abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129975905
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:33 schreef contactpersoon het volgende:
Nogmaals; Ray Donovan! Ik snap niet dat er niemand is die naar deze serie kijkt. Echt heel erg goed!
Mooie mensen met geld en first world problems. Saai. Bij Entourage kon je tenminste nog lachen
pi_129976161
quote:
13s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Mooie mensen met geld en first world problems. Saai. Bij Entourage kon je tenminste nog lachen
Het is helemaal niet saai, ingewikkeld misschien, omdat nog steeds niet duidelijk is wat er in het verleden allemaal gebeurd is tussen die mensen. En mooie mensen? Wie dan? Heb je het überhaupt wel gezien?
pi_129976240
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:44 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Het is helemaal niet saai, ingewikkeld misschien, omdat nog steeds niet duidelijk is wat er in het verleden allemaal gebeurd is tussen die mensen. En mooie mensen? Wie dan? Heb je het überhaupt wel gezien?
Eerste aflevering alleen. Maar ik kon me er niet toe zetten om de tweede ook te kijken eerlijk gezegd. Er zijn nou eenmaal dingen die me meer boeien en je kan niet alles volgen.
pi_129976563
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Eerste drie afleveringen waren belachelijk. Daarna gestopt. Volgens mij afgehaakt toen Robert de Hoog zijn opwachting maakte.

Tipje: Broadchurch.
Ah thanks, daar ga ik niet mijn tijd aan verspelen dan.

Net klaar met The Killing (naar tevredenheid) dus Broadchurch is misschien wel een goede suggestie. Zal er eens naar kijken.
pi_129976605
Niet nieuw maar wel nieuw ontdekt:
Shameless (usa) wat een toffe serie!
pi_129977363
Ray Donovan is in mijn ogen een tegenvaller, ik had er meer van verwacht (geen Showtime niveau). Ik blijft hoop houden dat "de volgende aflevering wel de moeite waard is", nu er weer andere series gaan starten (Breaking Bad en ik ben benieuwd naar Low Winter Sun) geef ik die prioriteit.

Broadchurch was wel goed ja, alleen kort seizoen (en dat is het juist het probleem met de Engelse series zoals Luther).
pi_129980706
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef JayHovah het volgende:
Low Winter Sun
Gisteravond de pilot gekeken. Ik vond het best goed te doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_129981117
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef OMG het volgende:

[..]

Gisteravond de pilot gekeken. Ik vond het best goed te doen.
Zal zo eens kijken.
pi_129984339
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef JayHovah het volgende:
Ray Donovan is in mijn ogen een tegenvaller, ik had er meer van verwacht (geen Showtime niveau). Ik blijft hoop houden dat "de volgende aflevering wel de moeite waard is", nu er weer andere series gaan starten (Breaking Bad en ik ben benieuwd naar Low Winter Sun) geef ik die prioriteit.

Broadchurch was wel goed ja, alleen kort seizoen (en dat is het juist het probleem met de Engelse series zoals Luther).
Ray Donovan heb ik ook nog altijd geen mening over. Weet niet precies wat ik er van moet vinden. De karakters boeien misschien niet zo.

Ik vind het trouwens juist de kracht van Engelse Series zoals: Blackout, Line of Duty, Inside Men, Criminal Justice en nu ook Broadchurch dat het niet zulke lange seizoen zijn. Zo zit er een goed tempo in en dat kijkt weer fijner.

Hoe vond jij bijvoorbeeld Rectify dan?
pi_129984946
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ray Donovan heb ik ook nog altijd geen mening over. Weet niet precies wat ik er van moet vinden. De karakters boeien misschien niet zo.

Ik vind het trouwens juist de kracht van Engelse Series zoals: Blackout, Line of Duty, Inside Men, Criminal Justice en nu ook Broadchurch dat het niet zulke lange seizoen zijn. Zo zit er een goed tempo in en dat kijkt weer fijner.

Hoe vond jij bijvoorbeeld Rectify dan?
Rectify heb ik een paar afleveringen gezien, maar daar hing zo'n depressieve sfeer rond dan ik het echt een lijdensweg vond om een aflevering af te kijken. Begrijp me niet verkeerd, ik sta open voor alle onderwerpen en ik hou af en toe wel eens van die rauwe sferen maar dit was eigenlijk 45 minuten lang een zwijgende man bekijken met zijn ziel onder z'n arm (zo voelde het iig).

Ray Donovan ben ik het dus helemaal met je mee eens, ik kan geen connectie of sympathie voor de acteurs vinden.

Over de Engelse series, heb je Run ook al gezien? Eerste episode vond ik erg sterk, tweede wat minder. De laatste twee moet ik nog bekijken.
pi_129985034
vond Rectify wel goed maar veel depressiever kan het niet worden :') damn

Vind Ray Donovan ook maar matig eigenlijk, personen ook weinig mee

Hopelijk is en wordt Low WInter Sun wat, straks ff kijken :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_129987007
Ik vond rectify juist geweldig, indrukwekkende serie.
pi_129999280
Rectify vind ik ook heel erg goed. Je wordt daar langzaamaan heel erg in de karakters gezogen. Erg ster gemaakt en geacteerd. Juist door het depressieve, het nare. Je voelt je gewoon regelmatig ongemakkelijk tijdens het kijken.

Run heb ik wel klaar staan maar nog niet gekeken. Ben naar The Hour (UK) aan het kijken, bevalt na de eerste twee afleveringen best goed.

Iemand van jullie Utopia of Black Mirror gekeken? Vooral die laatste, als je het over 'ongemakkelijk' hebt af en toe.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:49:27 #264
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_130038477
Seizoen 3 van suits is weer bezig. ^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_130049107
Vanaf 4 December op TNT: Frank Darabont's Mob City (aangekondigd als Lost Angels).

Ziet er erg LA Noir uit....lijkt me goeie sjit!
pi_130091377
ik ben echt helemaal het overzicht kwijt... welke series zijn nou al begonnen? en welke zijn alweer gecancelled? ik wil niet ergens aan beginnen terwijl er maar een half seizoen is -O-
Kwak
pi_130092668
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben echt helemaal het overzicht kwijt... welke series zijn nou al begonnen? en welke zijn alweer gecancelled? ik wil niet ergens aan beginnen terwijl er maar een half seizoen is -O-
De meeste series hebben een seizoen dat loopt van half september tot april/mei, dus het meeste moet nog beginnen. Wat er nu loopt zijn de zomerseries en series van kleinere netwerken die zich niet aan het schema van de grote netwerken houden.
pi_130096713
Knal episoder op je smartphone. Fijne app.
pi_130124265
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Itisbangin het volgende:
Knal episoder op je smartphone. Fijne app.
thanks!
Kwak
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:05:21 #270
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130124352
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

thanks!
Of registreer je bij My episodes :Y Die gebruik ik.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130124400
Ik ben Orange is the new black maar 's aan 't kijken. Best tof!
Ja doei.
pi_130124645
Dat Starz snapt er echt geen reet van hè. Twee series die echt vrij goed zijn, Boss en Magic City, na twee seizoenen cancellen. Hoe dan?
Daarnaast: Da Vinci's Demons is ook best een vermakelijke serie, maar echt pr etc. wordt er niet voor gedaan. Dan snappen ze het ergens toch echt niet.
pi_130124725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:05 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Of registreer je bij My episodes :Y Die gebruik ik.
Ja, ik gebruik next-episode op t web (app is betaald en episoder is er nog niet voor Android) maar ik weet niet wat de zomerseries zijn en ik moet dan al die honderd nieuwe series daar gaan opzoeken. -O-
Kwak
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:28:24 #274
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_130125054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:58 schreef JayHovah het volgende:
Vanaf 4 December op TNT: Frank Darabont's Mob City (aangekondigd als Lost Angels).

Ziet er erg LA Noir uit....lijkt me goeie sjit!
Dat ziet er wel erg tof uit ja :Y
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_130125496
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef Itisbangin het volgende:
Dat Starz snapt er echt geen reet van hè. Twee series die echt vrij goed zijn, Boss en Magic City, na twee seizoenen cancellen. Hoe dan?
Daarnaast: Da Vinci's Demons is ook best een vermakelijke serie, maar echt pr etc. wordt er niet voor gedaan. Dan snappen ze het ergens toch echt niet.
Starz vernieuwd hun series meestal al voor een tweede seizoen voordat de series voor het eerst worden uitgezonden. Als de kijkcijfers vervolgens ruk zijn, tsja.

Boss seizoen 2 vond ik overigens een stuk minder dan het eerste seizoen. In 2014 komt die zender met wat ambitieuze projecten, onder andere een piratenserie waarvan de trailer er goed uitziet en een serie gebaseerd op een populaire boekenreeks, Outlander oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')