Stel dat Jan Kooijemans de presentator zou worden, dan zou je echt de poppen aan het dansen hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je gelijk geschikt als ESF presentator.
Dank je. Tijdens de uitzending was het totaal niet te horen dat Nederland uit de bus kwam.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef hole1988 het volgende:
Hier de bekendmaking zonder gelul van commentatoren
Ik had er eigenlijk al vrede mee gehad als 'we' niet door waren gegaan, aangezien ik het heel goed zou hebben begrepen als mensen Birds niet zouden hebben opgepikt. Maar inderdaad nadat de draken van Ierland en je vergeet Litouwen door waren, begon ik toch wel wat fanatieker te worden. En dan toch bij die laatste enveloppe heel blij zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:20 schreef Cee het volgende:
Voor 't slapen gaan nog even mijn bevindingen: leuke eerste halve finale, zenuwslopende enveloppentrekkerij. Toen bekend werd dat Li-fucking-touwen en België door waren naar de finale, had ik alle hoop opgegeven dat Anouk nog door zou gaan.
We wisten allemaal van tevoren dat als NL doorging dat we als laatste zouden worden getrokken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:20 schreef Cee het volgende:
Voor 't slapen gaan nog even mijn bevindingen: leuke eerste halve finale, zenuwslopende enveloppentrekkerij. Toen bekend werd dat Li-fucking-touwen en België door waren naar de finale, had ik alle hoop opgegeven dat Anouk nog door zou gaan.
Ik ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:20 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat de organisatie ons juist enigszins goed gezind was en ons die halve hartverzakkingen zou sparen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We wisten allemaal van tevoren dat als NL doorging dat we als laatste zouden worden getrokken.
Dat is wel een goede vraag voor Sietse Bakker, hoezeer dat bewust was. Natuurlijk was het bewust, want spannendere televisie (sowieso werd er bij de laatste twee enveloppen veel langer gewacht).quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat de organisatie ons juist enigszins goed gezind was en ons die halve hartverzakkingen zou sparen.Dus mijn theorie was "alles behalve de laatste envelop". Sadisten.
3.30 werkelijk mn mond valt openquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:23 schreef MolFan het volgende:
Deze zangeres volgend jaar aub wat een strot![]()
Het lijkt heel sterk een jaren negentig nummer, dus niet zo'n goed idee. Dan kan je haar natuurlijk wel als zangeres sturen, maar dan is het de vraag of er een goed liedje komt.quote:
Netherlands, Netherlands, Netherlands!quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef hole1988 het volgende:
Hier de bekendmaking zonder gelul van commentatoren
Bedoel de zangeres hequote:Op woensdag 15 mei 2013 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt heel sterk een jaren negentig nummer, dus niet zo'n goed idee. Dan kan je haar natuurlijk wel als zangeres sturen, maar dan is het de vraag of er een goed liedje komt.
Magisch moment toen het volledige publiek de naam van ons land begon the scanderen. Wie wil ons, een stelletje Eurovisielosers, nou in de finale hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Netherlands, Netherlands, Netherlands!
Ik vind de tweede halve finale 'alternatiever'. Meer kleine liedjes en meer rock.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:25 schreef Redefine het volgende:
Maar in de tweede halve finale zitten dus meer dance nummers? Ik dacht dat ik iemand dat hoorde zeggen. Wil de nummers zelf nog niet luisteren.
Waar was je joh, wat ben je voor waardeloze modquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:20 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waylon is overschat...quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:31 schreef MolFan het volgende:
Zou Waylon wel aandurven om te sturen btw of John Vooijs
Ik vind dat misschien nog wel mooier dan het daadwerkelijke noemen van Nederland door Petraquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Netherlands, Netherlands, Netherlands!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |