Lennie Jamesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef Discombobulate het volgende:
Pilot van Low Winter Sun was zeer goed te doen btw.
Serie heeft zeker potentie, maar ook mede door het uitermate goede acteerwerk van Lennie James& Mark Strong.
Het is in elk geval Den Haag! Het kan slechterquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef Bucketlist het volgende:
Dat Crossing Lines is echt raar; totaal ongeloofwaardig en belachelijk, maar het kijkt wel lekker weg.
[ afbeelding ]
Dit soort dingen doen ze bij wel meer steden. Puur omdat ze lomp zijn.
Vandaag de pilot gezien en was inderdaad interessant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef nelisb het volgende:
Loe winter sun begint goed. Ben benieuwd naar de rest.
Jammer dat er na dit shot niet verder is gefilmd in Den Haagquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het is in elk geval Den Haag! Het kan slechter
Ja, hehe het is ook geen gameshow, maar een thriller/sciencefictionserie die is opgenomen in de stijl van The Blair Witch Projectquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
Siberia leek me niks omdat alles fake is he
Het "spelelement" is eigenlijk gauw voorbij omdat alles in de soep loopt. Maar juist omdat het fake is wordt het daardoor gewoon wel een enigszins spannende serie. Ik had iig niet het idee dat ik naar neppe Expeditie Robinson zit te kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
Siberia leek me niks omdat alles fake is he
Thnx Heisenberg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zoiets?
Première data nieuwe en bestaande series:
http://tvbythenumbers.zap(...)mieres-dates/195183/
Dit begint weer. "Seizoen 1" had maar 2 eps. Dat is ook nu weer het geval. Zondag eerste epquote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Keano het volgende:
Hahaha net A Touch Of Cloth gezien. Hilarisch
Paar keer hard moeten lachen. Precies mijn humor.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit begint weer. "Seizoen 1" had maar 2 eps. Dat is ook nu weer het geval. Zondag eerste ep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |