroniseer. Daarnaast wordt hij ook wat storingsgevoeliger zo lijkt het.
Had van het weekend m'n buffer leeggemaakt (3,5GB), bleken dat de offline bestanden te zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:21 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hier nergens last van (heb mijn offline muziek op de SD staan).
Misschien veel processor activiteit van een app op de achtergrond? Had ik laatst. Telefoon leek in rust, maar werd bloedheet en trok de accu als een dolle leeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:09 schreef Fendy het volgende:
Aparte melding vandaag bij het maken van een foto "kan flitser niet gebruiken omdat toesteltemperatuur te hoog is". Daarna wat traag, wat hangers, spontane reboots en na een battery pull lijkt het weer redelijk normaal.
Was wel op een redelijk verwarmde locatie, maar echt bloedheet was het er nou ook niet.
Die apps staan op de achtergrond nog open of gecached omdat je ze recent hebt gebruikt, zodat ze sneller opstarten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ik de Home knop ingedrukt hou krijg je zo'n nieuw scherm...wat is de functie van de dingen die hij onthoud wat ik op me scherm heb gezien?
Ben jij toevallig gwystyl op tweakers?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volgens mij kan je systeem-apps ook zonder te rooten uitschakelen
- Ga naar Instellingen - Apps - Alles
- Zoek daar het programma dat je wil uitschakelen
- Druk op 'Uitzetten'
Ze nemen dan nog wel ruimte in op je systeempartitie, maar worden niet meer opgestart en houden dus geen processorkracht of werkgeheugen in gebruik. Ook kan dit de nodige wakelocks en dataverkeer voorkomen, en ze komen niet in beeld bij updates in de Play Store.
Een voordeel van deze methode boven rooten en verwijderen is dat je het zo weer ongedaan kan maken als je een bevroren programma toch wil gaan gebruiken.
zomaar gekopieerd. waarom het wiel twee keer uitvindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:11 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ben jij toevallig gwystyl op tweakers?Of zomaar gekopieerd.
Alleen moet je wel de updates eerst verwijderen voordat je de app kan stopzetten. Probleem is nu wel dat je bij elke update alles handmatig moet toestemming geven anders update ie ook de Flipboard en Samsung apps. Misschien toch binnenkort maar eens rooten....alleen ben ik wel dan mijn garantie kwijt. Is het niet mogelijk om je telefoon weer te unrooten als je bijvoorbeeld problemen krijgt?
Bedoel je dit?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:19 schreef nlboy het volgende:
Ik zoek alleen een lijstje met app-meuk die je kan stopzetten zonder het gevolgen voor het functioneren van je telefoon. Kan dat op Google niet zo snel vinden....
Ja dat super! Wow wat een lijst....quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1913428
Ja maar dan heb je je telefoon wel ingesteld als de TS op dat forum he? Die heeft dan wel een heel basic telefoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:41 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja dat super! Wow wat een lijst....Ben ik minimaal een middag bezig om dat allemaal uit te zetten.
Al die samsung meuk vreet alleen maar batterij...quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je je telefoon wel ingesteld als de TS op dat forum he? Die heeft dan wel een heel basic telefoon
Of dit:quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:19 schreef nlboy het volgende:
Ik zoek alleen een lijstje met app-meuk die je kan stopzetten zonder het gevolgen voor het functioneren van je telefoon. Kan dat op Google niet zo snel vinden....
Let inderdaad wel goed op. Er staat ook dingen zoals de standaard klok tussen. Mocht je de standaard clock-widget gebruiken, dan is die waarschijnlijk weg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:41 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja dat super! Wow wat een lijst....Ben ik minimaal een middag bezig om dat allemaal uit te zetten.
Dat is die 'ik kijk naar mijn scherm en dus gaat hij niet uit' functie die aan staat volgens mij. Maar ik kan niet checken want draai een custom rom.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Xetran het volgende:
https://dl.dropboxusercon(...)3-05-23-16-03-50.png
Weet iemand soms wat dat icoontje is die links staat van dat 'Stil' icoontje?
En weet toevallig iemand een goede guide om je batterij te calibreren? Ik heb veel gezocht maar ik vond vooral virussen en/of flauwekul dat niet werkt..
Klopt wat knalerwtje zei. De camera voor staat aan om te kijken of je naar het scherm kijkt (zo ja, dan blijft het scherm aan anders gaat ie uit).quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Xetran het volgende:
En weet toevallig iemand een goede guide om je batterij te calibreren? Ik heb veel gezocht maar ik vond vooral virussen en/of flauwekul dat niet werkt..
Gaaf! Ik ga hem ook dan bestellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe tof, ik heb voor 4 euro een OTG-kabeltje besteld. Daarmee kan je zo ongeveer alle usb-apparaten op je S3 aansluiten.
.........
Gamecontrollers en keyboards (muziek) schijnen ook te werken.
vet thx, verklaart iig waarom de batterij er relatief rap uit gaat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:51 schreef nlboy het volgende:
[..]
Klopt wat knalerwtje zei. De camera voor staat aan om te kijken of je naar het scherm kijkt (zo ja, dan blijft het scherm aan anders gaat ie uit).
Dat doet hij natuurlijk alleen als je scherm een seconde of tien aanstaat, terwijl jij er niet met je vingers op zit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
vet thx, verklaart iig waarom de batterij er relatief rap uit gaat.
Thanks inderdaad, sinds ik slechts een paar van die apps (waarom staat Yahoo! Finance eigenlijk standaard op de S3?) uitgezet heb, is mijn telefoon helemaal niet meer vastgelopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
zomaar gekopieerd. waarom het wiel twee keer uitvinden
ik merk al verschil namelijk in snelheid van reageren van de telefoon...heb een stuk of 10 apps stopgezet nadat ik idd de updates had verwijderd.
Wut?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Diegene die ik bel hoort mij duidelijk alleen kan de ontvanger mij niet horen.
batterij calibreren is grote onzin. gewoon tot 100% opladen dan word dus de batterij log gereset leeg laten lopen tot ongeveer 2% weer opladen tot 98% batterij komt vanzelf tot rust na een paar cycles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Xetran het volgende:
Misschien heb je twee smsjes ongelezen?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb al een tijdje een raar probleem op mijn galaxy S3
hij geeft namelijk continue aan dat ik nog 2 ongelezen emails in mijn inboxen heb terwijl ik alles op gelezen heb staan.
iemand een idee voor een oplossing?
het betreft hier de standaard email app van de telefoon.
Heb je misschien iets in draft staan?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb al een tijdje een raar probleem op mijn galaxy S3
hij geeft namelijk continue aan dat ik nog 2 ongelezen emails in mijn inboxen heb terwijl ik alles op gelezen heb staan.
iemand een idee voor een oplossing?
het betreft hier de standaard email app van de telefoon.
dat gaat toch via instellingen en dan applicatiebeheer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Je kunt de cache van de mailapp even legen, maar ik weet niet in hoeverre je dan je instellingen ook kwijt bent.
reboot je telefoon squote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat gaat toch via instellingen en dan applicatiebeheer?
heb dat gedaan maar werkt niet.
rebooten heb ik ook al wel eens gedaan en er blijft zo'n 2tje staan boven de email app.quote:
spam folder gecheckt? anders even cache leeg maken: settings > applications > all > clear cache (ik heb engels in mijn telefoon dus weet niet NL woorden)quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
rebooten heb ik ook al wel eens gedaan en er blijft zo'n 2tje staan boven de email app.
ook in het menu waar alle apps en widgets staan.
Ik ben hem nu via Kies aan het binnenhalen. Via de S3 zelf nog geen melding gehad.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:52 schreef Dibble het volgende:
Ik heb ook tweakers gelezen dat er een kleine update van 60 mb beschikbaar is. Ik heb echter geen melding van een update ontvangen. Batterij zou langer meegaan en het toestel wat vlotter voelen.
Mensen hier die er meer vanaf weten?
Okay. Ik wachtte namelijk ook op een melding. Dan maar Kies installeren. Ben nexus gewend en bij galaxy phones gaat het dus net iets anders :pquote:Op zondag 9 juni 2013 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik ben hem nu via Kies aan het binnenhalen. Via de S3 zelf nog geen melding gehad.
ik heb van alles geprobeerd maar hij blijft er staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef McWurth het volgende:
[..]
spam folder gecheckt? anders even cache leeg maken: settings > applications > all > clear cache (ik heb engels in mijn telefoon dus weet niet NL woorden)
Stukquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
S3 herkent me 16Gb sd niet meer... Pc ook niet... Geen oplossing voor zeker?
Had ik laatst ook. Was idd stuk. Heb hem (32Gb sd) kosteloos om kunnen ruilen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
S3 herkent me 16Gb sd niet meer... Pc ook niet... Geen oplossing voor zeker?
welke accounts heb je gesynct met je telefoon? kijk daar eens naar. ook draft sms/mms worden mee gerekent. ik had dit ook eens en bleek dat mijn gmail (waarvan ik de app niet eens heb) er twee emails waren en moest ik die lezen via de pc.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb van alles geprobeerd maar hij blijft er staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |