Ik meende het begin idd te herkennenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denemarken lijkt trouwens op een Nederlands liedje namelijk K-otic I Surrender ook met die dwarsfluit in het begin etc
Punt is dat je pas kunt spreken van plagiaat als de HELE melodielijn hetzelfde is en vaak zijn ze zo slim om 10 seconden aan te passen etcquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach na vorig jaar was wel te merken dat er niet zo heel erg scherp gekeken wordt naar plagiaat. Als de Oekraïnse inzending mocht, dan mag alles.
Churandy zit lekker in zijn Machientje nu..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Churandy Martina is ook blij. Ik heb er geen beeld van maar ik weet het bijna wel zeker.
Niet eens zozeer hoerig. Wel nachtclubachtig. Beetje Marlene Dietrich.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:50 schreef MolFan het volgende:
Lena Taken by a stranger wat ziet ze er daar hoerig en lekker uit zeg![]()
Blonde was Wit Rusland en die was lekker jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet eens zozeer hoerig. Wel nachtclubachtig. Beetje Marlene Dietrich.
Servië was hoerig. Jammer want bij een eerder filmpje zag ik dat die blonde juist vrij leuk was.
Ben ik het mee eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
Dit is voor mij overigens de slimste inzending ooit, super goed geschreven en die melodie is gewoon geniaal. Misschien vind je het nummer niks, maar als je zoiets unieks maakt garantie tot een overwinning
Daarom zal een nummer ook niet zo snel worden teruggefloten. Andersom is dat bij politiek geladen teksten wel anders. Een bepaald land (welke is mij ontschoten, Armenië?) werd geschorst, maar het Wit-Russische propagandalied I Love Belarus mocht dan weer welquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Punt is dat je pas kunt spreken van plagiaat als de HELE melodielijn hetzelfde is en vaak zijn ze zo slim om 10 seconden aan te passen etc
Dat ben ik helemaal met je eens. Terechte winnares, al was haar optreden tijdens het ESF dan wel weer vrij mager.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
Dit is voor mij overigens de slimste inzending ooit, super goed geschreven en die melodie is gewoon geniaal. Misschien vind je het nummer niks, maar als je zoiets unieks maakt garantie tot een overwinning
Ik had het over die van Servië. maar die Wit-Russische is ook zeker niet mis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Blonde was Wit Rusland en die was lekker ja
Spatte echt van het podium af.quote:
Alleen mannen schijnen het laatste nummer te kunnen waarderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Denemarken heeft de afgelopen 3 jaar echt prima nummers ingestuurd.
Klopt en ik vond het best een aanstekelijk nummer. Heb hem toen best vaak gedraaidquote:
Volgende week pasquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:58 schreef Operc het volgende:
Is de uitslag van deze halve finale ergens terug te zien?
Ze is leuk, maar Ukraine is vele malen knapper.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen mannen schijnen het laatste nummer te kunnen waarderen.
Ik weet wel waarom.
Ik denk dat eigenlijk ook wel. Ik betwijfel heel sterk of het nummer nou echt zo goed wordt opgepikt door de televoters. Overigens vind ik het liedje van Italië van toen wel beter dan Birds.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef Paganitzu het volgende:
Het zou me niet verbazen indien met Anouk hetzelfde zal gebeuren als met Italië in 2011.
Publiek: 11
Vakjury: 1
Totaal: 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |